Zdravím, zlatíčka.

Ačkoli tento blog není primárně věnován kosmetice, neodpustím si, abych o tomhle produktu nenapsala. Na blogu u Klár jsem objevila krásnou recenzi na noční regenerační krém na vlasy. A protože mám vlasy po odbarvování a barvení dost unavené, rozhodla jsem se, že tenhle produkt taky vyzkouším.


Ačkoli normálně na recenze na internetu moc nedám, tahle mě zaujala natolik, že jsem při nejbližší cestě do Yves Rocher koupila tubu tohoto krému, cena byla 189 Kč a nepřišla mi tak hrozná. Paní v obchodě byla velmi milá, nabízela mi ještě šampon a kondicionér, ale já se rozhodla nejdříve vyzkoušet pouze krém. Tuto značku mám ráda a pořizuji si jejich příjemné letní vůně, ale produkty na vlasy jsem ještě nevyzkoušela, proto jsem se rozhodla testovat postupně.

Oficiální popis:
-> Opravdu koncentrovaná péče o vlasy, která nabízí 8 hodin intenzivní obnovy.
-> Po probuzení jsou vlasy silnější a až 20krát odolnější.
-> Pro opravu a obnovu velmi suchých a poškozených vlasů je nezbytná intenzivní výživa vlasových vláken. Naši vědci z laboratoří Yves Rocher objevili jojobový olej jako klíč k zářivým a zdravým vlasům.

-> Díky své výživné síle obnovuje, posiluje a regeneruje vlasy od kořínků ke konečkům.

Použití výrobku:
-> Před spaním naneste malé množství přípravku na suché vlasy. Vyhněte se kořínkům. Nechte působit celou noc. Po probuzení nemusíte umývat ani oplachovat vlasy. Nezanechává stopy na polštáři.

-> Aplikujte 2x - 3x týdně.

! Tohle je velmi důležité, já jsem si použití zapomněla prostudovat, mazala jsem si vlasy každý den a potom jsem je měla mastnější, než by bylo třeba. !

Hodnocení:
Jak jsem již psala, vlasy mám opravdu poškozené, suché a nevyživené, proto jsem se pro tento krém rozhodla. Už jsem vyzkoušela několik vyživujících masek na vlasy, různé rozčesávací přípravky atd., ale nikdy jsem nebyla úplně spokojená a vlasy se mi i přesto zdály pořád dost unavené a zničené. Tady musím poukázat na to, že první známky jsem skutečně pocítila již po prvním užití přípravku. Nejenže krém má nádhernou vůni, která ve vlasech skutečně dlouho vydrží, ale ono se zdá, že skutečně funguje. Vlasy byly už po prvním použití jemnější, silnější a šly krásně rozčesat. Na oficiálních stránkách je navíc hodnocení tohoto produktu 4,96 - což je samo o sobě super. Uvidíme, jak to bude ještě po delší době, ale zatím jsem maximálně spokojená a chystám se využít právě i zbylé produkty této řady, tedy šampon a kondicionér.

Vyzkoušeli jste některé produkty Yves Rocher na vlasy? Či nějakou jinou kosmetiku na poškozené vlasy?

Vaše Lucka

13 Komentáře

  1. Z této značky jsem nic nevyzkoušela. Taky mi přijde, že mám vlasy poškozené a suché, ale když jsem byla nedávno u kadeřnice, říkala, že mám úžasné vlasy jak kvalitou, tak hustotou → asi je slepá.

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně miluju YR, ale ještě jsem taky na vlasy nepoužila od nich nic, ale vážně si mě teď nadchla, protože mám taky pěkný chudinky místo vlasů... Určitě hned jak pojedu nakupovat příští týden, tak si ho pořídím! Super, moc děkuji za tuhle recenzi a doufám, že to bude vážně mít účinky ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem měla jen sprcháč s citrusovou trávou a byl úžasný. Krém na vlasy mě velmi zaujal. Já takové produkty raději používám max. 2 týdně, ale spíše jen jednou. I masky si dělávám třebas jen o víkendu.

    OdpovědětVymazat
  4. U Yver Rocher nakupuju vždycky dárky pro babičku, jejich sprcháče nebo krémy nádherně voní .

    OdpovědětVymazat
  5. Já děkuju za tip, mám hrozné vlasy. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda nevím proč, ale nikdy mi od nich věci na vlasy nesedly. A to jinak jejich produkty miluju. :) Vlastně jediný co bylo dobré byla vlasová voda s výtažky z granátového jablka. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Abych pravdu tak řekla, tak o této značce slyším prvně a už vůbec jsem  nikdy neslyšela o krému na vlasy. Vždycky jsem slyšela jen o masce. Já nikdy moc produkty na poškozené vlasy nepoužívala. Až tento rok jsem se rozhodla dát vlasům detox a nakoupila si několik šamponů a jednu masku od Pantene, která mi fakt vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  8. O této značce slyším poprvé, je hezké že jsi takto spokojená, a super je že působí takto přes noc

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem strašně moc ráda, že Ti přípravek pomohl! (Soudím podle toho, že jsi mi psala pod článek s tímto produktem).

    OdpovědětVymazat
  10. To by se mi hodilo já používám elseve kondicionér

    OdpovědětVymazat
  11. Ja milujem Yves Rocher. Mám od nich asi všetko, dokonca aj 2-3ch kusoch jednej tej istej veci. Mám šampóny, aj bezsulfátový, aj na suché vlasy, aj na mastné vlasy som už mala, a plánujem si kúpiť aj na lupiny. Mám aj regeneračnú masku na vlasy od Yves, nie takúto akú si ty recenzovala, ona nie je na noc, ale takú inakšiu, a z tej mám také hebké vlasy po umytí! Mala som korektor, ten som už spotrebovala, mám makeup, očné tiene, všetky druhy krémov na tvár - toxický - k tomu aj sérum, harmančekový, hydratačný, na citlivú pleť..telové mlieka, aj z limitovanej vianočnej edície, aj normálne, po 3 kus  y z každého..sprchové gély skoro každú vôňu po 2-3 kusy..orgovánovú toaletnú vodu, a vzorky ostatných voňaviek.. hubku na umývanie, no proste je toho strašne moc! Musím len a len odporučiť..avšak keď som si kúpila čistiaci gél Yves Rocher, tak sa mi po použití stalo s pleťou to, že ostala citlivá..a odvtedy si nemôžem dať žiadny krém z vyššie vymenovaných.

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: No vidíš, třeba se ti to jen zdá a kadeřnice má pravdu. Kéž bych to taky tak měla.

    OdpovědětVymazat
  13. to zni dost zajimave. ja teda na na nejaky reklamy nebo recenze z netu taky moc nejsem, ani na nejaky rady a tipy youtuberek. pak jsem vetsinou zklamana. ale tohle vypada zajimave :) ale ja mam sama dost problemy s mastnymi vlasy. prijde mi ze se mi masti hodne ale hodne rychle. :/ docela me tvoje recenze nadchla tak uvidim :) ale mozna to zkusim, za to nic nedám :)

    OdpovědětVymazat