Zdravím, zlatíčka.

Já mám moc ráda různá zamyšlení o životě, lidech, přátelství a lásce. Čas od času se to promítne i tady u mě na blogu, protože blog je o tom, co mám ráda a co se mi líbí. O věcech, které chci s vámi všemi sdílet, protože možná mohou zaujmout i někoho dalšího. Dnes vám přináším video, které už jsem viděla hrozně dávno, možná si na něj někteří z vás vzpomenou, protože po internetu určitě běželo. Je to takové menší filosofické zamyšlení o životě, netrvá dlouho, asi tři minutky, ale myslím, že každý by se na to měl podívat.

Našla jsem pouze se slovenskými titulky, i když je to řečeno lehkou angličtinou, pro někoho mohou být titulky pohodlnější a já bych nerada o ten zážitek a poznání někoho připravila. Takže tady to je. Na mě tohle video moc zapůsobilo, člověk si uvědomí spoustu důležitých věcí, které mu třeba normálně nedochází.


Přeji příjemný zážitek a pokud na konci budete stejně jako já sledovat s úsměvem na tváři, dejte mi o tom vědět.

Vaše Lucka

16 Komentáře

  1. díky za připomenutí, mám pocit, že toto znám, ale moc ráda jsem si video přehrála do konce, takový, pozitivně laděný začátek středy, díky za něj

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý a pravdivý video ten konec byl asi nejlepší .

    OdpovědětVymazat
  3. to je super. uplne jako pravdivy neskutecne, take jsem byla zvedava proc to tak naplnuje, a je to skvele poselstvi, a kazdy by sio to mel uvedomovat, co je dulezite, nebo spis kdo, a ze veci a predmety a vsecko ostatni je pomijive, a nejdulezitejsi a nejstastnejsi nas udelaji stejne jen lide a nasi blizci, a ne nejake auto nebo mobil nebo penize. ! true video

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám rada takéto pozitívne veci, a dobre to ten profesor vymyslel, naozaj to dáva zmysel a pekne to povedal. A naozaj to tak aj je, len my ľudia na to častokrát zabúdame. P.S: Predtým som na toto video nenarazila, škoda. Ešteže si nám ho ukázala.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video, které platilo a bude platit stále. A je pravda, že kvůli hloupostem často nemyslíme na to nejdůležitější. Moc děkuju za tento příspěvek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To video je vážně na zamyšlenou. Poslední dobou taky tak přemýšlím a zkouším řešit věci, které jsou pro mě důležité. Ale nejraději bych dělala všechno a potom se nemohu rozhodnout, co dřív...

    OdpovědětVymazat
  7. To video je boží, už jsem ho viděla před delší dobou, ale pokaždé mě dostane :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to opravdu moudré video. Znám to , už mi to kdysi přišlo. Díky za připomínku.

    OdpovědětVymazat
  9. Toto video jsem nikdy neviděla, ale je to skvěle video. Rozhodne jsem se měla nad čím zamyslet. Skvěle to vysvětlil :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásné :)! Vidím to poprvé a je to naprosto dokonalé. Děkuji za to! A ano, mám úsměv na tváři :)

    OdpovědětVymazat
  11. Když jsem viděla ty golfové míčky, vzpomněla jsem si, že jsem video už videa. Je skvělé! Je super, že jsi ho zmínila i na blogu :) Krásný článek! Člověk by neměl být přestat vděčný za věci, co má, i když se mu to zdá jako samozřejmé...

    OdpovědětVymazat
  12. Video jsem, stejně jako ty, viděla už dáávno. Ale připomenutí nezaškodí, pokaždé mi z něj běhá mráz po zádech, asi tou obrovskou pravdou..

    OdpovědětVymazat
  13. Video stojí za zamyšlení, pravda je to.

    OdpovědětVymazat
  14. Toto video som už videla dávnejšie, ale rozhodne je k zamysleniu toho čo je pre nás v živote dôležité :) Pre mňa bolo vždy prvoradé moja rodina, lebo oni sú jediný, ktorý pri mne vždy stáli, potom sú to priatelia, ktorých možno nie je veľa, ale treba vážiť ich hodnotu a nie počet a ku koncu môj vlastný život, ktorý tu je a ktorý by som si chcela i možno napriek tomu čo bolo doteraz spraviť lepším krajším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to bylo velice příjemné video a rozhodně pravdivý. A úsměvný, nesmím zapomenout podotknout!

    OdpovědětVymazat
  16. Také jsem toto pozitivni video už viděla.

    OdpovědětVymazat