Zdravím, zlatíčka.

Nedávno jsem na blogu u Péti vyhrála v soutěži a získala jsem tak možnost vybrat si tapetu dle svého uvážení v hodnotě 3.000 Kč od firmy Pixers. A protože se mi podařilo tapetu již nainstalovat, přicházím pro Vás s recenzí. Nakonec jsem tapetu nedávala k sobě domů, protože máme v bytě všude sytě barevné zdi a nebylo by to hezké, ale protože sestřenka se nedávno stěhovala do nového domečku, tak jsem jí nabídla tuto možnost a ona ji s radostí přijala, barevnou kombinaci mají všude světlou, takže tam tapeta sedla jako prd*l na hrnec. :)

1. Objednávka
Objednání bylo poměrně jednoduché, na stránkách jsem si vybrala (sestřenice si vybrala) požadovanou tapetu a vložila ji do košíku. K té příležitosti jsem si zvolila velikost rozměrů a také materiál - můžete si zvolit samolepicí, vinylovou nebo omyvatelnou. My vybraly samolepicí právě kvůli tomu, že sestřenka tam bydlí nově a je možné, že tapetu bude chtít ještě někam přendat.

2. Odeslání
Musím pochválit, že zásilka došla poměrně rychle a ačkoli psali do deseti pracovních dní, byla tu už asi po prvním týdnu - nepočítala jsem to úplně přesně. Myslím si, že na to, že se jedná o výrobu na míru vzhledem k rozměrům, tak čas i byl i s doručením v pohodě.

3. Zásilka je doma
Další, co musím pochválit, je pečlivé balení. Nejenže byla tapeta schovaná v klasickém kartonovém obalu, ale ještě uvnitř tohoto obalu byl tubus, ve kterém tak byla naprosto v bezpečí před případným poškozením. Balení také bylo po stranách vycpané bublinkovou fólií.
imagebam.comimagebam.com
(klikni na obrázek pro zvětšení)
4. Lepeníčko, lepení
Lepení jsme se trochu bály, takže jsme si na pomoc přeci jen vzali sestřenky přítele, který to měl víceméně v malíku. Potřeboval jen obyčejnou tužku a vodováhu, protože se jednalo o větší rozměr a chtěl mít linku rovnou. Na lepení nepotřebujete žádné lepidlo, pouze odlepíte zadní stranu tapety a přimáčknete ke zdi. K tapetě byl přiložený i návod k použití, kde bylo popsáno třeba i to, abychom si při případném odlepování dali pozor na prudší škubnutí, kterými by se tapeta mohla poškodit. Můžu vám říct, že celá akce nám trvala asi dvacet minut, Matěj hadříkem uhlazoval, moje sestřenka stahovala zadní lepivou stranu a já jsem dozorovala a dokumentovala.

imagebam.comimagebam.comimagebam.com
(klikni na obrázek pro zvětšení)

Celkově musím říct, že jsem byla mile překvapená, nebylo to těžké, tapeta je z pevného materiálu, takže se nám nepotrhala, balení bylo důkladné a tapeta díky tomu přišla nepoškozená. Po nalepení se nám sice kousek rohu odlepil, ale to bylo způsobené tím, že byl špatně uhlazený. Po dodatečném uhlazení už vše drželo jak má. Pro mě se jednalo o jednu z prvních výher v životě, ve hře nemám nikdy štěstí, tak mě to potěšilo hned dvakrát.

Jak jste na tom vy? Máte zkušenost s nějakou tapetou či výhrou?

Vaše Lucka

11 Komentáře

  1. Moc pěkně jsi tapetu nalepila. Jsi šikovná. :) Já zkušenosti s lepním tapet ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. S tapetou zatím zkušenost nemám, ale mám je moc ráda. Právě se stěhuji a určitě ji tam využiji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc pěkně! Já dřív taky o nějaké tapetě přemýšlela, ale nakonec jsem si na zeď vylepila fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. No já si jednou objednávala tapetu a ještě jsem se vůbec neodhodlala k tomu ji využít leží mi ve sklepě a nemá mi ji kdo nalepit Ale tahle vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super :) já mam s pixers taky zkušenosti . :) mam od nich doma tapetu na jídelní stuůl a na notebook, psala jsem o tom take članek na blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je moc pěkná. Já jsem měla s Pixers spolupráci a objednala jsem si obrazy, takovou tapetu a text na zeď. Taky jsem se bále lepit to na zeď, aby to nebylo na křivo a bylo to pěkný bez bublin, ale zvládla jsem to i sama, naštěstí Ale tohle byl fakt pěkný výběr a v pokoji to vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Bála jsem se toho, ale nebylo to vůbec tak hrozné.

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to jsem velice ráda, že se to takhle povedlo a s tapetou jste byli všichni spokojeni!

    OdpovědětVymazat
  9. S tapetou zatiaľ skúsenosť nemám, ale výhru som ešte zatiaľ nevyhrala žiadnu, ale dúfam, že sa to raz zmení :)

    OdpovědětVymazat