Zdravím, zlatíčka.

Dlouho jsem se neozvala, ale popravdě jsem neměla chuť psát. Ta šílená doba, která tu panuje, mě celkově nějak připravila o náladu. Ale nakonec jsem se rozhodla, že před koncem roku bych ještě ráda sdělila své malé poselství každému z vás.

Rok 2020 si asi budeme dlouho pamatovat. Popravdě, když začal, představovala jsem si spíš to, že bude spojený s nějakými lepšími událostmi. Když se ale zpětně otočím, nevidím jen negativní věci. Za tenhle rok jsem si uvědomila spoustu věcí, další spoustu jsem se naučila a z mnohých chyb jsem se dokázala poučit. Tenhle rok jsem se odhodlala k velkým změnám ohledně sebe samé a hlavně jsem pracovala na sebelásce. Zhubla jsem spoustu kil, našla ztracené sebevědomí, rozešla se s přítelem, chytila koronu, rozhodla se dát výpověď a uvědomila jsem si, co vlastně od života chci.

Je to vlastně docela široký výčet a jsem ráda, že jsem si tím vším letos prošla. Je důležité udělat si pořádek ve vlastním životě. Spousta lidí se k tomu odhodlává celý život a někteří se neodhodlají nikdy. Většina z mých letošních rozhodnutí představovala vystoupení z komfortní zóny a jakýsi krok do neznáma. Tím posledním krokem je to, že pokud mi štěstí bude přát, v průběhu příštího roku se vám budu hlásit již z jiné země. Rozhodla jsem se totiž následovat hlas svého srdce a najít si práci v zahraničí, poznat místní kulturu, život a zkusit si, jaké to je, když člověk zapomene na plány. Ono jak se říká, život je to, co tě potká, když přestaneš plánovat. 

Všem Vám přeji příjemné svátky plné pohody, radosti, zdraví a štěstí, naplněné úsměvy vašich blízkých přátel a rodiny. Radost ve svých životech potřebuje v této době každý jeden z nás. Přeji vám, ať se vaše sny vyplní, ať chyby, kterých jste se třeba letos dopustili, jsou pro vás poučením do let příštích. Ať se všechna příkoří v dobré obrátí. Posílám vám spoustu sil a odhodlání k tomu, abyste si šli plnit své sny, nevzdávali naděje a pevně se drželi těch, které máte rádi.

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Zhubla jsem spoustu kil, našla ztracené sebevědomí, rozešla se s přítelem, chytila koronu, rozhodla se dát výpověď a uvědomila jsem si, co vlastně od života chci. - souvisí tyhle všechny věci spolu? Zajímalo by mě, jestli jste se s přítelem rozešli proto, že s tebou nechtěl jít do zahraničí?
    My s mým přítelem docela často řešíme tyhle rozdílnosti - sice se mnou do zahraničí šel, ale nechce tu být a nějak se tu tomu přizpůsobit, takže nakonec to pro nás oba bude úleva, když se vrátíme do ČR (kde na ni ale bude nadávat... :D)

    Každopádně ti držím palce a doufám, že se ti v zahraničí (kde, mimochodem?) bude líbit a že to bude jedno z největších a nejkrásnějších dobrodružství v tvém životě! :)

    Veselé Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě jsem o tom asi tak moc nepřemýšlela. Ale nejspíš to tak skutečně bude, ty věci spolu souvisí. Nicméně nebylo to tak, že bych zhubla a najednou si řekla, že mám na někoho lepšího... Můj bývalý byl super kluk, milý a hodný. Problém spíš tkvěl v tom, že ačkoli byl o osm let starší, nebyl vyspělý. Všechny věci jsem vždy musela zařizovat já, musela jsem být pevný bod toho vztahu a nikdy se mě nezastal. A spolu s uvědoměním jsem si řekla, že tohle není to, co bych chtěla. Chci někoho, o koho se mohu opřít a mohu se na něj spolehnout. :) To v tomhle vztahu nefungovalo, jen někdy člověku bohužel trvá delší dobu, než si na to přijde. :) Moc děkuji za milý komentář a slova povzbuzení. Chtěla jsem odjet do Anglie, zda to bude možné, to se uvidí začátkem příštího roku, vzhledem k celkovým podmínkám, ale líbí se mi i jiné evropské země, tak snad v jedné najdu to správné dobrodružství. :)

      Vymazat
  2. Můj rok se nesl v podobném duchu - změna práce, rozchod, bydlení daleko od rodiny, koupila jsem si auto a začala řídit, plánovala odstěhovat se do zahraničí, prodělala covid, našla si nového partnera... Zkrátka všechno se protočilo vzhůru nohama. Jsem ráda, že to mám(e) za sebou a příští rok snad už bude klidnější a pohodovější. Krásný zbytek svátků přeji a vše nej do 2021! Držím palce se stěhováním, teď během covidu je to všechno mnohem náročnější než dříve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova a vlastní zkušenost. Tento rok byl skutečně docela živý, takže doufám, že ten další se ponese v trochu klidnějším duchu. :) Držím palce i tobě, ať se ti daří. :) Krásný zbytek roku a vykročení správnou nohou do toho nového. :)

      Vymazat
  3. Lucinko, jsem strašně ráda, že ses ozvala.
    Měla jsi hodně náročný rok. Mé shrnutí vyjde na blogu zítra ráno :) také to byl náročný rok (maturita, přijímačky...), jsem ráda, že jsem ho úspěšně zvládla. Snad příští rok bude normálnější.
    Wow! Do zahraničí? :O Moc Ti to přeju a těším se na Tvé další články <3 prosím, ozvi se dříve, chyběla jsi mi tu.
    Také Ti přeji vše nejlepší do nového roku :)!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že ses virtuálně ozvala a vrátila se na blog! Těším se na tvoje články ze zahraničí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělé vidět, že i když byl rok 2020 na prd, pro spoustu lidí byl zároveň přelomový a posunul je dál. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si říkala, copak se asi děje, že jsi nebyla na blogu. Je mi líto, že ses rozešla s přítelem (mě tohle vždycky sebere, i když se to netýká mě :-D). Ale zase na druhou stranu všechno zlé, je pro něco dobré. Je hezké, že máš v plánu odcestovat do zahraničí! Držím ti palečky a ať je rok 2021 krásný! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že jsi na blog nezanevřela a přesto se ozvala ♥ Rok 2020 jsi měla náročný, letos si snad odpočineš a vše půjde podle Tvých plánů. Držím palce! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Rok 2020 byl pro tebe opravdu náročný, ale všechno je jak má být.. Klobouk dolů, že ses odhodlala a rozhodla se něco změnit.. Ne každému to odhodlání vydrží.. :)

    OdpovědětVymazat