Život je pes, a proto žít je psina.
- Neznámý autor z internetu

Rozhodla jsem se sepsat další článek, tentokrát se budu věnovat důležitým lidem ve svém životě. Je to vlastně snadné téma a právě proto mi přijde tak složité. Nuže, pusťme se do toho.

Rodiče
  • Je to logické, že je uvádím hned na první místo. Jsou to lidé, kteří mě vychovali, dávali mi vzor a rady do života. I díky nim jsem taková, jaká jsem dnes. Podle jejich rodinného vzorce, který mi byl od dětství na odiv, budu nejspíš jednou budovat i já svou rodinu. To jsou všechno ale věci, které jsou obecně známé. Píšu sem o rodičích hlavně proto, protože tu vždy byli pro mě. 
  • Podpořili mě, poradili, když jsem si nebyla jistá, byla doba, kdy jsme se dohadovali, kdy jsem si myslela, že jsem vyžrala všechnu moudrost světa a oni mi přišli hrozně nemoderní a hloupí, ale pořád tu byli. Nezanevřeli na mě, i když jsme vždycky neměli ideální vztah. Jeden si řekne, že to mají rodiče v popisu práce, ale není to tak. A já tímto chci říct, že je miluju a děkuju jim za to, jak mě vychovali, co všechno mi předali a jaký mám díky nim náhled na svět.

Můj malej (velkej) bráška
  • Ne všichni sourozenci se snesou. Pro některé je to dokonce nepředstavitelné být v jedné místnosti. My jsme takový ten typ jedeme v tom spolu, umřeme v tom spolu nebo radši tě neznám. Jedno vím jistě, když jde do tuhého, vždy se vzájemně podpoříme a pomůžeme, pokud to jen trochu jde.
one direction, 1d, and Harry Styles imagecat, cute, and milk imageImage by ♔Coco♔

Přátelé
  • Člověk má kolem sebe spoustu lidí, které považuje za kamarády, ale jen málo z nich může považovat za skutečné přátele. Ještě nedávno jsem si myslela, že takové skutečné kamarádky mám dvě, pak jsem zjistila, že jedna z nich se tak pouze tvářila. Ale takový je život, někdo do našich srdcí přichází a jiný odchází. Chci jen říct, že moje jmenovkyně Lucinka je v mém životě už tak dlouho, že by se dala považovat za člena rodiny. Když mi bylo mizerně, poznala to na mě a chtěla pomoct. Když nebylo do zpěvu jí, byla jsem tu zase pro ni já. Tak to má být. Člověk by v přátelství měl brát stejně jako dávat, jednosměrná stanice nefunguje.

Lukáš
  • Zmínit svého přítele je taky asi logické, ale já nejsem zrovna typ holky, která by o klukovi řekla, že je její vesmír a dávala si to jako nadšené statusy na fb. Ohledně citů jsem hodně opatrná, chráním si tu svou bublinu. S ním to ale začalo být jiné. Je to první muž, se kterým si dovedu představit svůj život, proto si myslím, že si místo v tomto žebříčku zaslouží. Je to někdo, s kým se můžu smát, brečet, chovat se praštěně. Někdo, před kým si nemusím na nic hrát. Člověk, který mě zná a ví, kdy mi není do smíchu nebo kdy mě něco štve... Někdo, kdo mě miluje takovou, jaká jsem.

Skutečně to není lehké psát, protože v životě člověka je spousta lidí. Důležité je ale rozlišit ty, kteří nám životem jen prochází. Z článku může vyznívat, že za důležité členy považuji hlavně rodinu. Je to tak, byla jsem k tomu vedená. A nemyslím si, že je to špatně. Těch skutečně důležitých lidí není mnoho, o to víc si jich musíme vážit.

Co důležité osoby ve vašem životě? Jsou to rodinní příslušníci či někdo úplně jiný?

Vaše Lucka

11 Komentáře

  1. Moc pěkně jsi to napsala a naprosto s tebou souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok, mám to podobne. Rodina vždy na prvom mieste, tá je tu proste vždy, aj keď ostatní sklamú, rodina je len jedna. A hlavne rodičia. Niet nad to, keď človek má obidvoch milujúcich rodičov, ktorí sú to vždy pre teba. Ja mám tiež brata, ale staršieho, u nás je to trošku zložitejšie, ale máme sa radi, aj keď u nás bola taká klasická súrodenecká láska, že sme sa bili, hádali a pod. S tými priateľmi je to presne tak ako si povedala, jedny prichádzajú, druhí odchádzajú..niekedy je to až smutné, ale asi to tak musí byť. Škoda, že niekedy to aj zabolí a mrzí, ale čo už..a hlavne, keď človek zistí, že ten "priateľ" sa tak iba tváril, a len druhého využíval, zažila som to.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně napsané, všichni zmínění si zaslouží místo na seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  4. je skvele ze mas s rodinou i s braskou takovy vztahy :) rodina je zaklad. a je to citit z tvych slov jak jsou pro tebe strasne duleziti. :) a je skvele ze bracha je pro tebe tak moc dulezity. casto se sourozenci ani nepodporuju ani spolu moc nekomunikuji ale u tebe to je naopak :) prima. :) a pritel ? nop t am neni co dodávat. pokud spolu mate byt tak vam to klapne a budete spolu, ale pokud ne, treba na tebe nekdy nekde ceka nekdo jiny, kazdopadne je super pokud soucasne jsi stastna, a nic neni dulezityho nez zdravy a spokojeny vztah plny lasky, porozumeni a komunikace

    OdpovědětVymazat
  5. Mým důležitým článkem v životě je hlavně moje mamka.. to je prostě celý můj život a vždycky tu byla se mnou.. je to i můj zbytek rodiny, ale ona je to hlavní. dále samozřejmě i můj přítel a nějací přátelé, které ztrácím čím dál víc a odhaluji je, jací jsou a tak je můj přítel i mým nejlepším kamarádem..

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ja som od malička mala iba svojich rodičov a môjho brata a nikto iný pre mňa neexistoval takže pre mňa je pochopiteľne na prvom mieste moja rodina, ktorá drží pokope:) Sama viem, že som to nikdy nemala ľahké, ale veď život je i tom a všetko zlé treba brať s tým dobrým. Priateľstvo niekedy si jeho hodnotu uvedomíme až potom keď ho stratíme a to moje prešlo veľkou skúškou hoci ešte stále nie je koniec skúšky to už len život alebo osud prezradí ako to celé bude :) A keďže človek nikdy neprestane snívať o láske tak hádam sa už aj na mňa usmeje šťastie a nájdem si niekoho koho budem môcť milovať i ja :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezky jsi to napsala. Také bych na 1. místo dala rodinu. Mám ji hrozně ráda a nikdy bych ji neměnila. Jsou úžasní <3.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně napsané:) Ještě bych zmínila určitě prarodiče, na ty se hodně zapomíná;) Jsou studnicí moudrosti a za našeho dětství nám dávali kupu lásky:)

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkný článek, jako vždy pohladil po dušičce

    OdpovědětVymazat