Stojím sama na rozcestí,
kde mě asi čeká štěstí?
Co rok začal, slunce zašlo za mraky,
v budoucnu nějak nevidím zázraky.

Jsou to těžké chvíle, snad někdo mě zkouší,
na své cestě já vyhýbám se loužím.
Klopýtám po trase z kamenů a trní,
ruce i nohy mě nepříjemně brní.

Stojím sama uprostřed cesty,
už došly mi záchranné vesty.
Dřív svět sluncem zalitý,
dnes jen inkoust po papíru rozlitý.

V kartách četli mi, že dvě jsou přede mnou cesty,
na jedné spokojenost, radost a štěstí.
Jen skrze ostny se tou pěšinkou mohu dát,
že je to ta správná si tiše budu přát.

Stojím sama na křižovatce cest,
kdybych tak věděla, kterou mám dát se vést.
Osud mi vepsal pár šrámů do vínku,
v hlavě si uchovám tu tichou vzpomínku.

9 Komentáře

  1. je to tak bolestivě smutně nádherná báseň!nezbývá, než přát, ať je brzy lépe...

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé! Sama sa necítim inak ...

    OdpovědětVymazat
  3. Pravdivé krásnosmutnění... Takový je život.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc krásné, i když melancholické :o

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky napsáno... je tam pár míst, která by mohla být trochu lepší (třeba - komu jen tak dochází záchranné vesty? většinou bývá ve výbavě jen jedna na osobu, ne? ), ale nechci se v tom tak rýpat, jako celek to působí dobře. :) Určitě piš další! Je to už nějakou tu chvilku, co jsi tady básničky zveřejňovala... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páne jo, to je o mně?! Nádherně napsané!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně napsáno. Tvé básničky mě nestačí udivovat. Jak dlouho je vymýšlíš?

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za milé komentáře i rady pro zlepšení, vážím si toho.

    OdpovědětVymazat