Zdravím, zlatíčka.

Dnešním článkem vás opět zavedu do pracovního dne recepční a toho, co musí s některými hosty řešit. Na hotel nám jezdí různá sorta lidí skládající se z českých turistů, zahraničních turistů a potom především firemních hostů. Nebylo tomu jinak ani jeden srpnový víkend, kdy jsme kromě svatby hostili i čtyřčlennou skupinu českých firemních hostů. No, popravdě, to spíš byla firemní párty než jakákoli jiná pracovní akce.

Standardní check-in je od 14:00, ale vzhledem k tomu, že jsme měli pokoje již připravené a uklizené, nedělalo mi problém hosty na pokoj pustit už před jedenáctou hodinou. Jejich první dotazy mě ale zarazily hned na úvod, jediné, co pány totiž zajímalo, bylo to, zda točíme pivo. Přikývla jsem a za chvíli už seděli na terase a hojně se ládovali pivem. Už v tu chvíli jsem tušila, že tenhle pobyt nedopadne dobře a taky nedopadl.

Image by sarabeautiful women, accessories eyes, and رمزيات love omg mood imagemoney, theme, and green image


Druhý den ráno mě při příchodu do práce zarazily zaschlé kaluže krve, které vedly od terasy až do druhého patra. Pokojská krev vyčistila a čekaly jsme společně, s čím pánové přijdou. Na snídaně přišli později a jeden z nich se se mnou dal do řeči, tudíž jsem měla příležitost zeptat se, zda se jim něco nestalo. Odpovědí mi bylo jen to, že si kolega rozsekl nohu. Fajn, to by tu krev vysvětlovalo, nicméně žádné ostré předměty tu po zemi jen tak nemáme, takže jsem čekala, co kde objevíme.

Když "kolega" dorazil na snídaně, šel nejprve za mnou na recepci s tím, že má na pokoji menší problém. Prý ucpal záchod. To se dá pochopit, slíbila jsem, že paní na úklid hned pošlu nahoru a odstraníme škody. Jakmile jsem pokojskou poslala do druhého patra, pán přišel ještě jednou a ptal se, zda už odešla a jakmile jsem řekla, že ano, mazal za ní nahoru.

Netrvalo to ani tři minuty a pokojská byla dole, rozrazila vchodové dveře a celá roztřesená stála před hotelem a snažila se situaci rozdýchat. Teprve po chvíli se vrátila a sdělila mi, co na pokoji našla. Pánovi se skutečně ucpal záchod, to by nebylo nic neobvyklého, čas od času se to stane. Ale zbytek stál tedy za to... Výkaly byly úplně všude po koupelně, na obkladech, ve sprchovém koutu, pod umyvadlem... Prostě všude, do toho rozbil skleněnou poličku a skleničky na ní, takže o to si rozsekl nohu. Jenže výčet znečištění tím neskončil, protože byl jak žok, zašlapal exrementy do koberce, pomatlal zdi pokoje... No co vám budu povídat, chvíli jsem to musela taky rozdýchat a to jsem viděla jen fotografie.

Úklid je na hotelu samozřejmostí, ale tohle nebyla nehoda, tohle bylo schválně. Přeci jen ucpaný záchod není důvod pro to, aby člověk kálel všude možně po pokoji. Mohu vám říct, že tyhle firemní hosty pro příště už na hotelu nechceme, jelikož chování lidí, kteří přijedou, myslí si, že jim patří svět a potom provedou takovou prasárnu, to fakt nepochopím ani já, ani vedení hotelu.

Tak co, máte někdo zkušenost s tím, že lidé, kteří se nejvíc naparují a předvádí, jsou nakonec ta největší prasata? A že není všechno zlato, co se třpytí?

Vaše Lucka

35 Komentáře

  1. Bože, Lucko, to mě mrzí, taková hnusárna... Já mám zkušenost z trochu jiného soudku... Přijde si paní s dcerou nakoupit do obchodu oblečení, zavíračka 21.00, ony ještě 20.55 v kabinkách... Nabraly si hader, a hader, nekoupily nic, a ten bordel... Válelo se to všude, pošlapané, zmuchlané... To nejde pochopit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je tedy síla Moje známá dělala také na recepci, podotýkám že to bylo v lázních, a páni doktoři s radostí močili do květináčů... Lidi jsou fakt hovada, chudák uklízečka...

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy musím říct, že takovouhle zkušenost nemám ... ale je pravda, že není všechno zlato, co se třpytí :) občas když po sto letech zajdeme s holkama někam na skleničku, tak to vidím pokaždé. Většinou ta nejvíc vyfintěná holka s nosánkem nahoru končí jako první zavřená celý večer na záchodě a zvrací. Občas prostě ty nejvíc nóbl lidi jsou největší čuňátka.

    OdpovědětVymazat
  4. Notyv.... Tohle se prostě pochopit nedá. Že se člověk předvádí a vyklube se z něj buran, to jo, ale... tohle chování... já bych fakt někdy ráda od toho člověka slyšela upřímné vysvětlení. Protože jestli neni psychicky nemocnej, tak mě nenapadá.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky, holky, za vaše názory. Já si někdy totiž říkám, jestli není tohle chování normální a jen já jsem blázen... Dneska jsou lidi fakt neskuteční a jde to stále do větších a větších extrémů. :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je tedy opravdu hnus. Ale řekla bych, že Češi jsou větší prasata, než zbytek světa, doma by si to nedovolili, ale jakmile to není jejich, je jim to jedno. Co slýchávám naší paní uklízečku, co jsou schopni zákazníci spáchat na WC, z toho by jeden blil...

    OdpovědětVymazat
  7. To je katastrofa! nechápu, jak někdo může tohle udělat!

    OdpovědětVymazat
  8. Tfuj, tfuj. Že se pak nestydí. Nechutné, ale taky se nám podobné na hotelu stávalo. Zámožná rodina měla v apartmánu naděláno přímo uprostřed postele a k tomu se po pokoji válely použité kondomy.. To by jeden blil. Chudinky pokojské, nechtěla bych jejich práci dělat.

    OdpovědětVymazat
  9. To je fakt síla. Nechutný. Je až k nevíře, že se něco takového děje a o to hůř, že se to děje u lidí vyššího postavení. Pak jsme tu my, obyčejní smrtelníci, kteří ale mají slušné vychování.

    OdpovědětVymazat
  10. To snad není možné! Jak něco takového může udělat dospělý člověk? Nechápu     

    OdpovědětVymazat
  11. Hrůůůza, já fakt nechápu, co si až lidi dovolí!! Že někdo chce někomu úmyslně škodit.. Ale ve výsledku udělají ostudu hlavně sobě. Tak proč?! :(

    OdpovědětVymazat
  12. Tak když to tak čtu tak mi to připomnělo mou sestru co zažila při její chvilkové práci pokojské, přijel americký postarší pár, manžel s manželkou. Už při příchodu trochu zaváněli, nechali si odtahat těžké kufry mou 50ti kg sestrou nahoru do patra (to by ještě šlo, věkově na to měli nárok). Nicméně další den se normálně odhlásili a odjeli, ale to co čekali na pokoji, bylo teprve procitnutí. Smrad už když se otevřeli dveře do pokoje, v podstatě dost podobný scénář s exkrementy všude po koupelně, i po posteli, takže tohle nešlo dát takže se zavolal úklidová firma, která to vše odnesla a vyhodila (povlečení, kobereček, atd.) zbytek vydrhli a od té doby je tento páreček na černé listině NEBRAT.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuji za tvůj komentář. :)) A úplně souhlasím. A upřímně, tenhle tvůj blog se mi líbí, hlavně vždycky design dělá hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak to je silný kafe!!! Panebože, no fuj. To je fakt neskutečný, jak někteří lidé dokáží být prasata. A proto nesnáším opilé (ožralé!) lidi, protože jsou schopní fakt všeho. Kolega vyprávěl, když dělal v nemocnici, co za příjmy tam měli... taky se člověk nestačil divit. Každá práce má prostě něco. Já dělám ze starými lidmi, takže na tyto situace jsem zvyklá, ale rozdíl je v tom, že to jsou staří lidé, kteří neví, co dělají Kdežto tito pánové - fuj! Do země bych se hanbou propadla!   

    OdpovědětVymazat
  15. To jsem něco takového čekala. Chvíli jsem dělala na recepci v kempu, a co se tam někdy dělo a musela jsem to řešit - některý lidi jsou čuňata. Nechala bych mu to všechno zaplatit.

    OdpovědětVymazat
  16. Mám menší zkušenost jako firemní host. Při akcičce se zlískal náš vedoucí, hlavou rozbil lustr, takže si ji pořezal, ráno jsme ho hledali, nebyl a nakonec jsme ho při snídani našli (živého) ležet pod lavicí v restauraci. Do té doby jsem si říkala, že je to asi debil. A byl to debil.

    OdpovědětVymazat
  17. Neskutečný a nechutný...ale nemohl být až tak moc na káry, že se prostě posral všude?? Přijde mi to pravděpodobnější než že by tohle udělal někdo na schval jentak...ale těžko říct..občas no spíš většinou lidí nechápu...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to mě opravdu mrzí. A jak jste to vlastně vyřešili?

    OdpovědětVymazat
  19. U nás se letos už nic podobného nestalo, tak předpokládám, že podobní návštěvníci si už dali navždy odchod...

    OdpovědětVymazat
  20. Však pohoda, já bych je nechal, aby si to po sobě sami uklidili. Ale JAZYKEM

    OdpovědětVymazat
  21. Ona mi stačí zkušenost z toalet některých tzv. vážených institucí, kde se člověk taky setká s prasaty, která si zjevně s pocitem neoprávněné nadřazenosti zkoušejí to, co by si doma nikdy netroufla. A tam se to - na rozdíl od v článku zmíněného případu - nedá svést ani na přemíru alkoholu .

    OdpovědětVymazat
  22. Taky si někdy říkám, že moje největší chyba byla aplikace na hotelovku. Prasata jsou všude na světě. Když jsem začínala jako servírka v hotelu, naši čínští hosté měli ve zvyku požvíkat jakékoliv jídlo (vycucnout prej šťávy) a pak to všechno vychlustli na stůl - nemluvě o velmi nechutném mlaskání. Chápu že jiný kraj jiný mrav, ale když už někam cestuju, tak si vyhledám o jejich kultuře. Brrrr, ještě teď mi naskakuje husina. Nemluvě když jsem pracovala v PI a socka nám nastěhovala bezdomovce jako emergency pobyt a jeden z nich byl pán na vozíčku, který měl amputované nohy. Neměl žádnou rodinu, která by se o něj starala a tak za ním chodili opečovatelé, kteří se střídali jako ponožky jelikož pan byl nechutný. Byl soběstačný, ale osobní hygiena mu nic něříkala, pečovatelům nedovolil jej osprchovat takže smrděl na dobré tři metry. Schválně kálel na koberec, až mi děvčata z housekeepingu plakali v kanclu a pak i odmítaly do toho pokoje byť vstoupit. Pán taky rád blokoval celý snídaňový bufet, kdy začal chrchlat, tahat z paty zeleňáky, kašlat a pak brát všechno jídlo do ruky a házel ho zpátky. Kuchyň z něho byla na prášky a musela všechno vyměnit poté co se uráčil dopravit ke stolu. A tím, že angličané jsou pořádní tupci trvalo skoro tři měsíce, než jsme se ho dokázali zbavit. Pan nechuťák stihl za tak krátkou dobu totálně zničit novou matraci, nový koberec a nový nábýtek, pokoj musel být skoro další měsíc a out of service, protože jsme museli vyměni všechen nábytek...a ten puch se větral týdny.

    OdpovědětVymazat
  23. No tak to je masakr! Vždycky říkám, že kdo se tváří jako největší honorace, je pak ve výsledku největší čuník, ale zatím jsem měla možnost si to ověřit jen u žen.

    OdpovědětVymazat
  24. Fujky, fujky, fujky Když jsem ještě dělala na sociálce a chodila na šetření, tak jsem teda viděla věcí...ale tohle je teda mega fuj

    OdpovědětVymazat
  25. Ja bych ho to poslala uklidit.

    OdpovědětVymazat
  26. Dělám v lázeňství dost dlouho na to, abych věděl, že pod kravatou a sakem se skrývá většinou převlečené prase...

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je fakt hnus! Nechápu, co si lidi dovolí.

    OdpovědětVymazat
  28. Před několika lety jsem dělala v Anglii v hotelu zaměřeném na starší bohatší klientelu  a něco podobného jsem tam zažila hned v prvním týdnu (to jsem tedy málem nedala) a pak ještě několikrát. Ale on si člověk časem zvykne a myslí si své. Naštěstí jsem se rychle vypracovala na hlavního barmana a managera barů, takže jsem se musela potýkat už jen s opilými hosty na svatbách.

    OdpovědětVymazat
  29. No teda, zrovna jsem poobědvala... Co k tomu dodat. Připomnělo mi to náš poslední firemní večírek (ne doslova, proboha, zase taková hovada doufám, že u nás nejsou). Vedení filmy pronajalo opravdu luxusní kasíno se skvělým rautem. Úkolem bylo zářit jako na červeném koberci. Naivně jsem si myslela, že to tak skutečně bude a našetřila si na skutečně luxusní róbu. No ale nakonec to dopadlo úplně stejně jako vždy - všichni se ožrali jako dobytci, zvraceli, kde se dalo, chovali se opravdu jako hovada. Neskutečně mě to mrzelo, ale zase jsem si říkala, že zaprvé z hovna pomazánku neuděláš a zadruhé že jsem aspoň poučená pro příště a tyto firemní "benefity" si raději odpustím, protože ani ve velké večerní se nedá zakrýt to, že je někdo nevkusné a neslušné prase...

    OdpovědětVymazat
  30. A uklízela to pak uklízečka...? Je mi jí líto. Poslat jim mastnou fakturu za úklid.

    OdpovědětVymazat
  31. Wow, tak tohle je kruté. Asi bych nemohla být uklízečka na hotelu, z takových věcí by se mi dělalo zle!

    OdpovědětVymazat
  32. Jednu chvíli jsem také pracovala v hotelu a mohu jen potvrdit. Čím luxusnější pokoje, tím větší prasátka.

    OdpovědětVymazat
  33. Ano, bohužel, byť naštěstí jsem nebyl v pozici těch lidí, kteří se pak museli s následky vypořádávat. Oblek a naditý měšec peněz z člověka kulturního tvora nedělá.

    OdpovědětVymazat
  34. Pane bože! Jak jsem to tak četla a  došlo na krev, bála jsem se, jestli to nejsou chlapi tvrdšího rázu nebo násilníci, takže když jsem si přečetla o výkalech, docela jsem si oddechl. 😁 každopádně toto není normální. Já kdybych ucpala někde záchod, tolik bych se styděla, že jsem provedla něco někde, kde mi to nepatří, že bych se to snažila opravit sama. Natož udělat takovou věc a tím zatěžovat poskytovatele služeb. Strašné. Na tohle ohňů asi jen říct.. díky bohu, že ty nejsi uklízečka a nemusela jsi to tam píglovat😄

    OdpovědětVymazat