Na začátku všeho neměla jsem jeho,
neměla jsem přítele, muže, druha.
A i přesto nebylo nic zlého,
že láska pro mě nebyla jednoduchá.

Teď mám pocit zvláštní, snad trochu strach,
ruce se klepou a žaludek svírá.
Že ještě předtím, než proměním se v prach,
bych chtěla zůstat navěky tvá milá.

Nikdy jsem neměla to nutkání v žilách,
co teď mění mé představy života.
Mé srdce leží v tvých rukách,
hřeje, tluče, tiše šepotá.

Ten pocit zvláštní vlezl mi do hlavy,
duši mám tebou uloupenou.
Mám z toho v nitru nemalé obavy,
že jednou chci býti tvou ženou.

Na začátku všeho neměla jsem tebe,
byl jsi pro mě přítel, kamarád a známý.
Dřív neznala jsem pořádně ani sama sebe,
dnes s tebou bych se vžila i do role mámy.

25 Komentáře

  1. Jako vždy nádherné. Nemám slov :)

    OdpovědětVymazat
  2. " Já na začátku všeho  měl peníze !"

    OdpovědětVymazat
  3. to je, dokonalé! úplně jsem se s tím dokázala ztotožnit, vážně paráda <3

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné! :) Četla jsem to přítelovi a moc mu to líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  6. Začetla jsem se a jako bych se v té básni viděla opravdu jsem se jí nechala unést, děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Holka, to je neskutečně krásný a víš proč? Protože přesně takto to cítím i já. Děkuji, že to někdo CÍTÍ stejně.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná báseň. Jde vidět, že jsi do toho dala moc pocitů, a proto kdo to cítí podobně, tak se v tom najde.

    OdpovědětVymazat
  9. WoW! Tak ta se ti neskutečně povedla.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji, holky, jste vážně zlaté! Mám radost pokaždé, když moje tvorba dokáže vzbudit emoce, potěšit, připomenout... Vaše milá slova jsou můj největší úspěch.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné vyznání Lucko, jsi zlatíčko!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně, jemně vyjádřeno :) Je skvělé potkat někoho, se kterým si dovedeš představit budoucnost..

    OdpovědětVymazat
  13. Musím pochváliť dizajn je dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dojemné a krásné. :) A hlavně... plné emocí.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné a opravdu ti to moc jde :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherná. ♥ Bejvávalo :)

    OdpovědětVymazat