Zdravím, zlatíčka.

Protože budu mít narozeniny, dostala jsem od babičky za úkol si něco vybrat. Jak bývá mým dobrým zvykem, zabrousila jsem do knihkupectví a odnesla jsem si hned několik knih, které mi budou od příštího týdne zpříjemňovat dlouhé chvilky. Poslední knihu jsem vybrala pro sestřenku, která měla narozeniny a stejně jako já je to trochu knihomol, tak doufám, že se jí bude líbit a až ji dočte, tak si ji půjčím a podle hodnocení se na ni už teď moc těším.

Navíc jsem si tři knihy ze seznamu vybrala v akci, takže byly za 29 nebo 49 Kč. Vůbec nic jsem o nich nevěděla a tak mě jejich poměrně vysoké hodnocení na Databázi knih mě moc potěšilo. Schválně, uhodnete podle obrázku, které byly akční?

Na lovu - Meagan SpoonerBajky barda Beedleho - Joanne K. Rowlingová
Lovci duchů - Spring Neil


Na lovu - Meagan Spooner (hodnocení čtenářů - 81 %)
Bajky barda Beedleho - Joanne K. Rowlingová (hodnocení čtenářů - 84 %)
Lovci duchů - Neil Spring (hodnocení čtenářů - 78 %)

Den nezávislosti - Nový útok - Alex IrvinePoppy Day
Dopisy, které nikdo nečetl

Den nezávislosti - Alex Irvine (hodnocení čtenářů - 87 %)
Poppy day - Amanda Prowse (hodnocení čtenářů - 71 %)
Dopisy, které nikdo nečetl - Iona Grey (hodnocení čtenářů - 93 %)

21 Komentáře

  1. Tipla bych, že Bajky, Poppy Day a Den nezávislosti... Na Dopisy se moc těším, čekají na mne v knihovničce a Na lovu mě hodně láká... Možná zítra po zkoušce se odměním.. Pokud bude za co

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to na skvělé knížky :). Za 29 a 49 :O?? Napises pak, prosím, recenze :)?

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zajímá ta knížka Dopisy, které nikdo nečetl. Mohla bys potom napsat recenzi jaké to bylo?

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, za 29 Kč byla Poppy day a Den nezávislosti, Lovci byli za 49 Kč. Recenze určitě po přečtení napíšu na všechny knihy, u těch Dopisů se to malinko zdrží, protože si je nejdřív přečte sestřenice, pro kterou jsou a teprve potom bude řada na mně.

    OdpovědětVymazat
  5. Tady vypadají všechny zajímavě, hned bych si vybrala Na mě teď doma čeká kniha "Stopy smrti" o Petera Jamese, tak už se taky těším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Docela by mě lákalo přečíst Dopisy, které nikdo nečetl! Ale jinak vypadají všechny zajímavě

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to slibně ty názvy těch knížek , ale stejně nejvíce mně oslovil název knihy Dopisy , které nikdo nečetl . Určitě se kouknu kde se dá , abych si ji mohla také přečíst . Momentálně čtu knížku Hledá se Romeo od Alexandry Potter . Ale to asi není úplně žánr který by i Tebe bavil .     

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Já si právě taky říkám, teď jen vzít čas na to, abych si mohla v klidu počíst.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Přesně, já zas řeším hromadu věcí kolem školy, promoce, přijímaček a všeho možnýho, tak se na to dostanu nejdřív snad v červenci A mezitím najdu 5 dalších knížek, které taky potřebuju.

    OdpovědětVymazat
  10. p.s. hodne dávám na databazi knih :) na hodnoceni od jinych ctenaru a je to vubec super web na sdileni zazitku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super :) taky bych ráda dostávala knihy ale moji rodiče vubec nevi co mi dat. asi bych jim mela psat seznam a z toho aby si neco vybrali ale to uz je asi jednodussi si to koupit sama :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super výběr. O poslední knize jsem četla několik recenzí a vypadá to na to, že si ji také přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jednu neznám, ale svým názvem mě zaujala kniha Dopisy, které nikdo nečetl a BBB (bajky Barda Beedleho) :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné knižní kousky :) Četla jsem Na lovu a ta se mi moc líbila :) A taky občas ráda kupuji knihy v akci jen tak naslepo a nechám se jimi překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Z tvého výběru se chystám asi jen na knihu Na lovu, na níž jsem slšela vesměs pozitivní ohlasy.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty Dopisy, které nikdo nečetl vypadají velice lákavě!

    OdpovědětVymazat
  17. Bajky se mi líbily :), ale už je to dlouho, co jsem je četla...

    OdpovědětVymazat
  18. Na lovu a Dopisy, které nikdo nečetl moc chci :) obě mám na wishlistu.

    OdpovědětVymazat
  19. ani jednu knihu neznám, ale hodnocení to má opravdu vysoké. Určitě to bude skvělé počteníčko :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na lovu mám doma a snažím se si na to udělat čas. Bajky Barda Beedleho jsem četla asi před půl rokem, některé byly lepší, některé horší.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc Vám všem děkuji, na knížky se moc těším, zatím mi čas nedovolil se do nich začíst, ale dnes při noční to hodlám napravit a potom vám dám vědět, jak mé hodnocení bude odpovídat hodnocení na databázi knih.

    OdpovědětVymazat