Zdravím, zlatíčka!

Dlouhou dobu už jsem ani nevěřila, že se sem ještě někdy přihlásím. Jednak jsem poslední dva roky psaní odsunula do pozadí a potom také proto, že jsem zapomněla email a nemohla jsem se na blog dostat. No, nakonec se mi dnes ve volné chvíli podařilo obnovit spojení a jsem tu. Naposledy.

Seriouszone byla moje velká srdeční záležitost už od dob, kdy jsem tyto stránky ještě vedla na blog.cz. Na těchto stránkách je poměrně velký kus mého života, ale všechno jednou končí a mění se. Za posledních pár let jsem se na blog dostala tak s jedním článkem za rok, ztratila jsem to zapálení, elán a neodolatelnou touhu něco napsat. A i když pořád někde uvnitř mě ta touha psát třímá, na povrch se dostane už jen občas. A tak přicházím s posledním článkem na tomto blogu, i kdyby po tak dlouhé době už na tento článek nikdo nenarazil, bude to alespoň krátké zakončení jedné životní etapy.

V posledním článku na tomto blogu jsem uznala, že na seznamce se dá sehnat i prima chlap, pokud člověk pořádně hledá. A jsem vážně ráda, že tohle tvrzení u mě stále trvá. Popravdě, před dvěma měsíci jsme tohle tvrzení s Michalem zpečetili prstýnkem a společným slibem. A tak nějak mám pocit, že s tím, že je ze mě teď mladá paní, je na čase nějak zakončit kapitolu té bláznivé holky, která tyhle řádky vždycky s láskou psala.

Abych byla naprosto upřímná, vydávám se teď na jedno z největších dobrodružství ve svém životě, na dráhu manželky a pokud vše dobře dopadne, tak brzy i maminky. Nerada bych něco zakřikla, takže už vám raději víc neprozradím. Ale je možné, že jednoho dne se setkáme na jiném blogu a s jiným zaměřením.

A tak doufám, že poslední slova na tomto blogu končí tak, jak by měl každý správný příběh končit, a to s nadějí.

 

Vaše Lucka

 


2 Komentáře

  1. Luci, na tvůj blog jsem chodila pravidelně každý týden a stále doufala v nový článek. Jsem ráda, že jsi ho napsala, i když mě mrzí, že končíš. Jsem moc ráda, že jsi šťastná! Přeji, ať se ti všechno splní. Měj se moc hezky :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, moc gratuluji k nové cestě životem. Ať jste spolu šťastní a hlavně ať je miminko zdravé a v pořádku.

    OdpovědětVymazat