Přátelé jsou jako hvězdy, nevidíš je pořád, ale přesto víš, že existují.
- Neznámý autor z internetu

Hodně dlouhou dobu jsem přemýšlela nad tím, jakých pět nej vybrat. Díky tomu píšu článek až teď. Tedy, díky neschopnosti vybrat téma a také nedostatku času, kterého se mi o víkendu dostalo. Nakonec jsem se ale rozhodla, vybrala jsem a dala dohromady seznam pěti Lucií, které se mi dostaly do života. Ono totiž Lucie bylo v éře mého narození hodně populární jméno a já mám navíc tu kliku, že kdykoli se s nějakou potkám, obvykle si padneme do noty a jsou z nás kamarádky.

Lucinka P.
S touhle Lůcou jsem se seznámila na základní škole. V páté třídě k nám přistoupila a já jsem se na ni hned první přestávku otočila, představila se a od té doby jsme kamarádky. Na základní škole to bylo fajn, každý den jsme byly spolu, víkendy jsme obvykle po večerech v devítce už někam vyrážely, dřív jsme u sebe navzájem přespávaly. Střední nás trošku rozhodila, stejně tak vysokou jsme si každá zvolila jinou, přesto jsme pořád v kontaktu a kdykoli se vidíme, máme si co vyprávět a těším se na sebe.

Lucinka D.
Tenhle mrňavý ďáblík k nám přistoupil v prváku na střední a paradoxně jsem se na ni opět otočila a netrvalo to dlouho a my si spolu sesedly do jedné lavice. Bylo to jedno z mých nejlepších rozhodnutí. Ta holka je sice praštěná, občas náladová a mrzutá, ale je to moje nejlepší kamarádka a takovou ji mám ráda. Šly jsme spolu na vysokou, a ačkoli ona dostudovala až rok po mně, podporovaly jsme se celou dobu. Jedna s druhou jsme trpěly u státnic a nakonec jsme to společně i zapily. Ačkoli já teď jezdím na školu do Prahy a ona nastoupila do práce, pořád si najdeme chvilku na pár písmenek nebo kávičku při volnu.

best friends, squad, and together imagequotes and sentence image
Image by kouka

Lucinka F.
S touhle holčinou jsem se vlastně odjakživa znala i neznala. Chodily jsme do stejné školky, ale kamarádky z nás nějak nebyly. Chodily jsme na stejnou základku, ale každá do jiné třídy, takže jsme se nikdy extra nebavily. A potom jsme nastoupily na stejnou střední a tam se to nějak změnilo. Při nástupu na stejnou vysokou se vztahy jen prohloubily a my si začaly skutečně rozumět. Dnes už se bohužel moc nevídáme, povinnosti a čas to moc nedovolí, přesto si občas napíšeme nebo někam zajdeme.

Lucinka Z.
Tak tuhle holčinu jsem potkala na škole v Jihlavě. Paradoxně jsem až tam zjistila, že se mnou chodila na střední, jen do jiné třídy a já si jí nikdy nevšimla. V tomhle jsem hrozná. :-D Myslím, že jsme si ale hned sedly a vzhledem k tomu, že bydlí v sousedním městě, tak se vídáme a bavíme. Shodou okolností je to navíc moje kolegyně z hotelu, kam jsem nedávno nastoupila jako recepční.

Lucinka K.
Poslední slečnou z mého seznamu je spolužačka z Prahy. Tahle bezvadná holka se mnou studuje, takže spolu tak nějak průběžně trpíme a modlíme se za štěstí u zkoušek. Faktem je, že vzhledem k dojíždění a nepravidelné škole, kdy nemáme hodiny spolu, se moc nevídáme, píšeme si hlavně ve stresovém období a jedna druhou podporujeme ať už morálně nebo skrz materiály do školy. Nicméně kdykoli se potkáme, den mám hned veselejší a myslím si, že je to dobrý začátek přátelství.

A jak to máte s přátelstvím vy? Znáte hodně lidí stejného jména a padnete si s nimi do noty?

Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. suprový článek :) já mam 2 terky a každá je jiná jsou moc super

    OdpovědětVymazat
  2. Moc kamarádek nemám , které mají stejné jméno . Ale ty moje dvě kamarádky a já se podle mne dobře doplňujeme . Jedna z nich se vlastně dokonce jmenuje jako já - Kristýna . Mám je obě moc ráda , ale nejsem si úplně jistá jestli ony mne také . Protože to už není jako ve škole . Všechny tři jsme chodily na stejnou školu - Cukrářka ve Volyni . Někdy mám dojem z toho jak se nevídáme , že to naše přátelství pomalu vyprchává . Ale snad jsou to jen moje domněnky . Jinak moc pěkný článek .   

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, nemám pocit, že bych vyhledávala lidi stejného jména, ale čeho jsem si všimla, že většina mých opravdu blízkých kamarádak jsou narozeny ve stejném znamení... to asi taky něco znamená

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu rozumim. Moje nejlepsi kamarádka se jmenuje Verča jako ja a uz mi to ani neprijde zvlastni. ze zacatku to bylo neco, kdyz jsme nekam sly a predstavovaly se spolu bylo to narocny ve tride ve skole jsme byly vzdy minimalne tri s timto jmenem vzdycky jsem snila o tom abych mela nejaky neobvykly odlisny jmeno ale uz to neresim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee to by mě nenapadlo vymyslet takových 5 nej. Supr.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Děkuji, hlavní je, že jsou super.

    OdpovědětVymazat
  7. Jméno Lucie mám hrozně ráda. Je to jedno z mých nejoblíbenějších holčičích jmen. V budoucnu, kdybych měla dceru, bych o tomto jméně uvažovala :).

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Já to říkám pořád, že Lucie jsou prostě super! Ne, dělám si legraci, určitě to není podle jména, ale osobnosti, jen je pravdou, že to bylo hodně populární jméno a proto jich je taková koncentrace.

    OdpovědětVymazat
  9. Lucka bylo vždycky mé nejoblíbenější jméno a chtěla jsem se tak jmenovat. 0:) Osud mi při těch nesplnitelných přání alespoň nadělil nejlepší kamarádku toho jména... :)

    OdpovědětVymazat