Věřily byste tomu, že mi týdny s touhle blogovou výzvou utíkají nějak rychleji? A těší mě, že dne odezvy se vám líbí, takže pokud jste se zapojili taky, klidně mi nechte odkaz a já si ráda přečtu i vaše pojetí jednotlivých témat. Tentokrát tu máme téma, které se nepíše úplně snadno, mně už vůbec ne. Mám totiž jeden menší problém - hodně zapomínám události, co se mi v životě staly. Ne všechny, to je jasné, ale mám tendenci ty negativní věci vytlačovat. Takže jsem musela nad tímhle článkem celkem dlouho přemýšlet, abych vůbec byla schopná něco vyplodit.


Jeden takový trapný moment, který se mi vepsal do mysli ale přeci jen mám. Bylo mi asi čtrnáct, byli jsme s rodiči za babičkou na zahrádce u řeky, seděli jsme u ohně, taťka hrál na kytaru, byli tam i další sousedi... Takový fajn večer, pod dohledem jsem si vždy směla nalít do skleničky i něco ostřejšího, tak jsem si míchala citronový Fernet s citronovou limonádou. A protože nálada byla fajn a večer hezky poskakoval, nikdo mě nehlídal, takže jsem si do té skleničky lila trochu víc Ferneta, než bylo třeba. Asi nemusím nikomu vysvětlovat, co se stalo... Naprosto gentlemansky jsem se opila a jednou jedinkrát chytila mě nějaká smutná opice, takže jsem o půlnoci brečela jak malá, naši mě vodili po zahradě, abych to rozchodila a smáli se mi ještě hezkých pár let po tom vždy, když jsme se sešli na zahrádce.

Co vaše trapné momenty? Pamatujete si nějaký nebo jste na tom jako já a radši nepříjemné situace vytěsníte z hlavy?

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Tak to není ještě tak hrozný, opít se mezi rodinou u domu, aspoň ses neztrapnila moc veřejně :D Já pár velmi trapných situací mám, ale tu nejtrapnější, jakou si vybavím, nikdy nikomu nesvěřím, protože je tak trapná, že se za ni stydím doteď :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale díky své schopnosti vytěsnit to špatné, mi tohle přijde jako dost trapné i tak. :D

      Vymazat
  2. Také nepříjemné situace raději vytlačím z hlavy, přesto by se těch spojených s alkoholem našlo víc než dost ;) Ale nejvíc trapně jsem se cítila na základce, kdy jsme při angličtině hráli nějakou hru na procvičení čísel a na mě vyšla šestka.. místo six six jsem řekla sex sex :D Doteď se červenám, když si na to vzpomenu ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo, tyhle přeřeky jsou taky něco, pár bych jich jistě taky našla, kdybych zavzpomínala. :D

      Vymazat
  3. Já alkohol nepiju, nechutná mi, ale když jsem byla menší, byli jsme ve Znojmě na vinobraní. Rodiče si dali burčák, já jsem se napila, hrozně mi chutnal a před prodavačem jsem řekla: ,,Jéé, to je dobrá šťávička." A klopila jsem to tam :D netušila jsem, že je to alkohol :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale však burčák je taková šťávička, ještě štěstí, že tě po ní pak nebolela hlava. :D

      Vymazat
  4. Úplně vím přesně, jaký by byl můj nejrapnější zážitek 2020 :D Ta výzva se mi moc líbí, sice čtu teprve první článek, ale možná se do ní též zapojím. Já si bohužel dost trapných momentů pamatuju a cítím se trapně ještě dnes, i když už na ně lidi z mého okolí určitě zapomněli. :D Přála bych si, abych je tolik neřešila... Takhle se opil brácha, kdyz mu bylo asi 10... usrkával medovinu, když se nikdo nedíval a pak mu bylo strašně zle :D Smějem se mu do teď. Je to 20 let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom to je, takové zážitky v nás zůstanou po celý život. :D Věř mi, že se mi taky rodina doteď směje. :D

      Vymazat
  5. Tohle mi přijde jako vlastně moc milý trapas. Je vidět, že se máte doma rádi, když to rodiče brali takto hezky s nadhledem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, naši byli vždycky v pohodě a doufám, že ani já jsem jim nezpůsobila moc starostí. :)

      Vymazat