V blogerské výzvě 2020 mám skluz, proto přicházím s druhým článkem této série, který se zaměřuje na největší sen mého života. Vlastně mě samotnou až překvapilo, jak rychle mi hlavou při přečtení názvu druhého tématu bleskla odpověď. Chci napsat knihu.


Můj sen se probudil vlastně docela náhodou. V době, kdy jsem byla na základní škole, světem otřásala série Stmívání, kterou jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít a tehdy jsem v sobě objevila něco, co jsem doposud nepociťovala. Měla jsem chuť se vyjádřit. Začala jsem psát na amatérský web stmivani.eu fan-fiction a byla jsem sama překvapená, že někomu se mé příběhy skutečně líbily. Cítila jsem se najednou jinak, nabytá touhou rozvíjet příběhy svých hrdinů. Chtěla jsem se vyjádřit, zamotat jejich osudy, upravovat jim životy podle nálady... A tak jsem psala.

Psala jsem několik let nejrůznější příběhy, které mi dělaly radost, ale mou největší touhou od té doby bylo napsat vlastní knihu. Něco, co by chytlo za srdce. U čeho by se čtenáři usmívali. Knihu, která by je nutila přemýšlet. Zatím se mi to ještě nepodařilo, dost možná je to proto, že si musím nejdřív prožít svůj silný příběh, který bych potom mohla sdílet dál, a každý si na takovou věc musí počkat. Ale jednou můj čas přijde.

Vím to. Musí to tak být. Cítím v kostech, že někde ve světě na mě čeká příběh, který budu schopná prezentovat světu. A i kdyby se světu nelíbil, nevadí. Jde přeci o to splnit si sen, no ne?

A jaký je váš největší sen? Splnili jste si ho nebo čekáte, až se vám to podaří v budoucnu?

Vaše Lucka

23 Komentáře

  1. Splnit si svůj sen je snad to nejlepší a nejsprávnější na světě. :) Můj sen je mít svoji vlastní rodinu a bydlet v rodinném domě s člověkem, kterého budu milovat a rozumět si s ním. :) Momentálně takový člověk je, ale můj sen není bohužel tak reálný jako tvůj :) S lidmi je to náročnější, ale tvůj sen si určitě splníš, stačí s věřit a jít si za svým :) Přeji hodně štěstí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný se, vůbec bych se nebála té realizace, určitě vše vyjde tak, jak si přeješ a jednou si svůj sen budeš žít. :)

      Vymazat
  2. Jeden z mých největších snů je stejný jako tvůj :) A máš na to krásný pohled. Donutilo mě to si říct, že máš vlastně pravdu, protože vždycky se najde někdo, komu už z principu se knížka líbit nebude. Já už jsem možnosti měla, jen jsem se vždycky bála právě toho názoru. Že budu na ulicích potkávat s knížkou v ruce lidi, který o ní budou mluvit jako o slátanině. Ale čím dál tím víc přicházím na to, že každá mince má dvě strany a určitě by se našli lidi, který by knihu milovali. Proto ti upřímně přeju, ať se tě přání drží a hlavně, ať se ti podaří uskutečnit. Těším se, až tvou knihu jednou budu držet v ruce <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, máš pravdu, nikdy se člověk nezavděčí všem, i kdyby sebevíc chtěl. Proto musí své sny plnit pro sebe, pro svůj vlastní pocit, nikoli pro ostatní. To, že s námi ostatní poté budou třeba náš sen sdílet, je už jen bonus navíc. I tobě přeji mnoho štěstí a doufám, že si svůj sen splníš! :)

      Vymazat
  3. Tak toto by som chcela aj ja... Ale ked všade čitam trampoty a problemy s vydanim knih tých, čo už tak urobili, tak sa mi do toho ani nechce.
    No na druhej strane, za pokus to určite stoji. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě to není nic jednoduchého, ale z principu to tak se sny většinou bývá. O to sladší je pak odměna, když člověk i přes nesnáze dosáhne svého cíle. :)

      Vymazat
  4. Také bych chtěla napsat knihu jednou. Vždy se do toho vrhnu a pak nějak v půlce přestanu psát.
    Dřív jsem psala na Wattpadu. Fan fiction na Harryho Stylese a v jednom jsem psala i o Niallovi. Také to bylo celkem populární. Začala jsem psát v době padesáti odstínů šedi :D Take moje příbehy byli 15+ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám to také tak. A proto doufám, že se to jednou změní, že se uvnitř mě něco zlomí a budu schopná knihu dodělat, že prostě jednou nastane okamžik, kdy budu spokojená a řeknu si, že to je ono. :) Tak to je taky super průprava, ono to dřív hodně frčelo, dnes už nejsem tak v obraze. :)

      Vymazat
  5. To je hrozně hezký sen. Přeji hodně štěstí a zdaru s jeho plněním! :) Když se já teď takhle zamýšlím, mým životním snem je rodina, děti především. Přála bych si holčičku a být jí skvělou mámou. Já si s mámou dvakrát moc nerozumím, blíž mám k tátovi a přála bych si, aby si se mnou má dcerka rozuměla a nebála se se mnou promluvit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, to je krásný sen. Spokojená rodina je i můj sen, ale u něj pevně věřím v realizaci, protože moje rodina i přítelova nás k tomu rodinnému založení vždy vedla. A nebojím se toho, že by si jednou někdo s někým nerozuměl. Věřím, že až jednou holčičku mít budeš, bude šťastná, že jsi její máma a bude v tobě mít mnohem víc, třeba i kamarádku. :)

      Vymazat
  6. Ooo, veľmi ti držím palce. :) Sama od detstva túžim vydať vlastnú knihu, takže chápem ten autorský zápal. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Moc přeji, aby se ti sen splnil :) píšeš moc hezky, takže si myslím, že knize by byla vydařená.
    Můj největší sen je nyní hlavně odmaturovat a dostat se na vysokou školu, v pohodě dostudovat a pak získat dobrou práci učitelky na prvním stupni. Snad se to podaří. Moc bych si to přála :)
    Jinak bych se chtěla zlepšovat v tenise a objíždět nějaké menší turnaje, ale začala jsem s tenisem poměrně pozdě, tak uvidím, jestli se to povede. Ale soutěž už hraju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, Leni, děkuji za milá slova! :) Myslím, že ten sen máš na dosah a brzy se ti ho podaří splnit, jsi šikovná a rozumná holka, zvládneš všechno, po čem zatoužíš. :)

      Vymazat
  8. Moc hezký sen:) Taky jsem snila o tom, že někdy napíšu nějaký úžasný příběh, ale zaítm zůstalo jen u snu :) Nemám asi trpělivost dotáhnout to do konce, ledaže bych odcestovala rok někam na pustý ostrov :) Ale jsou i jiné sny, přeji si cestovat a najít nějakého rytíře pro cestu životem :) Snad se nám naše sny splní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také bojuji s trpělivostí a schopností dotáhnout věci do konce, ale přesto doufám a věřím, že jednou to přijde a zvládnu to. :) Přeji ti hodně štěstí, ať se i tvé sny vyplní. :)

      Vymazat
  9. Very lovely post me dear🧡🧡 Regards!

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou je to krásný sen i já jsem jednou chtěla napsat knihu :-) A kdo ví, třeba ji opravdu jednou napíšeme. :-) Já si pamatuji, že jsem psala na wattpad příběh, který jsem si opravdu v hlavě dost promýšlela a znala jeho začátek, průběh a konec, ale nedopsala jsem to, už nebyla nálada :-) Vtipný je, že to četl můj přítel v té době nejlepší kamarád :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, nikdo to neví a možná to je na tom to krásné. :) Pane jo, to je super, že jsi mu to ukázala, já si to většinou schovávám jen sama pro sebe, dokud nejsem spokojená - což nakonec nejsem nikdy. :-D

      Vymazat
  11. To je moc hezký sen a věřím, že se Ti jistě jednou vyplní, protože opravdu píšeš i články moc hezky, máš hezké vyjadřování a použitá slova hezky kombinuješ. :-) Věřím, že jednou si Tvou knihu přečtu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Kett. :) Ta slova hrozně ráda slyším, budu doufat a snažit se a třeba to skutečně jednou vyjde. I tobě hodně štěstí při plnění tvých snů. :)

      Vymazat