Zdravím, zlatíčka!

Minulý týden jsem tu v článku na téma týdne poukazovala na to, jak se Češi chovají na dovolené. Neuběhla nijak dlouhá chvíle a já jsem se setkala s dalším dost zajímavým, pro mě novým úkazem. Ačkoli vím, že lidé, co pracují v cestovním ruchu déle, asi jen mávnou rukou nad tou rutinou. Od krádeže snídaňového sortimentu se totiž přesouváme dál, tentokrát se kradou ručníky!

A pro někoho možná dobrá zpráva, za touto ostudou nestojí příslušníci našeho státu, ale našich sousedů a bratrů - Slováci. Měli jsme tu takový slovenský pár středního věku, který byl ubytovaný na jednu noc. Ráno na mě nastoupila paní z pokoje, že nedostali na pokoj ručníky. Stát by se to mohlo, chybovat je lidské a pokojská je taky jen člověk. Slušně jsem se paní omluvila, vyslechla si něco o tom, jaké je štěstí, že měli svoje z domova a nechala jsem to být.

soap, hotel, and funny imagehotel towels manufacturer imagebed, white, and room image


Při úklidu za mnou ale pokojská přišla ještě jednou a povídá, že je zvláštní, že na zemi byly předložky, které se dávají ze stejného skladu jako ručníky a ostatní lůžkoviny. Proč by tedy brala jen předložky a nevzala ručníky? Navíc si byla jistá, že tam ručníky dávala. No, chvíli jsme nad tím dumaly. A potom mi začalo být divné, že paní v takové plátěné tašce přes rameno náhodou měla ručníky z domova. Upřímně, pokud jedete do hotelu, berete si s sebou svoje ručníky? Pokud nepočítám osušky na pláž, tak já tedy ne.

A tak jsme dospěly k přesvědčení, že nám ten ne zrovna milý pár ukradl ručníky a aby zakryly tu krádež, hodili to na pokojskou. No nejsou lidé dneska zlatí?

Vaše Lucka

20 Komentáře

  1. Tyjo... tak kdybych už je teda vážně chtěla čornout (i když zrovna ručníky... tahat si domů JEŠTĚ DALŠÍ ručníky, to už jen hrnečky jsou blbější nápad, protože hrnečky se nějak záhadně množí na polici samy ), tak snad až těsně před odjezdem, ne. A ne uprostřed pobytu, to bych se nemohla na personál po zbytek času ani podívat

    OdpovědětVymazat
  2. Práce s lidmi je vždy živá půda pro veselé nebo smutné historky Já si teda beru ručníky všude sebou Ale svoje, ne cizí V hotelech moc nepobývám, na dovolených spíše v penzionech :)

    OdpovědětVymazat
  3. DD Abych byla upřímná, tak mě to absolutně nepřekvapuje Vůbec bych se nedivila, kdyby pokradli mnohem více než jenom ručníky. V dnešní době je to bohužel tak, že co není jejich a je to zdarma v ceně nebo prostě jen zdarma, proč z toho neudělat něco co je jejich, že jo Pracuji v obchodě s oblečením a setkávám se denně s někým, kdo si chce osvojit oblečení, které není schopen si koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. No ja musím za seba povedať....ja si vždy beriem uteráky (ručníky), aj keď idem do 4-hviezdičkového hotela, minimálne aspoň jeden. Neviem...dokonca som si zvykla brávať aj toaletný papier, a to už s niečím hraničí. Je to asi tým, že s rodičmi sme chodievali po chatách a tak, nič luxusné, tak som zvyknutá si brať so sebou takéto veci. A vždy keď idem na hotel, si zoberiem minimálne 1 uterák, keby náhodou....

    OdpovědětVymazat
  5. No to je tedy něco. Znám takové, co si odnášejí sklenice a poddtácky z různých restaurací a akcí na památku. Je to jejich koníček. Mě by tedy nenapadlo ani toto

    OdpovědětVymazat
  6. Tak hlavně že to slovenský pár měl na koho hodit

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, já si teda ručníky beru svoje téměř vždy :) Nic to ale nemění na tom, že lidi jsou prasata, známým td ukradl někdo kočárek, normálně z domu.

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím že kradení ručníků. županů a hygieny z hotelů je po celém světě docela tradice. Já sama to ale nepraktikuji.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo, to je hrozné, co ti lidi nevymyslí. Baterky od ovladačů se taky kradou, ne?

    OdpovědětVymazat
  10. Joo, lidi to kradou ručníky znám Tomu ale prostě nezabráníš Asi chtěli suvenýr.

    OdpovědětVymazat
  11. no lool, tak to je novej lvl něco ukradnout a ještě si stěžovat, že je tam nemají D někdy vážně nechápu..

    OdpovědětVymazat
  12. Šílená je ta drzost na to ještě upozornit, kdyby ručníky vzali, ráno se vytratili, tak... no, ok...

    OdpovědětVymazat
  13. Já taky pracuji na hotelu a nestačím se divit, jak lidi jsou schopní si vymýšlet a lhát. U nás zase chodí pozdě na procedury a pak nás přesvědčují, že tam už čtvrt hodiny čekají. Kdyby se raději slušně omluvili a vymysleli si nějakou výmluvu, než naservírovat očividnou lež.

    OdpovědětVymazat
  14. Chvilku jsem pracovala jako recepční na hotelu a to, co si hosté dovolí..ručníky jsou oproti tomu slabý odvar :/

    OdpovědětVymazat
  15. Eh, tohle je nechutné. A hlavně tak strašně hloupé a ubohé, že je vážně snad lepší to nechat bez komentáře. Akorát si udělali ostudu. Co na to říct.

    OdpovědětVymazat
  16. Zlatí co takhle nový článek?

    OdpovědětVymazat
  17. Krade se všechno. Ale teď jsem jela do Bulharska a říkám si ručník si brát nebudu, kdyby nám je ale třeba nedali, tak se utru do osušky. Ale prostě když člověk neví, tak si myslím, že si je i sám vezme ;). Tuhle jsme byli v apartmánu v Česku...stránka slibovala hory doly...ručníky tam byli i třeba z Hiltonu (takže asi tak k těm krádežím ručníků) ale další věci, které tam měly být, tak tam nebyly...

    OdpovědětVymazat