Jak jste si asi všimli z mé letní nepřítomnosti zde na blogu, mám toho hodně. A za spoustu z toho může i skutečnost, jak skvěle se cítím. Mám dole přes 30 kilogramů, které se mi podařilo shodit v rámci programu Cambridge Weight Plan, získala jsem víceméně nový život, druhý dech. Užívám si spousty aktivit, kterým jsem se vždy vyhýbala. Sama od sebe zkouším nové a nové sportovní činnosti, u kterých bych dřív omdlévala... Zkrátka se můj život dost mění, což můžete poznat i na mém Instagramu, který se hodně poslední dobou věnuje jídlu. (Btw. Pokud by někdo věděl, jak dát odkaz na blog na Instagram, aniž by mě to hodilo do spamu, budu vděčná!) No a teď už k novinkám.


Jsem v kroku číslo 5, což je poslední krok před přechodem na stravu složenou pouze z potravin. Pytlík CWP už mám pouze jeden, nechala jsem si snídaně, které mi chutnají nejvíc, a to kaše různých příchutí. Učím se správně odhadovat množství jídla, snažím se dostatečně pít, začala jsem chodit na lymfatické masáže, abych rozpohybovala lymfu v oblasti mých problémových partií - stehna a zadek. Kromě zumby, kterou mám dvakrát týdně, chodím s kolegyní do fitka na Orbitrack a vůbec oplývám energií, kterou jsem dříve neměla. 

S jídlem roste hlad, tak se to říká. Já bych tuhle frázi mohla aplikovat na hlad po pohybu. Vážně jako kdyby se najednou ty roky, kdy jsem jen seděla na zadku najednou rozplynuly a já jsem se probudila z jakéhosi transu. A užívám si to. Sice váha už nejde tak rapidně dolů, více se mi formuje postava, zpevňuji a snažím se vyměňovat tuky za svaly, ale o tom to není. Nejde o to číslo na váze, jde o můj dobrý pocit a radost, kterou ze svého nového já mám.

Mějte se rády, podporujte své touhy, učte se poslouchat své tělo. 

Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. Jsem strašně ráda, jak se Ti daří :) moc ti to přeji!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak to je super úspěch!! Moc gratuluju. Musím kouknout do nějakého staršího článku na Tvojí proměnu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo to se někdo má :) tak to gratuluji držím palce i dál ale ať to nepřeženeš moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělé a takové zprávy se čtou naprosto krásně! :-) Veselý článek, plný pozitiv! Já doufám, že ti to půjde i nadále a nepřestane tě to bavit. Já se teď taky dala dost do pohybu, tak uvidíme. :-) Trochu i s tou stravou zápasím, tak snad se povede. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé výsledky! Hlavní je však ta energie a dobrá nálada. Parádně se čte, jak moc ti program pomohl. To nejdůležitější je však u tebe v hlavě a za to klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to paráda, hrozně je na tobě vidět, jak jsi spokojená a plná energie! Moc ti to sluší :-)

    S instagramem ti neporadím. Sama mám stejný problém a ještě jsem nepřišla na způsob, jak to obejít :D

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc ti fandím a držím ti palce, aby přechod na "normální" režim proběhl dobře. Já jsem bohužel poté, co jsem zhubla 10 kg (pracně) zase postupně přibrala, nebyl to úplně jojo efekt, spíš jsem prostě přestala cvičit a zase se mi zhoršily návyky, ale to bylo postupné.
    No, držím palce a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to ti moc gratuluji, to jsou skvělé výsledky a držím ti i nadále palce! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Super výsledek!
    Jen tak dál. Máš pravdu, že pohyb je návykový. Jen to chce tělu ukázat :)

    OdpovědětVymazat