Zdravím, zlatíčka!

Zima nám v poslední době celkem ukazuje svoji sílu. A k tomu je nejlepí pustit si film! Takže tu pro vás mám recenzi na komedii Po čem muži touží, kterou jsem viděla před Vánoci.

Výsledek obrázku pro po čem muži toužíVýsledek obrázku pro po čem muži touží

Po čem muži touží
Žánr: Komedie
Délka filmu: 95 minut
Režie: Rudolf Havlík

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku - společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože "ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně." Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické "jízdy" a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší?



Recenze:
Když jsem četla první recenzi na tuhle komedii, dost jsem se zděsila. Autor na seznamu jí totiž dal dost na frak a pomluvil vše, co se filmu týkalo od režie až po herce konče. Byla jsem z toho trochu v rozpacích, protože podle ukázek se mi to zdálo jako fajn film, a to české filmy zrovna v lásce nemám. Nedala jsem se ale odradit a po dalších spokojených recenzí od přátel jsem se na film taky vydala. Nelitovala jsem.

Faktem je, že zde člověk nenajde žádnou vyšší hodnotu, cílem filmu je bavit. A to se mu daří od začátku do konce. Ano, celé je to proloženo narážkami na ženy a to, jak jsou vlastně neschopné a hrozné, ale samotný Karel nakonec pozná, že nic není tak jednostranné, jak se zdá. A že ačkoli se mu vždy zdálo, jak to má ženská ve světě jednoduché, nakonec musel uznat, že to tak vůbec není.

Příběh se mi líbil a zaujal mě díky vtipnosti a lehkosti, s jakou se nesl. První polovinu filmu jsme proletěli světelnou rychlostí, ani jsem se nestačila pořádně nadechnout, jak mě film vtáhl do děje. Drahé Karličky mi bylo vážně líto, zvlášť při chůzi na podpatcích - do té situace se dokážu vžít sama, a to jsem holka od narození. :)

Celkově je to příjemný filmový počin o tom, že nejlépe, jak si napravit názor a představy na druhé pohlaví, je zažít si to na vlastní kůži.

Hodnocení:
Na CSFD je hodnocení 73 %, myslím, že tohle číslo do budoucna ještě poroste. Já se nebojím přitvrdit na 85 %, jelikož jsem se bavila od začátku do konce. Některé části měly své mouchy, ale nic není dokonalé. Vážně doporučuju!

Viděli jste už tento film? Líbil se vám?
Vaše Lucka

13 Komentáře

  1. Film jsem viděla už někdy loni a moc se mi líbil. Dokonce tak moc, až jsem přemýšlela o tom, že půjdu do kina i podruhé já českému filmu, a hlavně novodobým komediím fandím, mě vždy pobaví

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na film se rozhodně podívám a pozvu k tomu přítele, máme rádi komedie! Ještě bych ti doporučila český film "Bezva ženská na krku", a že já taky český filmy moc nemusím, ale tenhle mám ráda a dost často na něj koukám!

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem ještě neviděla, ale takové nenáročné komedie mám ráda, určitě si jej někdy pustím

    OdpovědětVymazat
  4. Zní to jako fajnová odpočinková záležitost, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že tohle není vůbec typ filmů, které bych vyhledávala

    OdpovědětVymazat
  6. Tento film jsem neviděla, ale až bude v televizi, moc ráda se na něj podívám.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Já o tom taky přemýšlela, je vážně super.

    OdpovědětVymazat
  8. Na tohle se hrozně těším. Mrknu na to až doma. Stejně tak Ženy v běhu. Konečně to vypadá na super české komedie, které pobaví. Ne jako ty blbosti co byly do teď.

    OdpovědětVymazat
  9. Film jsem viděla zrovna včera. Polívkovou nemusím, ale film se mi fakt hodně líbil doporučuji všem.

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem na tom v kině s AP. Já jsem z toho byla nadšená, líbilo se mi to, AP ne, že to byla kravina. Hm..., nevadí, co člověk to názor.

    OdpovědětVymazat
  11. Lístek do kina na tento film jsem dala mamce k Vánocům. Byly jsme obě nadšené, smály jsme se (nejen my, ale celé kino) většinu filmu:) takže za mě palec nahoru i přes absenci nějakého vyššího smyslu;)

    OdpovědětVymazat
  12. Videla som dávnejšie a bolo to super, také dosť zaujímavé, malo to pointu.

    OdpovědětVymazat