V rámci zapojení do Blogerské výzvy 2020 přicházím s prvním článkem této série, který se zabývá takovým seznámením s mým blogem. Tenhle článek by mohl mít mnoho různých názvů, které by ale stejně nakonec vyjadřovaly to samé - jedná se o osobní blog. Založila jsem ho před lety jako možnost vypsat se. Vlastně to byla eventualita k psaní knih, které se mi nedařilo, popravdě se mi nedaří dosud. Ale pořád tak nějak doufám, že jednou můj čas přijde.


Začínala jsem psát o svých názorech, svých myšlenkách. Vyjadřovala jsem se na téma týdne, která tehdy na blogu frčela. Psala jsem básničky a krátké fantasy povídky. Chtěla jsem se světem sdílet své oblíbené seriály a stránky, na kterých si je mohou všichni prohlédnout. Chtěla jsem dělat designy na blog. Chtěla jsem dělat všechno, ale nakonec jsem zjistila, že vlastně ztrácím podstatu toho, proč jsem si blog založila. Psala jsem spíš proto, aby lidé komentovali mé články. Ne proto, že mi to dělalo radost. A řekla jsem si dost.

Nevím přesně kdy, ale ta situace nastala a já se opět zaměřila na to, co bylo původním účelem. Začala jsem vypisovat své pocity, radosti i strasti. A začala jsem blog vést víc osobně tak, aby prezentoval mě. Přestala jsem se svým způsobem snažit zavděčit všem, ačkoli i nyní naleznete na mém blogu spoustu různých kategorií, články v nich prezentují věci a témata, která mají spojitost se mnou samotnou.

A když se blog.cz, má bývalá doména, rozpadl téměř úplně, utekla jsem sem. A myslím, že to bylo velmi dobré rozhodnutí, protože jsem tu začala zažívat skvělé časy, kdy se mi daří v osobním, profesním, ale i blogovém životě a všechno do sebe tak nějak zapadlo. A o to vše se tu snažím se svými čtenáři dělit. A snad se mi to i trochu daří.

Co vy a váš blog? Máte pořád stejný cíl jako na začátku nebo se vaše plány změnily?

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Já jsem začínala před několika lety jako beauty blogerka a to téma mě baví dodnes. Jenže... Můj život se neskládá jen z líčidel a krémů, je v něm spousta momentů, ze kterých jsem se ponaučila, které eventuálně mohou pomoct jiným. Existují témata, které mě samotnou hodně zajímají, ale mé čtenáře už tolik ne. Baví mě i jídlo a fashion. A i když experti tvrdí, že by měl být blog zaměřen na jedno téma, nedokážu to. A ani nechci. Blog má být autor sám ve slovech. A tak píšu to, co zrovna cítím, že chci. Ráda bych ale zakomponovala právě články s vážnějšími tématy nebo i články, o věcech, ke kterým se někteří lidé staví ne zrovna pozitivně :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za sdílení tvého příběhu, myslím, že jsme na tom podobně, také se neumím držet jednoho tématu, prostě píšu o tom, co prožívám a co mám ráda a je toho zkrátka spousta. :)

      Vymazat
  2. Z blogu.cz jsem také před necelým rokem utekla, už se nedalo vydržet, jak neustále nefungoval. Teď jsem moc spokojená a v blogování ti nadále držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla o trochu delší výdrž, ale ke konci už se to skutečně nedalo vydržet, nelituji toho, že jsem blog.cz opustila. :) Držím palce i tobě!

      Vymazat
  3. Také jsem byla na blog.cz, ale tady je to nějak prostě lepší, souhlasím. :-) Jsem ráda, že se ti tak daří a s blogem jsi se posunula takto dál. Na tuto výzvu už jsem několikrát koukala, ale stále si nejsem jistá. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, Jani, hlavně piš to, co tě baví a naplňuje. :)

      Vymazat
  4. Můj blog jsem založila v roce 2013 hlavně kvůli modelům koním. Dnes je můj blog denickoveho typu, kam vypisuji důležité události v mém životě ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane jo, to už ho vedeš taky pěkně dlouho, jsem moc ráda, že tě to pořád baví a daří se ti. :) Ono přeci jen je někdy milé, když se člověk vypíše z toho, co se mu zajímavého přihodí. :)

      Vymazat
  5. Já mám osobní blogy stejně nejraději, když nechá autor trochu nahlédnout pod pokličku svého života.

    Sama jsem zakládala první blog před cca 14 lety. Tehdy frčely jiné články a nebylo mi blbé kopírovat příspěvky ostatních, však to dělali všichni a já byla taky malá holka. Takže posun tam určitě od dob začátků bude. Ačkoliv pořád píšu o tom, co mě zaujalo, jak člověk dospívá, ta témata se postupně sama přelévají a jen několik jich zůstalo stále stejných - knihy a čaje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na to také vzpomínám. Začátky blogu byly opravdu divoké, všichni sdíleli cizí články a vlastně sami měli blog, který ani nebyl pořádně jejich. :) Hlavní je, že stále píšeš to, co tě baví a dělá ti radost. :)

      Vymazat