Mám tu pro vás druhý článek o tom, jak jsem začala hubnout. Respektive článek, který by měl monitorovat můj druhý měsíc ve spolupráci s hubnoucím programem Cambridge Weight Plan. Stravovat se podle tohoto plánu jsem začala 16. ledna, tudíž mám za sebou už o něco víc než ty dva měsíce, ale měla jsem problémy s internetem a také časem.


Pokud bych měla mluvit čistě o CWP, pak mohu směle říct, že jsem se dostala k dalšímu kroku. Už mohu do svého jídelníčku zařadit více mléčných produktů, z nichž využívám především bílý jogurt a mozarellu. S postupem času také zjišťuji, že se mi mění chutě... Dříve jsem docela dost solila, dnes když si připravuji kuřecí maso, osolím ho daleko méně. Stejně tak sladké vnímám jinak, bílý jogurt, který bych dříve nesnědla, si dnes dám s chutí a připadá mi sladký. 

Na začátku svého rozhodnutí hubnout jsem měla rozhovor se svou poradkyní, která mi říkala, že jak se tělo a chutě začnou měnit, změní se i můj postoj ke cvičení. Nikdy jsem cvičení zrovna nemusela a neužívala si ho. A říkala jsem si, že až nějaké to kilo půjde dolů, zkusím to znovu. A když jsem od druhého měsíce skutečně začala cvičit, byla jsem příjemně překvapená. Nejen, že jsem nefuněla jako parní lokomotiva, ale já se i bavila. Možná to bude tím, že jsem si vybrala zumbu, ale na cvičení jsem se vyloženě těšila. Nestávalo se mi, že bych se musela přemlouvat nebo rozhodovat, spíš jsem byla nedočkavá a chtěla vyrazit hned. 

K dnešnímu dni mám dole 15 kilo a jsem neskutečně vděčná a šťastná. Ještě před pár měsíci jsem pozorovala, jak měním velikosti oblečení za větší a větší, dnes na sobě vidím plandat šaty, co jsem dostala k Vánocům. Asi každá holka si umí představit ten pocit, když se vám podaří zhubnout pár kil. Pro mě je to po opravdu dlouhé době velká úleva. Nejen od těch přebytečných kil, ale i od zadýchávání nebo únavy. Cítím se plná energie, života a elánu. A o tom to je.

Několikrát jsem už psala, že jsem se měla vždycky ráda, i s kily navíc. Ale když pak člověk vidí, že se mu bez nich žije lépe, teprve si uvědomí, jak si nevědomky sám ztěžoval život. Začala jsem bojovat, ještě pořád mám před sebou dlouhou cestu, ale nevzdávám se. Mám na své straně podporu rodiny, přítele a kamarádů a hlavně svou pevnou vůli. Konečně jsem ji našla. Zakousla jsem se jak buldok a nepustím se. Jdu si za svým cílem a pomalu ukrajuji trasu ke konci cesty. 

Nikdy není pozdě se rozhodnout změnit něco ve svém životě. Nebojte se změn, většina z nich vám přinese úsměv na rtech. 

Jak jste na tom s pevnou vůlí vy? Daří se vám plnit vaše rozhodnutí?

Vaše Lucka

12 Komentáře

  1. Jsem moc ráda, že se Ti daří a baví tě to :-) to je velký krok k úspěchu. Těším se na další shrnutí, doufám, že bude zase pozitivní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já doufám, Leni, ty jsi skvělá, vždycky mě nabiješ energií! :-)

      Vymazat
  2. Je skvelé čítať, že sa ti naozaj darí! :) S chuťami som to mala po prejdení na zdravú stravu rovnaké. Akoby som odrazu začala vnímať oveľa väčšie spektrum. Uvedomila som si koľko soli a cukru som inak používala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taky to tak vnímám! :-) Člověk si najednou uvědomí, co všechno ta správná životospráva ovlivňuje. :-)

      Vymazat
  3. Je skvělé, že ti tento režim vyhovuje a dělá tě spokojenější! :) Je pravda, že chutě se mění, taky už mám úplně jinou definici sladkého než jsem měla kdysi bez nějaké regulace výživy a pohybu. Často si ani nevzpomenu, že bych si i mohla dát něco nezdravého jako brambůrky nebo tak.. Mléčná čokoláda je na mě třeba už moc sladká, mám radši hořkou :D
    Držím palce do dalších dní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za milá slova! :) Člověk si to musí nastavit v hlavě a potom se všechno začne postupně měnit, jen si to uvědomit. :)

      Vymazat
  4. to je super a moc ti to prejuuuu :) hlavne kdyz clovek vi, ze treba driv zkousel ruzne diety a moznosti a neslo to, a pak se poradi s nekym a jen upravi jidlo a jde to :))) taky jsem driv mela vyzivovou poradkyni a proste jsem zjistila ze to jde. ted jsem se do toho oprela sama a jde mi to teda hur :/ a to se snazim jist zdrave, pravidelne mam i pohyb, ale asi je to hlavne v hlave.... mozna to moc chci a moc to hrozim. kdo vi....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, hrozně moc děkuju! :) Moc ti držím palce, protože jak píšeš, je to v hlavě. Člověk si to nejprve musí srovnat, potom už jde všechno samo. Takže věřím, že si v tom uděláš pořádek a necháš proces volně plynout, úspěchu se určitě dočkáš. :)

      Vymazat
  5. To je skvělý, gratuluju! Změna stravy dokáže dělat zázraky. Asi před půl rokem jsem přešla na bezlepkovou stravu a taky cítím změny, taky jsem přestala téměř jíst nezdravé sladkosti a ani je nějak nevyhledávám, což bych si ještě třeba před rokem nedovedla představit. :´D Je super, že tě cvičení baví. Já osobně se k němu musím stále přemlouvat, asi jsem ještě neobjevila něco, co by mě fakt bavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti taky moc gratuluju, věřím, že člověk si musí najít přesně to, co mu vyhovuje a potom se bude cítit dobře. :) A věřím, že i to cvičení si nakonec najdeš takové, aby ses nemusela přemlouvat, ale chtělo se ti samo od sebe. :)

      Vymazat
  6. Páni, 15 kilo je teda dost slušný! Super výsledek :) Jen tak dál ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za podporu, snažím se a snad to bude hezky pokračovat. Už aby nějaký ten sport byl povolen. :)

      Vymazat