Neděle svým krásným počasím přímo lákala k tomu, aby člověk vyrazil ven a trochu načerpal toho sluníčka a jara jako takového. Využili jsme toho i my. Už nějakou dobu jsme se s Lukášem bavili o tom, že bychom vyrazili na Matějskou pouť, oba dva jsme tam byli už pěknou řádku let zpátky, takže se takový výlet přímo nabízel.

Vyrazili jsme hned dopoledne a musím uznat, že to byl dobrý tah, protože kolem poledne, kdy jsme dorazili, tam bylo lidí vcelku málo a dalo se normálně procházet, kochat se, zastavovat a dokonce i fronty na atrakce byly poměrně normální. Vlastně jsme nakonec zašli jen na jedinou atrakci, což mi ani moc nevadilo, ale vybrali jsme si tu nejlepší, co jsme mohli. Obří ruské kolo nás uchvátilo už na dálku a vstupné bylo srovnatelné jako na pouti, která každoročně jezdí k nám do Kutné Hory. Pokud to nevíte, v Kutné Hoře se každoročně pořádá pouť, která se považuje za druhou největší u nás. Vstupné na kolo nás tak stalo dohromady 300,- pro dva, což je běžná cena, ale musím říct, že jsme si to užili...

No, Lukáš asi o trošku víc než já, protože já se bojím výšek, ale přeci jen jsem si řekla, že pro ten zážitek to dám a nakonec to fakt nebylo tak zlé. Nahoře jsem se sice chvíli hystericky řehtala, zvlášť když jsem chtěla zabrat video okolí, ale jinak to bylo celkově povedené. To ostatně můžete vidět i na videu. :) 


Vstupné na Matějskou je o víkendu a svátcích symbolických 30,- za osobu, v týdnu potom zdarma. Parkování nás vyšlo na 40,-. Sice se mi zdálo, že tam atrakcí nebylo tolik, kolik jsem si myslela, ale vzpomínky na poslední Matějskou mám vážně víc jak deset let staré, tudíž lehce zamlžené. 🙂 

Co vy a Matějská pouť? Už jste ji někdy navštívili? Co se vám nejvíc líbilo? 

14 Komentáře

  1. Na Matějskou jsme chodívali v době, kdy byly naše děti malé. S vnoučaty už jdeme jen do Břevnova, kde je to takové komornější.
    Na té slavné pouti v Kutné Hoře jsme také jednou byli. Spíš omylem. Jeli jsme ke Starklovi pro nějaké květiny a já zatoužila vidět kostnici. Sedlec byl jedna velká pouť. Tehdy s námi byla dcera a ta si pár atrakcí užila. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, když je v Kutné Hoře pouť, tak je Sedlec jedna velká atrakce a člověk jen prochází ze strany na stranu a nestačí se dívat, v ulici za atrakcemi jsou potom zase stánky s oblečením a vším možným, je to zážitek sám o sobě. :-D

      Vymazat
  2. Já tam byla zrovna před rokem a také jsme navštívili kolo a musím říct, že i já se bojím výšek, takže mi chvíli trvalo, než jsem se dala do pohody :-D Ale bylo to super, až na ty ceny no, ale to už lepší bohužel nebude. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nejvíc vadilo, když jsme se zastavili nahoře a teď se to jen tak lehce pohupovalo, chtěla jsem samozřejmě všechno vyfotit a natočit, jak bylo vidět na videu, ale měla jsem teda nahnáno. :-D

      Vymazat
  3. Na Matějské pouti jsem byla, ale už je to hodně dávno. Vždycky jsem chodívala na takové neadrenalinové atrakce, např. autíčka. Bála jsem se např. na lavici, nebo kladivo. Před rokem jsem ale byla v Prátru a tam jsem šla na vyhlídkový kolotoč, rameno, které člověka vyveze asi do 90 metrů a pak ho volným pádem pustí dolů a ještě na takovou dráhu, kdy jedeme i hlavou dolů. Byl to masakr. Divila jsem se, že jsem to dala :D. Ale viděla jsem tam asi 3 atrakce, na které bych nikdy nevlezla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Autíčka mám taky moc ráda. :) Já teda jak mladší měla ráda právě ty adrenalinové, ale co jsem starší, tak mám radši klid. :-D O tom kolotoči mi povídej, my byli v Energylandii v Polsku asi tři roky nazpět, byl tam taky. A samozřejmě mě ukecali, že to bude super, no super to nebylo. :-D Ale ten zážitek mám. :-)

      Vymazat
  4. Já byla na řetízkáči loni poprvé po mnoha letech při příležitosti brněnských ohňostrojů Ignis Brunensis a bylo to skvělé! Ruské kolo zase pravidelně stojí v Brně během vánočních trhů, takže to si užívám o Vánocích. Na pouti jako takové jsem byla naposledy jako malé dítě. Škoda, že letos většina atrakcí vůbec neotevře, tak ráda bych si někam zašla..

    OdpovědětVymazat
  5. Fuha tak na Matějské jsem byla naposledy jako dítě a pořádně si to ani nepamatuji .. ačkoliv Prahu nemám příliš daleko, nikdy jsem se tam extra nehrnula :D pamatuji, že ještě na střední jsme s holkama vyrazily, ale strašně ten den pršelo, takže jsme nakonec skončily pouze v nákupáči. Ale je fajn, že jste si stihli ještě zajít než to všechno pozavírali :/

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, na Matějskou se už pár let chystám! Ale jelikož jsem z daleka, tak se mi to ještě nějak nepovedlo uskutečnit.. :D Každopádně, jsem ráda, že jste si výlet užili, ono se úplně stačí jenom procházet a nasávat atmosféru. <3

    OdpovědětVymazat
  7. Těšila jsem,že půjdu s vnučkou....někdo rozhodl jinak:-(
    Tak třeba někdy jindy....přeji poklidné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Na Matějské jsem byla několikrát, ať už v Praze či v jiných menších městech, dokonce i tady v Anglii na podobných akcích. Mám je docela ráda, baví mě jak atrakce, tak třeba dobroty, co se dají koupit, akorát moc nemusím davy, ale někdy to přetrpím :D

    OdpovědětVymazat
  9. My se snažíme dodržovat téměř každoroční návštěvu této pouti, mám ráda ale všechny druhy i těch menších poutí po městech a vesnicích. O té v Kutné hoře jsem také už slyšela, že je vážně obrovská (od příbuzných, kteří tam žijí) ale dodnes jsem neměla šanci se tam podívat, snad to letos vyjde ještě :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Určite ste si to veľmi užili. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  11. Na Matejske pouti jsem ještě nikdy nebyla , ale laka mne se tam podivat a uzit si to tam .

    OdpovědětVymazat