Přesun z blogu.cz jsem plánovala již delší dobu, bohužel jsem vždy nějak nedokázala dotáhnout konečný vzhled blogspotu, jelikož to pro mě byla jedna velká neznámá. Teď ale vidím, že to vůbec nebylo nic těžkého, ale šlo pouze o ten moment rozhodnutí.

No, jsem rozhodnutá. Startuji svou novou kapitolu tady. Na blogspot.com. A vlastně se na to i těším, bude to něco jiného a snad právě proto, že v mém životě se poslední měsíc otáčí vše vzhůru nohama, i tohle je jen další část, kterou musím upravit a změnit. Nikdy jsem změny moc neměla ráda, ale poslední dobou mám pocit, že je mi po nich líp. Cítím úlevu.

Doufám, že se Vám mé články budou i nadále líbit a že budete navštěvovat tuto stránku stejně, jako jste navštěvovali tu minulou. V průběhu několika dní se mi snad za pomoci od Veruce podaří přesunout všechny mé staré články, o které bych nerada přišla, potom počítám ještě s drobnými úpravami, ale už teď si myslím, že mohu směle říct, startujeme, zlatíčka!

Vaše Lucka

5 Komentáře

  1. Správné rozhodnutí, blogspot je super, ale... musíš mi říct, jak jsi dokázala to rozbalovací menu (co se objeví když najedeš třeba na Rozmluvy u šálku kávy) prosím, protože to je něco, co jsem už dlouho chtěla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ann, mordovala jsem se s tím docela dlouho a nešlo mi to, ale potom jsem si stáhla free šablonu z internetu a tam už to bylo přednastavené tím stylem, že pokud chci rozbalovací menu, přidám před název jen podtržítko (_). :-)

      Vymazat
  2. Přepíšu si tě a budu sem chodit :)
    Máš to tu moc hezké

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem si prošla přesunem z jiného serveru i prvními měsíci, kdy na nový blog skoro nikdo nechodil a já pochybovala, nakolik to bylo moudré rozhodnutí. Po téměř 4 letech můžu říct, že Blogspot byl skvělá volba. Je stabilní, intuitivní a s fungující komunitou. Držím palce, ať jde zabydlování na nové doméně rychle. Dobré blogery si čtenáři vždycky najdou, ať už sídlí kdekoliv. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pamatuji si, že svůj první blog jsem měla na stránce blog.cz, když jsem po několika letech chtěla začít blogovat znovu, tak jsem si blog založila na Blogger/Blogspot a tam ho měla nějakou dobu. Pak mě začal lákat redakční/publikační systém Wordpress až jsem nakonec svůj blog přemístila tam, našla si vyhovující šablonu a pokračovala v blogování tam :-). WP nabízí úžasné možnosti a různé pluginy, o kterých jsem na Blogspotu ani netušila. Dnes bych už neměnila :-).

    OdpovědětVymazat