Zdravím, zlatíčka! :) 

První příspěvek letošního roku bych ráda věnovala tématu, které je pro mě osobně aktuální. Jsem singl. Sama jsem už nějaké čtyři měsíce, nejdřív jsem se do seznamování ani hrnout nechtěla, ale postupem času trochu začínám cítit, že bych vedle sebe někoho ráda měla. Jenže co čert nechtěl, tahle bláznivá doba s sebou nese spoustu překážek, které stojí v cestě navazování nových vztahů.

Tak třeba pro mě základní problém: kde se seznámit? Většinou jsem na nové potenciální partnery narazila někde venku, v baru či třeba ve fitness centru. Tyhle možnosti jsou teď ale díky vládním nařízením trochu pasé. Abych se přiznala, zkusila jsem si známé internetové seznamky, ač jsem jejich odpůrce, a hned jsem zase rychle vycouvala. Mám takový pocit, že na internetu jsou skutečně jen kluci, kteří touží po polonahých fotografiích a mají v hlavě vidinu nezávazného sexu, případně skutečně zoufalci. Nebo jsem měla prostě smůlu... 

Procházka po městě s sebou dneska nese spíš odstup od neznámých lidí a skrze roušku ani není poznat, zda se na vás třeba kluk naproti neusmívá. Takže já se těším a doufám, že letošní rok pro nás nezadané bude znamenat odmaskování a šanci opět někam vyrazit a potkat ten svůj protějšek. Tak mě zajímá, jak to v této době máte se seznamováním vy. 

Máte zkušenosti se seznamováním přes internet? Jak to dopadlo? Poznaly jste i v téhle době nějakou novou lásku?

Vaše Lucka


14 Komentáře

  1. Je to těžké, ale dá se. Přihodím svou zkušenost, když to mám teď čerstvě za sebou. :) Po rozchodu na jaře jsem zůstala sama v Praze, bez bezdětných známých a skrze zavřené kanceláře i bez kolegů. Když mi na poslední chvíli odpadl dlouho domluvený sparring partner na víkendový výlet a sama jsem jet nechtěla (byla jsem sama doma celý týden), tak jsem si večer stáhla Tinder s cílem rozšířit řady pražských kamarádů. Swipovala jsem všehovšudy asi 15 minut. Bylo z toho pár matchů, milý doprovod na výlet další den a mimo jiné jsem si začala psát s mým teď už přítelem. Zprvu jsme spolu chodili na procházky do přírody, kde nebyla rouška nutná. Oťukávání bylo teda o dost delší než normálně, od Tinderu jsem nic nečekala a hlavně na něm partnera vůbec nehledala... Tak přeji hodně štěstí, ať to taky zlomíš. Třeba i omylem, tak jako já. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za vlastní zkušenost, tak když to tak čtu, možná dám přeci jen nějaké podobné aplikaci ještě šanci. A třeba omylem taky někoho potkám. :)

      Vymazat
  2. Já jsem svého přítele poznala na seznamce, k seznamování přes internet jsem skeptická, vlastně jsem si seznamku založila jen proto, abych udělalo radost kamarádce, když jsem u ní přespávala.. Chtěla jsem si seznamku druhý den hned smazat, ale než jsem to stihla, napsal mi ON..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za komentář, jsem na tom podobně s názorem na seznamku, ale když tu teď čtu, že i normální lidé se tam dají najít, možná to přeci jen také zkusím ještě jednou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. I já se přidám k předchozím komentářům a podělím se o svou story - seznámili jsme se přes portál "seznamka.cz". Měla jsem velké štěstí, protože jsem narazila na něj (nebo on na mě) ještě dřív, než by mi začaly chodit ty nevhodné zprávy. Na to se člověk musí připravit, ale to je přece úplně normální i v reálu - že po tobě třeba ve fitku koukají chlapi, který ti připadají slizcí a nepříjemní a až moc... fyzičtí. :D
    No a long story short, teď spolu s přítelem budeme už pět let. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. K hľadaniu lásky cez internet som bola aj ja skeptická ale počas prvej vlny som tomu dala šancu a s priateľom sme spolu už pól roka. Takže podľa mňa veľmi záleží na koho človek natrafí.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, děkuju za tenhle článek, chvilku mi přišlo, že to tak cítím jen já. Já jsem magnet vyloženě na takový chlapy, o kterých jsi psala výš. A teď naposledy mě to docela položilo, a přestala jsem mít chuť hledat kohokoliv. Tinder jsem zkusila, ale asi to s ním neumím, protože to po mě neustále chtělo jen platbu a neukazovalo mi to nic. Přitom já celou dobu žila v tom, že Tinder je zdarma. Ale hrozně hezky se mi čtou komentáře tady, že ta šance tam opravdu je :) Přeji ti, aby sis brzy našla toho pravého a byla šťastná <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem momentálně bez partnera, ale nechávám všemu volný průběh. Teď je situace ve všech směrech na prd a na seznamování popravdě ani nemám náladu. Každopádně držím ti palce! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Svého momentálního přítele jsem poznala právě na seznamce a jsme spolu už skoro 8 let :) Myslím, že když se člověk prokouše přes ten balast divných týpků, tak se partner online najít dá :) Tak úspěšné hledání!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem všechny své přítele potkala náhodou :-D Současný přítel, toho jsem potkala v práci, kde jsem se starala o jeho babičku. Každopádně v této době je hodně těžké se seznámit, když je všechno zavřené a venku se nosí roušky :/ Ale věřím, že jednou někoho potkáš :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na internetu sice mám, ale našla jsem tam akorát přátelé, ne přítele 😊

    OdpovědětVymazat
  11. V dnešní době je seznamování skutečně těžké. Ale jak už bylo psáno výše... já bych také ty aplikace ještě tak nezatracovala. Znám pár fajn lidí, co je používají a fakt tam hledají vážný vztah. Jen chce vytrvat. A procházky... procházky po městě možná nepřinesou takový velký "zářez", ale co víš... třeba na procházce zrovna někoho potkáš. :)

    Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  12. Se seznamkami žádné zkušenosti nemám, ale kamarádka si přes ni našla přítele a jsou spolu skoro dva roky a moc šťastní. Ale jak říkáš, to je spíše výjimka. Jsou tam asi hlavně kluci, co chtějí jen nahé fotky.... Doufám, že se ti nějak povede navázat vztah <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  13. Seznamky vůbec. Po pár zkušenostech z Tinderu a Badoo jsem jimi fakt otrávená. A to jsem člověk, který razí to, že networking a obecně propojení lidí je důležité. Ale ne po internetu. To seznámení by mělo být vždycky založené na tom, že se s tím daným člověkem potkáváte primárně fyzicky a ne někde ve virtuálním prostoru.

    OdpovědětVymazat