Zdravím, zlatíčka!

V týdnu jsme s přítelem vyrazili na otočku do Bratislavy, protože jsme museli něco vyzvednout pro známé a při té cestě jsem se dozvěděla docela překvapivé novinky. Rádio Jemná vysílala celkem příjemnou muziku a do toho občas dali nějakou novinku. Ta, co mě ale zarazila a překvapila, byla informace o tom, na co všechno má vliv velikost ženského pozadí.

animals, ass, and Chinchilla imageass, big boobs, and big lips imagebeautiful, boys, and class image

A protože patřím mezi holky, které je za co chytnout, hned jsem se zaposlouchala. Tak si tedy představte, že podle vědců z Oxfordské univerzity právě tuk, který se nám ukládá na zadku a bocích, má zásadní vliv na inteligenci našich potomků! Tento tuk totiž obsahuje látky, které se při vývoji plodu a kojení podílejí na vývoji mozku. Navíc prý ženy s většími tukovými zásobami v hýžďové oblasti jsou paradoxně méně náchylnější k onemocněním srdce, cukrovkou a dokonce mají i nižší cholesterol.

Pane jo! Chytřejší dětí, lepší zdraví, že bych se na nějakou dietku nevybodla, co? Když je to pro ty potomky! Tak jsem si říkala... Že díky velikosti svojí zadnice jednou musím porodit minimálně dalšího Einsteina. :-D

Takže, dámy, co si myslíte o této studii? A pokud už máte děti, přijdou Vám díky velikosti vašeho zadečku nějak chytřejší či méně chytré?

Vaše Lucka

20 Komentáře

  1. Kdyby vědci měli manželky, možná by nemuseli studovat zadky jiných žen...

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá studie já děti nemám takže nemůžu posoudit v praxi .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: A přestěhovala jsem se na jiný blog .

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je ale úplně špatně pochopeno.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je zaujímavé hoci ja osobne som vždy bola tenká ako palička a ťažko viem pribrať na seba niečo, ale najviac sa mi ukladá, keď už tuk tak na bruško Ale to je naozaj zaujímavé

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si, že na vývoj mozku dítěte má vliv určitě celková strava matky (a její výživové hodnoty), nejen tuk:) takže se to takhle zjednodušovat určitě nedá;)

    OdpovědětVymazat
  7. On ten nadpis nesedí, je myšlen ironicky. Stejně tak mou poznámku na konci neberte vážně, je mi samozřejmě jasné, že pokud se budu ládovat dorty, nebudu mít děti s vysokým IQ.

    OdpovědětVymazat
  8. Netušila jsem, co ten  nadpis u tvého článku znamená. Ale tohle je bomba . O tom jsem nikdy neslyšela. Slyšela jsem například o tom, že je pak lehčí porod apod, ale o inteligenci dětí fakt ne. Zajímavé

    OdpovědětVymazat
  9. To by mě fakt nenapadlo! a odteď kašlu na dietu, ať mám chytré děti!

    OdpovědětVymazat
  10. aha takže když jsem hubená tak moje dcera bude hloupá? no to nevím teda

    OdpovědětVymazat
  11. Tak a teď všechny holky budou chodit prdelatý, protože budou myslet na budoucnost vlastních dětí a kdo by doma nechtěl mít malého Einsteina? hihi, fakt by mě ale zajímalo, jestli je to pravda, ale je to úsměvný.

    OdpovědětVymazat
  12. Kdyby to opravdu fungovalo, vyřešilo by to celosvětový problém anorexie a bulimie

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že tady nejde o nějaké diety nebo tak něco. Spíš o přirozeně ukládaný tuk - typ postavy jako takový. Ne, že když je ženská vyloženě obézní (a má tedy i velký zadek), je to dobře.

    OdpovědětVymazat
  14.    Ještě, že se děti mít nechystám, jinak by chudinky byly pořádně hloupé, kdybych tuto studii brala v potaz...   

    OdpovědětVymazat
  15. Na velikosti zadečku záleží,

    OdpovědětVymazat
  16. Je fakt velice zajímavé, na co všechno ti lidé v týhle době nepřijdou. Tohle by mě nenapadlo. Já moc velký zadek nemám, takže mám počítat s hloupými dětmi a úmrtím za 10 let? To snad ne

    OdpovědětVymazat
  17. Já se u tohohle článku pobavila, předpokládám, že to byl i účel. Ale je zajímavé nad čím vším v dnešní době ti vědci uvažují. Navíc jestli tomu je opravdu tak, špatně by na tom mé dítě být nemuselo.

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý článek, pobavil mě Já nevim jestli mám velký nebo malý zadek, ale tak překvapeni bude u dětí, jestli budou chytří nebo hloupý

    OdpovědětVymazat
  19. Einstein mě pobavil O této studii jsem neslyšela a težko říct, jestli ji věřím Ale myslím, že holky (všeobecně lidi), které je za co chytit, tak jsou méně náchylní k čemukoliv, že jejich tělo má všeho dostatek :) Jsou lépe zásobovaní

    OdpovědětVymazat