Koho smůla pronásleduje, ten si i v nosní dírce prst zlomí!
- Neznámý autor z internetu
Jak to tak vidím, současné téma týdne mi vcelku hraje do karet. A ač jsem tělem i duší optimista, stejně se mi minulý týden poštěstilo vidět svět na chvíli černě. Důvod? Naše plánovaná cesta do Tropical Islandu. Ta se konala v pátek 6. 7. a události kolem ní s sebou přinesly celou řadu chvilek, kdy jsem měla chuť do všeho praštit.

4, colour, and couple imagesad, bad, and quotes imagesad, today, and quote image

V pondělí minulého týdne bylo krásně a my jsme se s přítelem vydali do Prahy, protože tam měl domluvenou schůzku ohledně práce. Při zpáteční cestě mě napadla geniální myšlenka - bylo vedro a já se rozhodla, že se stavíme na baráčku pokropit beton, aby nepopraskal. A to byl začátek konce! Dorazili jsme na baráček, přítel šel kropit, já telefonovat se sestřenkou, která mi měla půjčit dvojčata na výlet do Zoo. A jak jsem telefonovala, scházela jsem schody, jenže jsem si nevšimla, že je tam vymletá díra a úplně jsem si podvrtla nohu. Vzduch protnul můj výkřik, slzy se mi vyhrnuly z očí, nebyla jsem schopná odpovědět sestřence, co se děje, jen jsem vnímala pichlavou bolest chodidla a nártu.

Když jsem to malinko rozdýchala, všechny jsem uklidnila a začala jsem zkoumat škody. Na nohu šlápnout šlo, nicméně to docela bolelo. Takže jsem počkala, až přítel ještě dokropí a zkoušela jsem nohu rozhýbat. Po asi hodině se mi zdálo, že je to celkem v pohodě a že jsem jen špatně šlápla, takže jsem vesele vyrazila na noční. Jakmile ale noha v průběhu noční přišla do klidu, začala natékat a bolet nanovo. Ještě o půlnoci mi přítel vezl chladicí polštářky, nicméně po jejich aplikaci bylo stoupnutí na tu nohu ještě horší než předtím. Ráno jsem mazala na pohotovost.

A dostala jsem berle. Jo, natažené vazy či něco takového, zafačovaná noha a odlehčovat o berlích. Dovedete si představit mé nadšení, když v pátek jsme měli odjet... Proto jsem se doktora zeptala a on sám řekl, že plavání nevadí, po třech dnech jsem měla obvaz rozbalit a důkladně umýt od té masti, která by po delším nošení mohla vyvolat alergickou reakci.

13, friday, and 13th imagegrunge, quote, and roses imagelove, heart, and hearts image

Také jsem musela zrušit výlet s dvojčaty, což mě mrzí a budu to muset někdy v průběhu prázdnin napravit. Nohu jsem měla oteklou ještě ve čtvrtek. A v pátek ráno jsme vyrazili do Tropical Islandu - počasí samozřejmě vyšlo úžasně, foukal vítr a bylo chladno, takže jsme venkovní areál navštívili jen za předpokladu, že jsme byli komplet pod vodou. Cestou tam jsme nabrali zpoždění, takže se nám zkrátil čas pobytu asi o hodinu. Protože jsem noze dala zabrat, tak opět otekla. A pracovní víkend byl ve znamení kutnohorského festivalu Creepy Teepee, takže jsem si o nočních nemohla ani na chvíli zdřímnout. No co vám budu povídat, jsem docela ráda, že tenhle týden už skončil.

Nakonec ale nutno říct, že pobyt v Tropical Islandu jsme si jinak užili, ač jsem musela přetrpět oteklou nohu... Jen se teď trochu děsím toho, že v pátek bych se ráda podívala na koncert pod širým nebem kapely Argema, který bude v Nových dvorech. Ale říkám si, zda pátek 13. bude po předešlých událostech vhodný k tomu, abych někam vyrazila.

Taky máte nějakou podobnou zkušenost se smůlou zrovna v tu neméně vhodnou dobu? Podělte se o své zážitky!

Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. Tvůj úraz mě moc mrzí, snad se to brzy zlepší, a snad se nakonec podíváš i na vysněný koncert

    OdpovědětVymazat
  2. Jéžiš, tak to je mi líto, ale hlavní je, že to nebylo nic vážného. Když se daří, tak se daří, viď. Každopádně je super, že jsi si to v Tropical Island užila, to je hlavní. A doufám, že i dnešní den dopadl dobře?

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé to je smůla :/ Vazy jsou blbý no, ale tak pokud je to "jenom" natažený, tak to ještě jde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že nejsem jediná, komu právě téma týdne takhle nahrálo taky jsem to v úvodu svého posledního článku psala.

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobře, že jste kvůli tomu úrazu nemuseli rušit výlet, to by bylo asi velký zklamání :/ Hlavně když to není zlomený :) já zase místo toho, abych vydělávála na brigádě, ležím doma s angínou, ale v úterý snad už půjdu do práce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dokážu si představit bolest nohy. Já si nedávno pohmoždila prst, měla 2 týdny dláhu a bylo to muka. Bolí mě dodnes.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Už berle mít naštěstí nemusím, ale i tak to cítím - no zkrátka vazy, to ještě chvilku cítit bude.

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo :( to mě mrzí. Přeji, ať jsi brzy OK. Moje sestra spadla 19. června z koně a v úterý byla na operaci :((

    OdpovědětVymazat