Život je nejlepší, pokud ho žijeme tak, jak chceme my. Bez kopírování ostatních, bez rozhlížení se a zjišťování, jak to dělají druzí. Pěkně po svém. Protože každý z nás je originál, tak jsme se narodili, tak bychom měli žít a tak jednoho dne umřeme. Proč chtít umírat jako kopie?

V koutku mysli tiše sním,
o čem? To ti nepovím.
Tajný je ten mysli kout,
kde do snů můžu proniknout.

Mohla bych chtít býti tebou,
ruce se mi strachy klepou.
Krásná a blond, nohy do nebe,
co na tom, že zahleděná do sebe?

Mohla bych chtít být jako ty,
z té představy jdou na mě mrákoty.
Na každém prstu kluků deset mít,
ačkoli k nim nic necítit.

Mohla bych přestat být svá,
jestli lákavá se mi ta představa zdá?
Za hezkou tváří může být splín,
za štíhlostí hlad, to dobře vím.

Proč bych měla tebou býti?
O té představě si tiše sníti.
Hlavu nosit v oblacích,
klapat jak ty v podpatcích.

Já mám svoje kecky ráda,
jsem přeci svá, ne člen stáda.
Na co měnit život v sázku?
Ztratit sebe, život, lásku.

Zkus rozhlédnout se jako já,
ta nedokonalost svá kouzla má.
Být sám sebou, to je cesta,
ta jediná správná ze sta.

cat, animal, and tiger image
quotes, words, and life image
forest, travel, and nature image

Vaše Lucka

13 Komentáře

  1. Wow! To je krásné :). Jak dlouho ti trvá, než to vymyslíš?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tohle zrovna bylo celkem rychlé. Ale je to jak kdy, já se snažím skládat, když to tak nějak přichází samo, jak to nejde samo, stojí to za prd.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko je to krásné, to tvoje přesvědčení, tvoje báseň. Obdivuji i jak píšeš v komentáři,že to bylo celkem rychlé!

    OdpovědětVymazat
  4. Luci,to je nádhera <3 a máš pravdu, nejlepší je být svá... ale člověk k tomu vždy asi musí dospět sám od sebe... :P

    OdpovědětVymazat
  5. Pravda a moc fajn báseň. Je super si toto uvědomit.

    OdpovědětVymazat
  6. Z tebe bude básnířka!Tleskám a přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je mega super! Jako to je tak neskutečně pravdivý ,že by si to mělo přečíst několik holek, které se takto chovají. Jako já fakt nemám slov..

    OdpovědětVymazat
  8. Já to prostě nechápu, ty jsi tak šikovná. Krásná básnička, která má smysl a krásně se Ti rýmuje :)

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, tohle je fakt krásný. ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak, nejlepší je být sám sebou!   

    OdpovědětVymazat