Přicházím s pravidelným shrnutím svých úspěchů na CWP, které se už blíží pomalu ke konci. Od začátku července totiž přecházím již do kroku č. 3, kdy začínám ubírat jednotlivé pytlíky stravy a nahrazuji je vyváženou stravou složenou z bílkovin, zeleniny a mléčného produktu, této fázi se říká stabilizace. CWP mi tak doslova dalo nový pohled na sebe samu, pojďte se na to podívat se mnou...


Dokázala jsem zhubnout, ale také se na sebe podívat reálnýma, doširoka otevřenýma očima. A co jsem zjistila? Na začátku programu jsem měla silnou nadváhu, jedla jsem velmi málo a hodně nepravidelně, sport pro mě byl sprosté slovo a místo vody jsem do sebe lila kafe... Tehdy bylo všechno špatně, ale zjistila jsem, že to jde i jinak a že když se člověk začne starat o svoje tělo a zdraví, tělo mu to vrátí. Dneska už jsem jiná, pořád nejsem v cíli, ale má cesta se mění a já se na ní posouvám tím správným směrem. Začala jsem pravidelně jíst, zjistila jsem, že vypiju dva litry vody za den jak nic, že sport nemusí být vždycky jenom opruz a že se po něm můžu cítit spokojeně. 


Díky této dietě se mi podařilo snížit tukové zásoby o neuvěřitelných 30 kilogramů a zmenšit obvod těla o více než 80 centimetrů. I díky tomu se ze své konfekční velikosti 44 vlezu do kraťasů, které jsem nosila před asi pěti lety s velikostí 38, a jsou mi volnější. CWP mi poskytlo skvělý odrazový můstek, výbornou poradkyni, která při mě stála a radila mi, ale také jistý nadhled a správný pohled na stravování jako takové. A za to zůstanu vděčná navždy. 


      Tabulka měření (v cm)
      15.1.2020   29.6.2020 
krk45,335,1 
hrudník  113,293,9 
paže 4232 
pas 116,992,2 
boky 115,5100 
nohy 6355 


Mějte se rády, holky. Za každé situace, a pokud nejste ve své kůži spokojené, udělejte samy pro sebe něco a změňte to. Je to jen na vás. Svůj život žijete samy za sebe. Tak ho žijte tak, ať jste šťastné a spokojené.

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Wow! To jsou skvělé výsledky. A nejen ty v číslech. Spíše ty psychické. Gratuluju! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, velmi si toho vážím. Cítím se skvěle a máš pravdu, jen nejen o čísla, ale také o psychiku. :)

      Vymazat
  2. Krásné výsledky <3 Nejdůležitější je nakonec stejně ta spokojenost <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, máš svatou pravdu, ta je nadevše. :)

      Vymazat
  3. Moc ti gratuluju k takovým parádním výsledkům! Jsem takhle vždycky na všechny hrozně moc pyšná, že si jenom nestěžují a doopravdy pro sebe něco dělají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já to vnímám podobně, proto se dělím o svou cestu a své pocity, aby to třeba i někoho jiného nakoplo nebo mu udělalo radost. :)

      Vymazat
  4. Tak to jsou skvělé výsledky, jen tak dál a gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, mám před sebou ještě kousek cesty, ale už teď jsem víc než spokojená. :)

      Vymazat
  5. Vždycky se hrozně moc těším na další shrnující článek o tom, jak se ti daří. Je to úžasné! Hrozně moc gratuluji, jsi bojovnice, mám z tebe velkou radost :) moc Ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se ti tenhle typ článků líbí, děkuji. :)

      Vymazat