Dnes jsou to přesně tři měsíce, co jsem se rozhodla, že sama se sebou něco udělám, vydala jsem se za poradkyní Cambridge Weight Plan a začala jsem hubnout. A jak je již zvykem, mám tu pro vás další článek za uplynulý měsíc.


Když se tak ohlédnu za těmi třemi měsíci, stalo se toho víc než dost... Nikdy jsem nevěřila ve svou pevnou vůli a přesto se mi v hlavě vše tak pohnulo, že jsem byla schopná vytrvat. A i když se pořád setkávám s lidmi, co nechápavě kroutí hlavou, nepolevuji. Vlastně mě to naopak všechno nakopává vpřed.

V době koronaviru jsem začala trochu ujíždět na brouzdání po eshopech a občas se mi taky podaří něco objednat. Při posledním nákupu jsem tušila, že si objednávám tričko, do kterého ještě zhubnu, když ale přišlo, zůstala jsem celkem překvapeně zírat na to, že bych ho úplně v pohodě mohla nosit už teď. A ta skutečnost mě opět nakopla k tomu, abych vytrvala a pokračovala hrdě dál. 

Někdo si myslí, že mi tenhle typ hubnutí něco bere. Ano, nemůžu si zatím dát alkohol... Ale je vážně pro zábavu tak nutný? Ano, nemůžu se zatím nacpat steakem, ale neříká se snad, že na to dobré se vyplatí počkat? A že nemůžu mlsat sladké? To mi paradoxně vadí asi nejméně, dokonce jak si dle receptů na blogu můžete všimnout, dala jsem se do pečení. A vůbec mi přitom nevadí, že sama neochutnám ani sousto. :) Když dokážete ovládnout mysl, ovládnete i tělo. 

Držím palce všem, co bojují jako já. 

Vaše Lucka


8 Komentáře

  1. To je super! :) Držím palce, ať se daří i dál :) Já jsem teď během posledních měsíců přibrala na svojí historicky nejvyšší váhu a je fakt, že už se necítím úplně spokojeně. Ale zase minulý rok jsem si prošla spoustou opravdu nepříjemných věcí a už dlouhá léta mám různé zdravotní problémy a teď mám možnost odpočívat a dělat věci, které mě baví, takže to asi přišlo tak nějak přirozeně. Čeho já se úplně vzdát neumím jsou čas od času brambůrky a právě sladké, ale jinak mám jídelníček složený ze samých víceméně zdravých potravin, doplnila jsem minerály, vitamíny a bylinky a objednala si pomůcky na cvičení a hrozně mě to baví :) A taky se moc těším na výsledky :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za podporu. Určitě nemá cenu něco lámat přes koleno, pokud jsi neměla lehké období, tak je hlavní to, že teď máš prostor pro relax a odpočinek, nějaké to kilčo dolů se pak třeba ztratí samo. :) Je super, že máš jídelníček ze zdravých potravin, to se potom nějaký ten menší hřích určitě ztratí. :) Tak držím palce, ať to jde s úsměvem!

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že se ti daří :). Já alkohol nepiji (max. si dám, po přemlouvání, panáka na nějaké akci) a vůbec mi to nechybí :D.
    PS: Zítra vyzkoušíme buchty podle tvého receptu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, hrozně děkuji, každý tvůj komentář mě nabijí pozitivní energií. :) To je dobře, že tě alkohol ani moc neláká, i bez něj se dá úplně suprově bavit. :)

      Vymazat
  3. Skvělé, že se ti daří! Držím ti i nadále palce, ať dosáhneš svého cíle. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat