Blogerská výzva běží neúprosně dál, proto přicházím s dalším článkem do této sbírky, abych pomalu ukrajovala téma na další týden. Už teď mám docela solidní zpoždění, ale pevně věřím, že do konce roku se vyrovnám ostatním blogerům. Dalším tématem je utrácení, nuže, jdeme na to.



Za co nejvíc utrácím? Vždycky jsem byla takový ten strýček Skrblík, co si syslí ten svůj poklad někde pod polštářem nebo v tajném trezoru, ale na druhou stranu jsem nikdy nebyla lakomá. Chodila jsem si od patnácti let vydělávat na brigádu, abych byla víceméně soběstačná a mohla si financovat svoje potřeby... Takže mohu směle říct, že jsem poznala celkem brzy hodnotu peněz a byla jsem si vědoma toho, že aby je člověk vydělal, musí vynaložit energii. A že si potom jeden dvakrát rozmyslí, za co ten svůj měsíční výdělek vlastně utratí. 

Pokud bych měla článek brát aktuálně k tomuto roku, pak by to bezpochyby byla dieta. Ta mě za posledních několik měsíců vyšla asi tolik, co by stála slušná dovolená, ale nelituji toho. Je to daň za to, že člověk chce něco změnit a nechal věci dojít příliš daleko. I když to, za co nejvíc utrácím, se vlastně k dietě jako takové pojí. 

Jednak jsem musela a jednak jsem chtěla, ale začala jsem obnovovat šatník. Vzhledem k tomu, že jsem se dostala na daleko menší velikosti, bylo nutné si obnovit základní výbavičku. Nikdy jsem na nákupy moc nebyla, ale musím přiznat, že mě opravdu chytlo online nakupování oblečení a ještě větší radost mám z toho, že mi ty věci pasují. To, že se cítím spokojená ve svém těle a v oblečení, které můžu nosit, je pro mě jedna z největších odměn.

A jak jste na tom s utrácením vy? Patříte do kategorie spořivců nebo utratíte výplatu ještě dřív, než vám pořádně stačí zacinkat v kapse?

Vaše Lucka

11 Komentáře

  1. .....Skrblík! Strýček Skrblík! Donald byl jeho ne zrovna moc majetnej a hodně vzteklej synovec s poruchou řeči, naopak zápletkou plno komiksů bylo, že se Donald nějak snažil ho přesvědčit, aby mu půjčil/dal.... :D
    Ale za oblečení se teda utrácí snadno, ať už za levné nebo za drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jsem tele. :D Už jsem to opravila, aby byla pointa správná. :D

      Vymazat
  2. Já jsem spíše spořivý typ. Nedokážu peníze hned rozházet, skladuji si je na "horší časy" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celá já, ačkoli potom prostě přijde chvíli, kdy si řeknu, že do hrobu si ty peníze neberu a něco málo z té hromádky odeberu. :D

      Vymazat
  3. Já patřím spíše do kategorie spořivců, než si koupím něco dražšího, tak si dvakrát rozmyslím. Mojí slabinou jsou ale nákupy v sekáčích :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snažím spíš šetřit, ale když už se rozšoupnu, stojí to za to :D :D Já nejradši utrácím za jídlo a výlety :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám různá období :D Pokaždé ale ušetřím aspoň něco. Nemám ráda pocit, že nemám taková ta ''zadní vrátka'', když se něco pokazí. Přesto ale pokud můžu, ráda pár úspor rozházím :D Utrácím nejvíc za oblečení a boty. Hned potom za jídlo :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Já nejvíc utratím za jídlo a za školné :D :) Ostatní výdaje se snažím držet na uzdě a myslím, že mi to celkem jde :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nejvíce utrácím za jídlo! Pak školné a nájem a věci do domácnosti. A hned potom za knížky O:) Ale teda od tohoto měsíce i za nábytek. Což je nechutně dospělé.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravé potraviny a samotná dieta, jak sama píšeš, opravdu něco stojí. Také jsem teď snad dala nejvíce peněz do zdravého životního stylu, ale poslední týden spíš do oslav a alkoholu - abych to vyvážila. :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si šetřím, ale když mě to chytne, tak utratím spoustu peněz v krátkém čase. Hodně jsem nakupovala v době karantény. To už i pošťák řekl ze srandy, že si budeme pro to jezdit na poštu.
    Obnovit šatník je velmi důležitá věc! :D

    OdpovědětVymazat