"Zbytečné bohatství kupuje zas jen zbytečnosti. Ke koupi toho, co duše potřebuje, není třeba peněz."
- Henry David Thoreau

Dnešní článek jsem se rozhodla pojmout trošku jinak. Nebude se tak jednat o mé zbytečnosti, ale pohlédneme do světa a podíváme se na to, co jsou lidé skutečně ochotni si koupit. Protože - co si budeme povídat - kdyby si to nikdo nekupoval, pak by to ani nikdo nevyráběl. :) Připravení? Jdeme na to!

Kráječ na housky jako gilotina, tvořítko na sněhové koule či speciální golfový vozík? Není problém.

Safe And Easy Guillotine Bagel Slicer With Serrated Blade
(zdroj: strýček Google)


Zase se vám zasekl počítač? S touhle vychytávkou nemusíte mačkat kombinaci ctrl + alt + del! A co teprve revoluční zapalovač... Jen v případě zatažena si na vytouženou cigaretku budete muset nejspíš počkat... A potom něco pro dámy, které si chtějí namalovat pusu bez přetahů!

Control Alt Delete WandSolar Powered CigaretteLipstick Assistant
(zdroj: strýček Google)

A co teprve tenhle revoluční foukač jídla, s ním si už nikdy nespálíte pusu! A dámy, která by nechtěla dietní vodu nebo tahle úžasná chránítka našich bot?

Noodle FanDiet WaterVýsledek obrázku pro most useless things
(zdroj: strýček Google)

No uznejte, nejsou tohle zbytečnosti, které prostě musíte mít?! Alespoň někdo určitě, protože ve světě skutečně existují tací, co tyhle věci kupují...

35 Komentáře

  1. Je to "bizarních" :) (Nemyslím to zle a až si to opravíš, tak tohle klíďo vymaž )

    OdpovědětVymazat
  2. No, například to na zaseklý počítač mi přpíjde jako velká blbost stejně jako na namalovanou pusu bez přetahů, protože stejně přetáhneš, ale ten větráček na ochlazování polévky mi příjde super Ale samozřejmě ne zas tak, abych si ho musela koupit ;)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuju, no vidíš to, čtu to tolikrát a stejně takovou blbost napíšu. 😁

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kráječ na housky.. Ona to asi nebude taková blbost. Ne dělám si srandu. Ale je to asi z těch věcí nejmenší kravina. Vezmi si kráječ na chleba, je to podobné. My kráječ na chleba máme ale.. Jako ty housky, to už je maličko extrém no. Každopádně co se týče těch tvořítek na koule ze sněhu, používala bych to raději na zmrzlinu. sice by to byla asi trochu větší porce, nu co se dá dělat. přístroj na mačkání tlačítek vypadá původně jako strašně kůl stěrka/čistič na klávesnici.. pak jsem se podívala pořádně a meh.. ne.

    OdpovědětVymazat
  5. To je parádní výčet Dostal mě foukač jídla a dietní voda   

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ale zase to nejsou zbytečnosti, o kterých by kdokoli prohlásil, že je nutně potřebuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Má duše nepotřebuje řasenky ani golfové vozíky.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Stane se. Jinak jsem se pobavila, taková číčoviny Ten ochlazovač jídla mě fakt dostal.

    OdpovědětVymazat
  9. pááni, to jsou fakt, nesmysly hezký článek

    OdpovědětVymazat
  10. To na pusu Spíš vzor, když chceš vypadat jako Kim Kardashian Ten foukč jídla mi připomíná míchač na kávu z Červeného trpaslíka, protože mícháním strávíš za svůj život až 52 dní a s tím foukáním to bude tak podobně, že Dietní voda, určitě by si to nějaká panička koupila

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Větráček je zajímavá věc, ale že bych to musela mít doma, to teda taky ne.

    OdpovědětVymazat
  12. Je opravdu neskutečné jako věci člověk vymýšlí, aby si usnadnil práci. Jo bohužel, lidi jsou líní.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Na míchání kafe přeci dělají ty super hrníčky, kde jen zmáčkneš ucho.

    OdpovědětVymazat
  14. Lucka, ďakujem za tvoj komentár a určite sa na môj blog vracaj častejšie

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím jestly jsou tyhle zbytečnosti víc k smýchu nebo k pláči co lidi ještě nevysmyslí děkuju za skvělý článek .

    OdpovědětVymazat
  16. Nadchlo mne naprosto všechno, ovšem ta dietní voda, tak kvůli té, šla bych světa kraj, tutově     

    OdpovědětVymazat
  17. Jako největší kravina mi přijde ta šablona na rty. Každá má přece jiné rty a deštníky na lodičky? ježiš tak když prší, tak si nevezmu lodičky ne

    OdpovědětVymazat
  18. Ty deštníky na boty jsou přelomový vynález Citát na začátku článku je výtižný ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Téda, moc hezký nový vzhled blogu!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tohle je fakt tragédie neskutečný, co ty lidi dokáží vymyslet a ještě horší je představa, že si tohle fakt někdo koupí úplně bych se vsadila, že se to prodává na ali a vyrábějí to Číňani s prominutím, ale nikoho jiného by takovýhle číčoviny určitě nenapadly

    OdpovědětVymazat
  21. Navrhuju tě na téma týdne. Strašně mě to pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  22. To jsou tedy opravdu zbytečné věci. Jak to někoho může vůbec napadnout?!

    OdpovědětVymazat
  23. Super! akorát se teda musím zastat golfového vozíku. Ten vypadá hustokrutě!

    OdpovědětVymazat
  24. Originálne poňaté téma týdne. Na tie snehové gule to je teda, to by si kto kúpil? Ešte aj snehová gula musí byť dokonalá. A tie boty s dáždnikmi sú super. Vyzerá to vtipne. Osobne by som si ale nič z toho nekúpila. Aj to maľovanie úst, neexistuje šablóna, veď každá máme iné rty.

    OdpovědětVymazat
  25. [16]: Moc děkuju, i ty jsi tu vítaná.

    OdpovědětVymazat
  26. To snad není pravda . Pobavilo, ale na druhou stranu, je to smutné :(..

    OdpovědětVymazat
  27. Obzvlášť Asiati jsou na tyhle všemožné "vychytávky" fakt experti.

    OdpovědětVymazat
  28. Občas si fakt říkám, jak je vůbec možné, že někdo něco takového vymyslí Opravdu se prodává něco jako tvarovač na sněhové koule? Tak to je na mě asi moc. Kráječ na housky jako gilotina je aspoň vážně vtipnej... ale asi ne natolik, abych si to koupila. Ačkoliv sama mám doma spoustu věcí, které nepotřebuji, jako většina lidí žijících v konzumním světě. Zapalovač s lupou mě teda taky pobavil. To je takový kravina. Dietní voda, to už je skoro jako ta Smart Water, co se teď prodává... Dokud na mě ta voda nezačne mluvit, nikdo mě nedonutí si ji za těch 79 Korun koupit... No vybrala jsi opravdu vtipné záležitosti, vůbec jsem netušila, kolik blbostí je v dnešní době na trhu.

    OdpovědětVymazat
  29. tak to mě dostalo všechno nejlepší je jednoznačně dietní voda a chránítka bot ale každý má něco do sebe nevim, co bych brala víc :) luxusní blbosti je vidět, že lidi se nudí a vymýšlí totální hovadiny který stojí asi někdy nemalý peníze

    OdpovědětVymazat
  30. Ta chránítka jsou fakt vtipná! Ale sama bych si nic takového nekoupila...

    OdpovědětVymazat
  31. To jsem netušila, že existují takové kravinky

    OdpovědětVymazat
  32. Ty deštníky na boty jsou nejlepší. :'DDDD A to mačkátko crtl+alt+del je taky geniální.

    OdpovědětVymazat
  33. Tvořítko na sněhové koule - to mě fakt dostalo . Deštníky na boty jsou taky super . Jako třeba ten zapalovač mi přijde jako cool dárek :) - ale spíš jen pro pobavení, takže jen pokud je dost levný - jinak to jsou vyhozený peníze.

    OdpovědětVymazat