Zdravím, zlatíčka!

Vzhledem k tomu, že už se opět mohu přihlásit a že jsem se pokusila upravit kabátek blogu k obrazu svému, ačkoli úplně spokojená ještě nejsem, rozhodla jsem se napsat další článek. Aktuálně na téma, které mě už pomalu začíná tížit - dárky k Vánocům. Sice ještě není konec října, ale jak se znám, budu v klidu do začátku prosince a poslední dárky budu lovit ještě třiadvacátého. A to bych letos právě chtěla změnit! Ráda bych byla už v prosinci spokojená a klidná, že mám vše, co potřebuji. Takže plánuji místo stresů v obchoďácích sedět doma, jíst cukroví a pouštět si pohádky, kdo jde do toho se mnou?

love, snow, and heart imagewinter, christmas, and decor imagechristmas, light, and snow image


Věčný problém v mém plánu ovšem nastává ve chvíli, kdy se marně snažím vymyslet, co svým blízkým koupit. Nejenže jako každý rok nevím, co koupit prarodičům, ale začínám tohle dilema mít i u ostatních členů rodiny. Nejhorší na tom všem je, že nechci kupovat hlouposti, ale radši bych něco, co skutečně potěší... No, co si budeme povídat, málokdy se dárek skutečně povede tak, jak si představuji. A k těm nechtěným blbinám se kolikrát uchyluji častěji než bych si představovala. Proto jsem si letos řekla dost!

Začala jsem procházet tipy na internetu, až jsem po dlouhé, opravdu dlouhé době zamířila na aliexpress, kde jsem objevila roztomilá vánoční dárková balení. Třeba pytlík se sobem nebo tašku na víno se skřítkem. No je to roztomilé a myslím, že si jich pár pořídím, protože času do Vánoc je zatím dost a zboží stihne přijít. A třeba do pěkné taštičky dostanu i nápad na pěkný dárek...

KR0679 (1)W1722-00-07

A teď mě zajímá, jak to máte s nákupem dárků vy? A už letos máte nějaké dárky nebo alespoň představu? :)

Vaše Lucka

16 Komentáře

  1. Ja se letos uplne poprve muzu pochlubit, ze dnes 24. rijna mam uz vsechny darecky nakoupene! Nechapu, ze se mi to povedlo, ale zacatkem zari jsem mela stejne myslenky: kazdy rok litam na posledni chvili a kupuju blbiny, tak jsem sedla a napsala seznam. Za par tydnu jsem mela sepsano a vymysleno, a vesele jsem nakupovala Cast darecku uz mam i zabalenych, zbytek planuju dobalit uz ted o vikend. A se zacatkem prosince planuji dat nohy nahoru a uzivat si predvanocni atmosferu v klidu, bez zbytecneho stresovani, ze nic nemam a nevim co komu venovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se letos snažím vyřešit to všechno dřív. Tak uvidíme, zda se to podaří

    OdpovědětVymazat
  3. I my s přítelem už máme v plánu za dva týdny naběhnout do obchodů. Jeden dárek už mám. No a za tři týdny chci jet nakoupit poslední drobnosti do Primarku, takže to snad do konce listopdu budeme mít z krku.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda holky, děláte mi radost, že jste všechny takové pozitivně naladěné. Já už jsem pár dárků vybrala, jen je objednat a doufám, že takhle hezky mi to půjde i nadále... Držím palce v hledání a nakupování a těm, co už mají tuhle starost z krku si dovolím gratulovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky jsem měla problém, že dárky, které jsem koupila dřív, jsem i dřív dala. Do vánoc jsem to prostě nevydržela

    OdpovědětVymazat
  6. My nakupujeme dárky vždycky s předstihem a nejlépe ve všední den dopoledne, kdy jsou všichni v práci nebo ve škole . Letos už nějaké dárky máme, dokonce jsme pořídili i super balicí papír :). Problém s vymýšlením dárků nemám, stačí když celý rok naslouchám a zaznamenávám si přání ostatních.

    OdpovědětVymazat
  7. Já už mám pár dárků dokonce zabalených a rozhodla jsem se, že zbytek dokoupím v listopadu po výplatě, abych prosinec měla celý volný a klidný.

    OdpovědětVymazat
  8. My... si prostě na konci léta a na podzim řeknem, co by se hodilo koupit, a je to. A pak je vždycky ten každoroční dárek, vstupenky do divadla na příští rok. A je to vyřešené. Nikdo nic nevymýšlí, prostě se koupí co kdo hodnotnějšího zrovna potřebuje nebo delší dobu chce.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem taková, že už od začátku Října začínám přemýšlet, co všem koupit k Vánocům Ano, sice je na to ještě moc brzo, ale předčasně je to fakt nejlepší. Za tu dobu se dá aspoň něco málo vymyslet a mám aspoň nějakou tu představivost komu co dát. Také je mi blbé vymýšlet kdejaké hlouposti a ještě horší je jim kupovat každej rok jednu a tu samou věc. Na Vánoce už se ale hrozně těšim Všude ty světýlka,cukroví, pohádky, pohoda. Prostě Vánoce mě baví ze všeho nejvíc

    OdpovědětVymazat
  10. Já si letos budu dávat dárky i s kolegyněmi v práci, tak jsem zvědavá, co dostanu Každopádně, pro ně mám připravenou vyrobenou bižuterii Jinak Vánoce moc nehrotím, stále je ještě čas

    OdpovědětVymazat
  11. Ja osobne ešte priznávam nemám nič takého iba čo tak pre brata mám zatiaľ kúpené a potom ešte moji rodičia a potom ku koncu ešte ja osobne Ale začnem to už tento mesiac riešiť, lebo v Decembri chcem už len nato myslieť, že prídu Vianoce a ja si už len pokojne chcem sedieť doma pri televízore a jesť sladkosti alebo pozerať filmy :)

    OdpovědětVymazat
  12. problemy s nakupovanim darcekov pre rodinu riesim jednoducho - rodine darceky nekupujem. maximalne tak brat nieco dostane, aj to vacsinou vec, ktoru si sam vyberie alebo mi konkretne povie, co chce. zato ale nakupujem hordu darcekov pre kamaratky. respektive pre baby, s ktorymi som kedysi bola kamaratka a mam ich postovu adresu v tomto som hrozne otravna a aj ked viem, ze kamaratstvo si darcekmi nekupim, uz niekolko rokov sa o to pokusam. lebo ma hrozne bavi nakupovanie, ale sama by som taku hordu kremikov, sprchovych gelov a podobnych serepeticiek nedokazala spotrebovat. ale druhym ich doprajem a trochu sa im tym pripomeniem. keby moji rodicia nieco take vyuzivali, tak to kupim aj im, ale fakt im nechcem kupovat nieco pre nich absolutne nevyuzitelne. takze mozno dostanu cokoladu a moje doma upecene kolaciky tak ako kazdy rok.

    OdpovědětVymazat
  13. Abych pravdu řekla, tak já mám dárky jak nakoupený, tak i zabalený Letos jsem to stihla nějak rychle a tak nějak i vím, co komu dát :)

    OdpovědětVymazat
  14. To není vůbec špatnej nápad mít připravené dálky! Člověk si užije Vánoční klid a nemusí se hnát do davu lidí na poslední chvíli. Já mám tajemství. Já přichystal dárek k Vánocům už v srpnu, ale pšší!

    OdpovědětVymazat