Otevřete se změnám, ale neztrácejte své vlastní hodnoty.
- Dalajláma

Necítím se úplně bezvadně,
když nejde nahrávat obrázky hromadně.

Když v článcích je plno chyb,
avšak vím, že mohlo by líp být.

Chtělo by to upravit šablony,
ať nejsou těm moderním vzdáleny na hony.

Chtěla bych vidět články v náhledu,
to v tuhle chvíli, bohužel, nesvedu.

Kdyby snad šlo upravit možnosti textu,
ať nadpisům můžu určit vlastní cestu.

Kdyby tak fungoval autorský klub,
mohl by pozvednout se týmový duch.

K tomu ty výzvy a soutěže,
ať aktivita převezme na blogu otěže.

Srdeční záležitost je jinak blog,
nejsem na něm už dávno svůj první rok.

I přes trable zůstávám, věřím ve zlepšení,
že to tu ráda mám, to na tom nemění.

Mám trochu ve zvyku psát články k tématu týdne až o víkendu. A protože jsem prošla několik článků, kde již zajímavé podněty padly, rozhodla jsem se sepsat svůj seznam takovou odlehčenou formou, aby to nebylo tisíckrát to stejné. Tak vzhůru k lepším zítřkům, snad naše postřehy povedou ke zlepšení.

Vaše Lucka

24 Komentáře

  1. Pěkná rýmovačka, nejvíce souhlasím s obnovením autorského klubu

    OdpovědětVymazat
  2. Luci krásně napsané, jen si říkám, že píšeš o fungování autorského klubu a on přeci funguje 4 roky na Titulce, funguje a přitom není. Virtuální záhada.   

    OdpovědětVymazat
  3. [4]: Aha, to "naoko" je super, 4 roky jsou tam uveřejňováni stále dokola neexistující členové Autorského klubu, neznalý či nový člen komunity Blogu cz. musí žasnout, že Autorský klub 4 roky není a přesto je!

    OdpovědětVymazat
  4. "Když v článcích je plno chyb"...Lucko, tohle je plně v Tvé kompetenci...

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Nemyslela jsem své chyby, ty se samozřejmě snažím korigovat. Ale někteří blogeři s tím mají problém, stačí pročíst denně pár článků, tudíž editor by jim mohl pomoci.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře jsi to sepsala, třešničku na dort celkově dodala.  

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkně a výstižně napsaná báseň

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Jen ať se hezky naučí gramatiku...

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Vám všem děkuju za milé reakce, chtěla jsem, aby to bylo něco trošku jiného. To se snad i povedlo.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá práce, stručně, jasně a ještě k tomu skrze rýmy, super! S nápady zcela souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné, a originálne poňaté. Výborné.

    OdpovědětVymazat
  12. To se mi líbí. Vzhled máš pěkný, jako jedna z mála tady. Jsem docela zvědavá, jaké změny se na blog.cz odehrají, potřebuje to jako sůl. Bez náhledu článku bych se už asi neobešla.

    OdpovědětVymazat
  13. To snad ne, Lucko :O to je něco nádherného :). Tvé básničky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je úžasný! Hlavně hromadné nahrávání obrázků, to je nejvíc potřeba! Ale tohle se ti fakt povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak toto je naozaj skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc vám děkuji, holky! A děkuji i za zařazení do výběru, moc mě to potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  17. No výborně a pravdivě napsáno. Ostatně v nějaké to zlepšení po x letech zastaralého stylu doufáme všichni

    OdpovědětVymazat
  18. Jé to je hezky napsané, mně blog nevyhovoval, tak jsem šla na blogspot, až jsem se rozhodla pro úplně svojí doménu a hosting :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hezkou, odlehčenou formou popsané zásadní "nemoci" blogu.

    OdpovědětVymazat
  20. Já to prostě nechápu, že ti to skládání jde takhle krásně lehce Já nad tím vždycky vypotím duši a vůbec to není tak umělecké Krásně napsané!

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tohle mě opravdu pobavilo!   Skvělá forma apelu na zlepšení :)

    OdpovědětVymazat