Ráda bych vám představila nový projekt, který jsem si vyhlédla na blogu u Mary. Jedná se o takovou výzvu, která podporuje kreativitu a zároveň nás donutí psát o věcech, které by nás normálně třeba nenapadly. Vyhledala jsem si na internetu ještě další podobné výzvy a dala jsem dohromady několik námětů pro články, které se mi zdají zajímavé. Myslím, že tohle je dobrý způsob i pro blogery, kteří třeba netuší, o čem by měli psát, mají spisovatelskou krizi, nemají nápad, bojí se nějaké realizace. Není nad to se prostě vypsat na téma, které je nějakým způsobem stanovené, kolikrát je to snazší než vymyslet něco na vlastní pěst, co by nakonec třeba nemělo smysl.

quotes, yellow, and world imagephotography image
art, read, and challenge image

Já se chci zapojit, protože se mi ten nápad líbí, jen zatím teda nevím, v jakém časovém horizontu budu jednotlivé články psát či zda je budu psát postupně nebo na přeskáčku. A tady už se můžete podívat na jednotlivá témata...

  • Vypiš se z toho, co tě stresuje a zkus si najít důvod, případně nějaké řešení, jak stresu zamezit.
  • Napiš o věcech, které bys nejraději dělal, kdybys měl víc času.
  • Napiš, jak vidíš svět. Co ti na něm vadí a jak můžeš přispět k tomu, aby byl lepším místem.
  • Zdálo se ti v poslední době něco zvláštního? Napiš o tom! - zde
  • Článek věnovaný sebelásce - napiš o něčem, co máš na sobě rád/a a čeho si vážíš.
  • Jakou fiktivní postavou bys chtěl/a být? Proč?
  • Zkus na jednu stránku shrnout vše, čemu věříš.
  • Jak se chceš v následujících letech změnit? Na čem musíš zapracovat?
  • Napiš sama sobě motivační dopis pro chvíle, kdy ti není do smíchu.
  • Napiš článek o lidech, kteří jsou ve tvém životě důležití. Proč tomu tak je, jak ti pomohli a co pro tebe znamenají? - zde
  • Jak by vypadal tvůj ideální den?
  • Přeješ si, aby tvoji rodiče udělali něco jinak ve tvé výchově? Jestli ano, tak co?
  • Udělal/a jsi někdy něco, za co se dodnes stydíš? Jestli ano, napiš o tom.
  • Popiš svůj současný vztah, pokud jsi single, napiš o tom také.
  • Popiš svou ranní vstávací rutinu.
  • Najdi si svůj horoskop a popiš, zda na tebe skutečně sedí. - zde
  • Napiš zamilovaný příběh/fanfiction. - zde
  • Přepiš klasickou pohádku ve svém pojetí.
  • Napiš o svém nejhorším zlozvyku.
Tak si říkám, že pro začátek je toho dost, postupně možná budu přidávat nějaká další témata, co se mi zdají zajímavá. Pokud máte nápad na nějaké téma, klidně mi napište do komentářů. Zúčastnili jste se už nějaké podobné výzvy?

Vaše Lucka

21 Komentáře

  1. Je to vážně skvělý nápad! :) Přemýšlím, že bych to mohla zkusit, až budu mít o něco více času. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těch témat je opravdu hodně Ale je to fajn nápad

    OdpovědětVymazat
  3. Výzvy na internetu nikdy nebyly mé gusto, ale tvůj blog miluju, takže jsem tu ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny témata vypadají zajímavě mě nejvíc zaujal ten horoskop protože mě zajímají a ráda je čtu .

    OdpovědětVymazat
  5. To je skvělé, některá témata se mi moc líbí, a mohla bych něco podobného zkusit

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud by nebylo podmínkou, že musím psát každý den, tak bych ke každému tématu měla co napsat

    OdpovědětVymazat
  7. Popravdě když vidím slovo výzva, tak se vyděsím, ale tahle zní celkem zajímavě a kreativně... Takže se těším na zpracování a možná se i zapojím, teprve uvidím

    OdpovědětVymazat
  8. Nezúčastnila, ale přijde mi to super, pokud člověk zrovna nemá nápady na články, ale nechce nechat blog neaktivní. :) Asi bych nenapsala všechno z toho seznamu, ale z některých témat si možná vezmu inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to zajímavý nápad, sama jsem něco takového zkoušela. I když se mi to nevydařilo dlouho plnit, docela mi to pomohlo. Nápady pak přicházely úplně samy.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí tento nápad, možná se inspiruju nějakým tématem, i když se nejspíš nezapojím

    OdpovědětVymazat
  11. Něco podobného jsem také chtěla napsat, ale vždy, když mě nějaký článek napadne, tak ho nedokončím, protože nevím, co dál psát

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavé tipy na články. Díky za inspiraci!:)

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Sama jsem na to zvědavá, uvidíme, jak to v průběhu bude vypadat.

    OdpovědětVymazat
  14. Zajimavé témata, asi bych to brala postupně

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Protože jsem taky dost časově vytížená pracovně i školou, kdy mám zrovna zkouškové, tak jsem si řekla, že prostě nebudu mít stanovený limit. Nemá cenu se nutit psát, když není čas, výsledek by za moc nestál.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to moc zajimavy napad. :) a nektera temata jsou skvela ale jina jsou pro me horsi a vlastne ani nevim co bych tam psala. nevedela bych jak to pojmout. ale mozna je to o to vetsi vyzva :) urcite do toho jdi. :) a ja se treba casem inspiruju aspon nejakym tematem :)))))

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle je teda... zajímavé. Vlastně nevím, co jsem čekala. Je to vlastně dobré a zároveň... se mi do toho nechce. Jsou to takové otázky, které je třeba zodpovídat, i sám sobě - ale právě proto jsou někdy opravdu těžké na zodpovězení a formulaci.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Děkuji, ani pro mě nejsou všechna jednoduchá.

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Mám podobný cíl, o té knize, ale... no, sama určitě víš, jak to je. Neumím si představit, že v součásti výzvy by mi to pomohlo... ale zase proč ne, často je právě třeba ten kopanec a hecnout se a tohle možná může vydolovat nápady, jaké by tě za klidového stavu nenapadly. Tak se budu těšit! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Sice ted moc nejsem na blogu , ale rozhodla jsem se že se taky zapojím a to hned ted .

    OdpovědětVymazat