Další týden uběhl a já přicházím s pokračováním blogerské výzvy. Těšili jste se? Já ano, protože články do této série mě skutečně baví a o to větší radost mám, když vím, že vás baví taky! Oblíbená TV Show svým způsobem byla i nebyla oříšek. Já totiž na televizi moc nekoukám, popravdě bych ji k životu vůbec nepotřebovala. A pořady, které jsem sledovala jako mladší, už dneska dávno nesleduji. Na druhou stranu je fakt, že jeden pořad sleduji moc ráda, inspiruji se a tiše závidím, jaká kouzla lidé s jídlem dokážou. Ano, možná jste už uhodli, jedná se o pořad Masterchef.


Sice naprosto chápu, že přes všechno to vaření je to pořád jen ohromná marketingová show, na druhou stranu jsem ale vážně unesená z toho, v jakém časovém presu ti účastníci dokážou fungovat. Jaké krásné pokrmy umí vyrobit třeba i z omezených surovin... Já osobně si sice myslím, že vařit nebo péct relativně umím, ale na druhou stranu takových kvalit člověk jen tak nedokáže dosáhnout. S tím se musí narodit. Nedovedu si představit, jak bych uvařila ze surovin, které třeba ani netuším, jak chutnají.

Takže i když vím, že spousta věcí je třeba jen na oko, já ty lidi obdivuju. A ačkoli většinu televizních pořadů nemusím už jen kvůli reklamám, které mě otravují, tuhle si ujít nenechám. Tak po prázdninách se zase těším na spoustu kulinářských specialit.

Máte nějakou oblíbenou televizní show? A líbí se vám Masterchef?

Vaše Lucka

20 Komentáře

  1. Jo, na toho koukám (teda na tuhle řadu, předtím jsem viděla akorát úplně první řadu v ČR a tam se porotci chovali jako banda namachrovaných spratků, který maj kocovinu ze včerejších čtrnáctých narozenin, což se nedalo) a je to fajn. I když poslední dobou se nemůžu dokopat pustit si asi tři poslední díly :D I když si nemyslím, že se s tím musí člověk narodit, stačí hodně zkoušet, naučit se nebo aspoň zjistit jak se vaří různými technikami a naprosto ovládnout vaření se základními surovinami a chutěmi, potom už se dá docela odhadnout, co jak bude fungovat, i když to člověk úplně nezná. Ale to pořád vyžaduje dost času a naprosto chápu, že ne každý se o vaření zajímá tolik, aby do něj dostatečně "vjel".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pravda, pokud člověk trénuje pořád dokola, pak určitě dokáže taky úžasné věci vytvořit na talíři. :)

      Vymazat
  2. Masterchefa miluju :) Taky už se těším, až po prázdninách znovu začne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Na televizi koukám minimálně. Ale koukala jsem na semifinále a finále Peče celá země, to byla pecka, moc šikovní kuchaři.
    Také občas zapnu Zázraky přírody :)
    Jinak v televizi koukám pouze na Vyprávěj, což je moje srdcovka, viděla jsem ho xkrát, ale nikdy mě neomrzí :) a na sportovní přenosy oblíbených sportů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na televizi nekoukám vůbec, ale Masterchef je jediná výjimka. :) Peče celá země jsem zaznamenala, ale viděla jsem popravdě asi jen jeden díl, nějak jsem k němu nepřilnula. :)

      Vymazat
  4. Ja som tento program ešte nikdy nevidela. Doma dávame prednosť filmom a televíziu máme prepojenú len s Netflixom a domácou filmotékou. Ale programy o varení milujem, tak si ju musím niekedy pozrieť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ráda sleduji pořady o vaření, pak mi tečou sliny jak bernardýnovi. :D

      Vymazat
  5. O vaření , pečení se zajímám , Masterchef mně moc baví . Jak už tu někdo komentoval tvůj článek , tak i já jsem koukala od prvního do posledního dílu na Peče celá země . To mně bavilo také . Nemůžu se dočkat až po prázdninách se vrátí Masterchef . Taky mně baví seriál Ulice na ten se taky těším . Jinak na televiti moc nekoukám , protože mně moc nebaví , radši jdu číst nebo někam ven . :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, oni tam stejně jinak většinou dávají prd. :) Tak už se nám to blíží, půlka prázdnin pryč, za chvíli zase budeme moct sledovat. :)

      Vymazat
  6. Já také k životu televizi vůbec nepotřebuji. :-) Masterschefa naprosto obdivuji, protože jak říkáš, je neskutečné, co všechno stihnou za určitý čas. Je to masakr a závidím, že dokáží opravdu uvařit všemožné! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, hlavně fakt nechápu, jak můžou uvařit z něčeho, co ani pořádně sami neví, jak chutná. :D

      Vymazat
  7. Masterchefa mám ráda, baví mě. A naprosto nechápu, jak někdo může z fleku vytvořit nějaký recept a zároveň vařit něco, co nikdy nedělal a nebo neznal.. Fakt obdiv. Ale na druhou stranu, bůhví, jak je to doopravdy.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, já to vždycky plánuji na jak dlouho předem, abych vůbec mohla vše nakoupit a stejně půlku nemám. :D Jsou to borci. :)

      Vymazat
  8. Na podobný typ tv show jsem nikdy moc nebyla, většinou jsem spíš jen tak z legrace koukala na Prostřeno. :D Ale vařím taky moc ráda a rozhodně obdivuji, když je někdo šikovný a umí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostřeno se mi taky dřív docela líbilo, i když zase mě hrozně rozčilují někteří účastníci. :D

      Vymazat
  9. Já Masterchef miluju a pěkně mě naštvalo, že další díly budou až po prázdninách :D Koukala jsem i na Robinsonův ostrov a celkově tyhle kravinky mám ráda :D
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Robinsonův ostrov byl taky fajn, brácha si to občas pouští z internetu, tak poslouchám s ním. :)

      Vymazat
  10. Na Masterchefa koukám, ale vždy zpětně. Nemám moc času, abych koukala na TV, takže si ho pouštím na PC. Show mě velmi baví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já si ho taky většinou pouštím zpětně, večer mě rozčilují ty reklamy. :D

      Vymazat