"Sledováním času se člověk připravuje o část svého života."
- Ivan Fontana

Kdybych se mohla vrátit v čase,
nejspíš ocitla bych se tady zase.
Chci změnit, co stalo se
či žít si po své vlastní ose?

Snad kdybych se mohla vrátit zpátky,
rozmyslela bych si hádky.
Především ty s rodinou,
kterou nevyměnila bych za jinou.

Možná malá cesta zpět,
změnit pár ošklivých vět.
Rozhodnout se dřív a správně,
mluvit nahlas, myslet jasně.

Ve své podstatě chci ale říct,
že neměnila bych nic.
Člověk musí projít dlouhou cestu,
kdy občas musí chytit záchrannou vestu.

Aby se dokázal odrazit od dna,
pravé přátele aby tak poznal.
Když chceš poznat dobré, měl bys i špatným projít,
abys pak pochopil, čeho si máš v životě cenit.

Vaše Lucka

7 Komentáře

  1. Moc pěkně napsaná báseň. Jsem rád, že se ti na životě všechno líbí a že by si nic neměnila.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné :). Když si to tak vezmu, u mě sice převažuje víc těch špatných věcí, ale o to víc mě to za ty roky posílilo. Neměnila bych, ani v nejmenším.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké zamyšlení :) Já bych čas také nevrátila, prostě ty věci takto mají být. Jako neříkám, že bych nechtěla znovu vidět lidi a mazlíčky, kteří už tu nejsou, ale prostě to nejde, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni. Trochu jsi mi těmito rýmu připomněla moji asi rok starou básničku. Chválím, moc se povedla 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné a souhlasím, člověk by si měl projít i tím špatným.

    OdpovědětVymazat