Šiju si na sebe bič,
jen se kouknu a jdu zase rychle pryč.
Chlácholím svědomí, učit se budu,
jde to jen ztěžka, nesnáším nudu.

Na skripta hledím a vlastně už tuším,
že bez čtení ta slova nedojdou až k mým uším.
Místo však učení, beru si mobil,
vědět to profesor, tak by se zlobil.

Je to jen lenost, nechuť a ignorace?
Ne, význam dostává prokrastinace!
Tak je mi líp, že mám hned omluvu,
u zkoušky těžko budu hledat výmluvu.

Odkládám mobil a počítač beru,
na místo studia další sušenku žeru.
Marně si nadávám, že šla jsem studovat,
jenže co s tím, když nechce se pracovat?

Asi na ty papíry přece jen kouknu,
a potom tu zkoušku zvesela sfouknu.
Už bylo na čase přestat snít sen,
než ta past sklapne, zbývá poslední den.

funny and game of thrones imageImage by Cris Figueiredoquotes, pink, and procrastinate image

Vaše Lucka

22 Komentáře

  1. Někdy opravdu není jednoduché donutit se k učení, pěkně jsi to napsala

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký a je zajímavý, že spousta lidí to má podobně, úplně se vidím, jak jsem se učila na maturitu...samozřejmě mobil a počítač jsem neměla, ale ta prokastinace (dřív se říkalo lenost) byla stejná...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je hodně dobrý :) Obdivuji, že někdo takhle dokáže dobře napsat poezii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Óda na prokrastináciu       Ale pozor, nikdy nevieš kedy Ťa to môže dobehnúť, presne ako píšeš :P

    OdpovědětVymazat
  5. Ta se ti povedla, je vážně skvělá! Kdo ze studentů to nezná..

    OdpovědětVymazat
  6. Hah tak to je přesně můj případ, a asi všech vysokoškoláků! Držím palce u zkoušek!

    OdpovědětVymazat
  7. Waaaw, to je super! Máš talent na písanie básničiek. A presne poznám tieto pocity! Pri každej skúške to zažívam, a nakoniec som teraz rada, že už mám po skúškovom, a taktiež po štátniciach, a že sa konečne nemusím aspoň na chvíľu učiť! Skvelý pocit. Držím ti palce pri skúške, určite to zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  8. tak snad se zkouška povelda nakonec, takhle podle mě vypadá každá příprava

    OdpovědětVymazat
  9. To je naprosto výborný a vystihující pro moje zkouškový období

    OdpovědětVymazat
  10. Výstižný mít zkouškový o něco delší, taky už asi začnu psát poezii fakt dobře napsaný

    OdpovědětVymazat
  11. To je super! To se ti moc povedlo, klobouk dolu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Haha, tak tohle přesně vystihuje, jak jsem se vždycky cítila při zkouškovým Vážně skvěle napsaný!

    OdpovědětVymazat
  13. No Lucko,supr napsaný a ještě jsem se nasmála .Mohla by ses tím živit! .Přeju hodně štěstí u zkoušek .

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo tak to mně fakt rozesmálo , pěkně napsané a pěkný nový design .     

    OdpovědětVymazat
  15. Skvěle napsané! Vůbec bych nevěřila, že jsi to napsala ty :) Hezky se to rýmuje, všechno je to k tématu.. Není co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  16. [20]: To jsem moc ráda, kolikrát bych si taky nevěřila, co vypustím z pusy.

    OdpovědětVymazat