Krásný večer, zlatíčka.

Přináším vám takový malý náhled do života studenta o zkouškovém, který se rozhodl, že si všechny zkoušky naplácá za sebou. Tak dobře, všechny zkoušky úplně ne, ale většinu ano. V neděli nám oficiálně končí semestr a tento týden je proto považovaný jako zápočtový, zároveň je plný prvních termínů nejrůznějších zkoušek. A já jsem si na sebe ušila bič. Je to zvláštní, obvykle takhle aktivní student nebývám, ale tenhle semestr mi to nějak sedlo.

První zápočtový test a po něm hned zkouškový jsem si střihla v pondělí. Jo, na čarodějnice. Nechtělo se mi do školy, co vám budu povídat, zvlášť pak když spousta lidí v mém okolí kvůli svátku měla prodloužené volno. Ale hrdě jsem vyrazila na zápočet a zkoušku z Informačních technologií pro e-business a sklidila jsem úspěch. Měla jsem trochu strach, jestli mi dovolí psát zkoušku i zápočet v jeden den, ale dopadlo to nadmíru dobře. Domů jsem dorazila v půl sedmé a bylo to tak akorát, abych se převlékla a vyrazila s přítelem k nám na hřiště, kde se jako každý rok konaly čarodějnice, pálil se oheň, opékaly buřty a večer byl ohňostroj. Byl to fajn večer, klidný a pohodový u ohýnku, plný zábavy a já jsem si ho přesně tak představovala.

keyboard, rainbow, and colors imagegirl, witch, and grunge image
colors, coca cola, and drink image

V úterý byl samozřejmě relativně klid, ale já využívala čas k učení na středeční zkoušku. Tentokrát z Certifikace potravin. Nebála jsem se, aspoň ne moc. Na tenhle předmět totiž byly povinné přednášky a člověk si díky tomu ledacos odnese už v průběhu semestru, takže když jsem si prezentace projížděla před zkouškou, měla jsem celkem i představu, co se probíralo. A ono to dopadlo dokonce velmi dobře, čili za dvě.

Jeden by si řekl, že už by to pro jeden týden stačilo, ale když už jsem se rozjela, bylo těžké brzdit a tak jsem šla dnes ještě na třetí zkoušku tohoto týdne. Tentokrát z předmětu Velkoobchod a maloobchod. Máme skvělou učitelku, která je taková lidská a zlatá, takže jsem nebyla tolik ve stresu, přesto testy netvořila ona, ale garant předmětu. Tím pádem jsme úplně netušili, co má člověk čekat. Test nebyl těžký, ale otázky byly špatně položené a kolikrát jsme se museli profesorky zeptat, co je otázkou myšleno a i ona si musela větu několikrát přečíst, aby nám dokázala otázku položit jinak. Ale krom toho to nebylo tak zlé. Po ústním dozkoušení jsem si odnesla dvojku a dobrý pocit, že tři zkoušky mám za sebou. No považte, zbývají mi dvě zkoušky tohoto semestru a dvě, které si s sebou nesu z minulého. A na další jdu v pondělí, takže teď mám všechno ve znamení učení.

funny, test, and school imagestudia, informatyka, and ekonometria image
sleep, school, and need image

Abyste věděli, jak jsem aktivní, zítra se chystám na celodenní doučování Ekonometrie. Předmětu, kterému absolutně nerozumím a zítřejší "nalejvárna" by mi měla udělat pořádek v hlavě - nebo totální bordel. Ale je to lepší možnost než nedělat nic a potom brečet, že se mi zkoušku nepodařilo dát. Trochu se děsím cesty, protože je to v části Prahy, kde jsem snad v životě nebyla, tak snad se neztratím. Kdyby jo, vyhlaste pátrání, že jsem někde na Praze 4, Michle. :-D

Teď už se s Vámi loučím, protože vstávám v půl páté a ráda bych se na to trošku prospala, abych měla zítra hlavu čistou, pokud to jen trochu půjde. Pevné nervy všem studentům, kterým zkouškové taky začalo takhle zvesela!

Vaše Lucka

10 Komentáře

  1. Já jsem nikdy moc nechápala, že si někdo projíždí prezentace a ví o co go, protože chodil na hodiny. U nás člověk dává pozor 10 minut a mozek se tak unaví, že pak zbytek hodiny hybernuje. My píšeme zápočty v průběhu celého roku, takže nic moc, ale aspoň toho v zápočtovém týdnu není tolik.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nám semestr skončí až 18. května... zápočtový týden vlastně ani nemáme, protože z některých předmětů nemáme zápočty, ale jenom zkoušky (snad jen u 1 to tak je), u jiných zase jenom zápočty první zápočet v předtermínu mám 14. května a jak tak koukám, celkem se to blíží samozřejmě ráno jdu ještě do školy, protože se normálně učíme (samé semináře) a test mám až od 6, jo, proč ne Ale zase se mi líbí, že jsem tento týden byla ve škole jenom 1 den kvůli svátkům a příští to samé, alespoň mám dost času na seminárky, různý další úkoly, co ještě musíme odevzdat... není toho málo drží palce u zkoušek!

    OdpovědětVymazat
  3. Zkouškový je vždycky děs. Takže vím jak se cítíš. Takový ty doučování nemám a ani jsem neměla vůbec ráda, tak doufám že jsi to přežila bez úhony a bude ti to aspoň k něčemu při studiu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce u všech zkoušek :) Taky mi začalo zkouškové, přesněji příprava na státnice Už po prvních dvou dnech učení mám pocit, že mě klepne a měsíc ještě přede mnou...Musíme to vydržet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak držím palce, at to dobře dopadne ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Jo, to já taky nemůžu říct, že bych dávala extra pozor, ale byl to zrovna celkem fajn předmět, ze kterého se spousta věcí dala i logicky odvodit. A stejně i když jsem luštila sudoku, tak jsem to trochu poslouchala a něco tam zůstalo.

    OdpovědětVymazat
  7. brr jeste ze uz toto neresim :) at ti to dobre dopadne

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se mi blíží jedny zkoušky, ale z trošku jiného pohledu. No nevím jestli bych zvládla ještě nějaké takové učení. Jinak přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  9. No naštěstí už do školy dávno nechodím

    OdpovědětVymazat
  10. Taky už mi to začíná a bohužel, zrovna ve chvíli, kdy mě zase přestalo "poslouchat" moje zdraví.. tak jsem zvědavá, jak to vše dopadne a kde na učení vezmu energii   

    OdpovědětVymazat