Zdravím, zlatíčka!

Omlouvám se za neaktivitu, ale posledních čtrnáct dní se blog nebo můj přijímač rozhodl stávkovat a nemohla jsem se přihlásit... X-krát jsem změnila heslo, vymazala cookies, ale nic z toho nebylo platné, takže jsem tomu dala čas. Pravdou je, že mi na ntb proběhly nějaké aktualizace, takže to možná bylo způsobené tím. Dnes se mi konečně podařilo přihlásit, takže jsem si říkala, že alespoň napíšu krátký informační článek o tom, co se dělo, děje a bude dít.

wifi, funny, and quotes imagetest, quote, and school imagequotes, change, and nothing image

V příštích dnech bych se ráda zaměřila na nový kabátek blogu, proto pokud máte nápady či chuť mi pomoci, budu jen ráda. Co by se vám tu líbilo? Co vám tu chybí? Žádný nápad není špatný. :) Mám v plánu několik článků, které ještě musím pořádně promyslet a hlavně sesmolit, ale základem všeho je, že se konečně můžu přihlásit! Užijte si krásný konec týdne a já se co nejdřív ozvu s novým článkem!

Vaše Lucka

6 Komentáře

  1. Přijdu sem a koukám! Nový kabátek. Moc krásný! Ale mně se u tebe líbí vždycky. Hlavně jsem ráda, že už se konečně můžeš přihlásit a těším se na další články.

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, někdy nás ta technika dokáže pěkně pozlobit Nový vzhled je už teď moc pěkný :).

    OdpovědětVymazat
  3. Aktuální layout je krásný :) Jednoduchý, ničím nepřeplácáný, nic nerušící ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně by se nebylo ani čemu divit,  i kdyby blog nekolaboval. Nová práce, nové prostředí a nové lidi. To vždy bývá poněkud náročnější a chaotické, a chce to čas, spoustu času, aby si vše sedlo.

    OdpovědětVymazat
  5. kabátky se mi líbí u tebe vždy, jen mi příjde moc pochmurný. Ta černá asi teď na mě nepůsobí dobře

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes se mi také nedařilo přihlásit se na blog. Už to ale naštěstí jde.

    OdpovědětVymazat