Nedávno jsem narazila na zajímavý projekt, který na svém blogu spustila Verča z Na blogu záleží. Ta vytvořila Blogerskou výzvu pro rok 2020, která v sobě zahrnuje 52 témat vždy na jeden týden v roce. Témata jsou volena z různých oblastí tak, aby si každý našel to své a měl co napsat. A protože mám pro podobné výzvy slabost, rozhodla jsem se zapojit, ačkoli už mi spousta týdnů utekla. 



Pokud si otevřete výše uvedený odkaz, můžete si stáhnout blogerský plán, kde naleznete jednotlivá témata. Vzhledem k tomu, že tahle výzva funguje i se zapojením Facebooku (dobrovolné), můžete tak bez větší námahy dostat váš blog do povědomí čtenářů a ukázat jim, jak to u vás vypadá a že máte k tématům taky co říct.

Nějaké ty týdny mi sice už utekly, ale i přesto se pokusím splnit tuto výzvu a všechna témata dodatečně dopsat. V následujících měsících tohoto roku se tak můžete těšit na články, jejichž téma sama nedokážu úplně ovlivnit. :)

Jak vnímáte podobné výzvy vy? Máte v plánu se také zapojit?

Vaše Lucka


10 Komentáře

  1. To vypadá hodně zajímavě :-) mám ráda takové výzvy, akorát teď na ně bohužel nemám čas, kvůli škole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, tak třeba až budeš mít se školou klid, tak se do něčeho takového pustíš. :)

      Vymazat
  2. Skvělá věc, mám tyhle výzvy hrozně ráda! Určitě blíže prozkoumám témata a uvidím, jestli se zvládnu zapojit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně to zkus, myslím, že je to i docela dobrý trénink pro tvůrčí psaní. :)

      Vymazat
  3. To vypadá na zajímavý koncept, mrknu na to také! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nakoukni, já osobně mám podobné věci ráda, i když někdy mi chybí trpělivost k dokončení, ale budu se snažit. :)

      Vymazat
  4. Kouknu na to. Je mi naprosto jasné, že se do žádné výzvy nezapojím, protože na tyhle dlouhodobé věci nejsem (vždycky mě to nakonec přestane bavit, stane se z toho povinnost a místo užívání si toho se nervuju, abych plnila a upokojovala své OCD příznaky :D), ale může to být i super inspirace jen tak.
    Jen bych doporučila nějak zvýrazňovat odkazy, dlouho jsem v článku hledala ten "výše uvedený" odkaz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ráda zapojím, ale nedokážu slíbit, že dokončím, protože se dobře znám. :D Ann, moc děkuji za zajímavý postřeh, popravdě jsem si nevšimla, že mám odkazy úplně neviditelné, ale dolaďuji a za každou pomoc jsem moc ráda. :)

      Vymazat
  5. Ono to je zaujimave, ale napr ja si robim vyzvy také svoje pre seba- že napr. tento mesiac každý den napišem jeden článok... alebo také niečo podobne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je myslím super, člověk by se měl umět překonávat a vyhecovat sám sebe určitě stojí za to. :)

      Vymazat