Uzavřené obchody jsou pro mnohé noční můra. Já osobně jsem nikdy nebyla nakupovací typ, chození po obchodech mě sice občas bavilo, ale vždy šlo spíš o to si cíleně pro něco dojít a do hodiny být zase z obchoďáku pryč. Oproti tomu online verze formou e-shopů mi začíná pomalu zalézat pod kůži. Především teď, když nám hezké počasí pomalu začíná ťukat na dveře. 

Nicoletta Fashion - Clothing (Brand) - Ostrava, Czech Republic ...
1. Nicoletta fashion
V tomto obchůdku má slečna velmi zajímavé kousky italské módy. Pokud objednáte ve větším množství, dostanete dokonce slevu. My objednávaly s kolegyněmi v práci do jednoho velkého balíku a nakonec jsem ušetřila dohromady asi 150,- korun. A to už se celkem vyplatí. :) 



Bella's Fashion Miami - Home | Facebook

2. Bella's
Na tento obchůdek už dlouho koukám, slečna má moc hezké věci, které jen tak někde nevidíte. Ceny má občas trošku vyšší, ale pokud vychytáte slevu, určitě stojí za zakoupení. 






On-line nákupy z Rakouska - Home | Facebook
3. On-line nákupy z Rakouska
Tady trochu odbočím od internetových obchůdků a zabočím k těm facebookovým. Na těchto stránkách určitě najdete spoustu zajímavého zboží, pokud vychytáte nějaký výprodej, pak můžete nakoupit skutečně hezké věci za velmi zajímavé ceny. A hlavně zde vídám zboží, které normálně na nikom nevidím, takže už proto má cenu nakoupit a být originální. :) 


L&J fashion - Posts | Facebook


4. L&J Fashion
Další obchůdek na Facebooku, který určitě stojí za vaši návštěvu. Slečna má nejen zajímavé kousky oblečení, ale také v obuvi si jistě vybere každá z vás. ¨



A teď by mě zajímalo, zda máte nějaké tipy na obchůdky se zbožím, které není tolik profláknuté. Hodně mě teď zajímají šaty, sukně či šortky a vůbec věci, které se dají nosit v létě.

Vaše Lucka

16 Komentáře

  1. Mně to uzavření vadí hodně, protože online nakupování mi nevyhovuje. Oblečení bych online nikdy nekoupila, pro mě by to prakticky bylo zkušební kabinka za poštovné, a zbytek má komplikace s doručováním, radši se na to osobně podívám a vyzvednu si to hned. Akorát u knížek mi to tak moc nevadí, zvláště pokud jde o ty nevydané v ČR a už jen těžko sehnatelné z druhé ruky. Tam je úplně super americký thriftbooks.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem vždycky stejného názoru, hrozně se mi nelíbilo, že bych si na sebe měla koupit něco, co si nemůžu zkusit. :) Ale pak jsem začala pomalu testovat a zjistila jsem, že kolikrát skutečně stačí se přeměřit a přijde kousek, který vážně pasuje. :) Děkuji za tip na knížky, tam se určitě ráda podívám, některé v angličtině mám taky a popravdě... procvičovat bych potřebovala, abych nezakrněla. :)

      Vymazat
  2. Ty jo, já hodně koukám na instagramové obchůdky. Třeba 1981secondhand, secondhandparisprague, sugarshot_store a nějaké další :). Jinak já moc Fb obchodům s "italskou módou" nějak nedůvěřuju. Přijde mi, že to jsou kolikrát takové divné zboží 😅.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty instagramové jsem popravdě zatím moc nesledovala, ale určitě začnu, ráda se nechám zase něčím okouzlit. :) Děkuji za tipy! Máš pravdu, kolikrát to tak je, ale zrovna na těchto stránkách mi přijde, že zboží je kvalitní. :)

      Vymazat
  3. Já jsem si během karantény zatím koupila jen pizzu, kterou jsme si s bráchou jeden večer objednali. :D Každopádně na různých e-shopech jsem už viděla krásné jarní věci, takže asi začnu také utrácet. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Věřím, že taková pizza dokázala taky udělat hodně radosti! Já bych ještě potřebovala nějaké jarní boty, ale to jsem se rozhodla počkat ještě chvíli a koupím si je tak, abych si je mohla vyzkoušet, zda sednou a netlačí. :)

      Vymazat
  4. Jen, abych se vyjádřila ke tvému komentáři u mě na blogu... V první řadě, za něj děkuji! :) A v druhé.. ono je to všechno o zvyku, dřív jsem si taky nedokázala představit pracovat na ičo. A je pravda, že občas jsou špatné měsíce. Ale nic není zadarmo, ani náš fixní plat. Takže kdo chce a pracuje, uživí se krásně. Občas je lépe, občas hůř, ale člověk musí vydržet. Já už bych si nedokázala představit, že chodím každý den do práce, OD DO a mám za to třeba 15 tisíc.. Ale myslím, že potřeba je všechno vyzkoušet, aby si člověk mohl říct, co vyhovuje jemu. :))
    K tvému článku... mě většinou nakupovat v obchodech bavilo. Když jsem nic nepotřebovala nutně sehnat, ale mohla se jen tak dívat a koupit si to, co mi padlo do oka. Internetové obchody taky občas využívám, ale tam se bojím, že netrefím velikost a pak se mi to nechce měnit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to jak píšeš, je to o zvyku a člověk si zvykne na všechno. :) Pro mě by to byla spíš taková ta prvotní hrůza, ale věřím, že nakonec bych to také překonala. Důležité je, že tě práce baví a to je na tom všem to nejpodstatnější. :) Taky jsem se toho bála, ale pak se stačilo párkrát přeměřit a už jsem tu velikost dokázala lépe odhadnout a skutečně mi věci pasují. :)

      Vymazat
  5. Já nejsem moc nakupování typ, ale vybavení na koně nebo na tenis mě vybírat baví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to se vůbec nedivím, ale trochu se bojím, že zrovna věci na koně nebo tenis jsou trochu finančně náročnější na to, aby je člověk mohl jen tak zvesela nakupovat. :-D

      Vymazat
  6. Tak se teda přiznám, že ani jeden ze zmiňovaných e-shopů neznám. Děkuji za tipy, musím kouknout :) Já naopak nakupování v kamenných obchodech mám ráda moc, ale člověk se bez takových věcí prostě obejde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni, mají tam moc hezké věci. :) To je pravda, člověk vůbec zjišťuje, bez čeho všeho se dokáže obejít a přežít se to dá. :)

      Vymazat
  7. Teda tie Rakúske nákupy to si idem pozrieť. Majú tam fakt dobré veci, zvykli sme chodievať do Hainburgu, no teraz sa to nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě podívej, teď mi přišel balíček a musím říct, že všechno bylo ve velmi pěkné kvalitě, cenově super a ještě ke všem díky mírám u fotek vše padlo jak ulité. :)

      Vymazat
  8. Já teda nedám dopustit na kamenné obchody :D Málo co mi sedne, tak radši vše vyzkouším. V poslední době jsem si ale zamilovala nakupování v sekáčích :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Ja teraz nakupujem hlavne veci do domácnosti, lebo popri tom ako upratujem, triedim a organizujem stále pridem na niečo čo mi chýba. Oblečenie zas naopak takmer nekupujem, lebo to mi príde zbytočne, kedže nikam nechodim.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat