Krásné odpoledne, pomalu už večer, zlatíčka!

Jak si užíváte krásného počasí? Já osobně moc, byla jsem za sestřenkou a dvojčaty, moc jsem si to s nimi užila, s těmi lumpíky se jeden nikdy nenudí. Dneska konkrétně měli o zábavu postaráno, protože v noci se u jejich činžáku stala zajímavá událost. Když šla teta kolem desáté v noci venčit psíka, všimla si postav za barákem, co si vyprávějí v dobovém stylu, jsou namaskovaní jako upíři, vlkodlaci nebo lovci a jiné bytosti. Pochopitelně ji to zarazilo, a tak se začala malinko pídit, co že se to za domem děje.

Výsledek obrázku pro stíny šera
Zdroj (fotky této akce z roku 2015)

Netrvalo to dlouho a začala si všímat postav zahalených v maskách, které se trousily sem a tam a zacházely k nim za dům na stanoviště, kde na ně čekali další maskovaní lidé. Asi by se nedozvěděla, co se to tam vlastně děje, kdyby jeden z účastníků, který se ztratil, na ni nenarazil a nezeptal se jí na cestu. "Neviděla jste tu takový... no, trochu divný lidi?" Už jeho otázka tetu rozesmála, a když mi to líčila, tak jsem se musela smát taky. Odpověděla mu, že jich pár viděla a že chodí za barák, kam se po chvíli onen maskovaný i vydal, ale ještě předtím se ho stihla zeptat, co za hru to hrají. Stíny šera. Já osobně jsem o tom nikdy neslyšela, ale asi je to docela rozšířené mezi fanoušky fantasy.

Zdroj (fotky z roku 2017 přímo z Kutné Hory)

Chodili za barákem od 7 do 4 hodin do rána a dneska je to čeká také, jak jsem našla na internetu potom, co mi o tom teta vyprávěla. Je to docela zajímavý druh bojovky nebo jak bych to popsala. Až mě malinko mrzí, že to bylo na registraci dopředu, o které jsem vůbec netušila. Mám masky ráda a plnit třeba nějaké vědomostní úkoly by mi ani nevadilo... Ale pobavilo mě, jak z toho teta byla vyjukaná, sama tvrdila, že některé masky byly hodně povedené a že by se normálně i bála. Součástí bylo samozřejmě tajuplné líčení, někdo byl za upíra, jiný za vlkodlaka a určitě takové masky chtěly hodně přípravy, minimálně podívat se na to musí být fajn zážitek.

Zúčastnili jste se někdy nějaké podobné akce? Nebo jste o tom už slyšeli?

Vaše Lucka

14 Komentáře

  1. Zlatí to muselo být strašidelné, nic takového jsem tady u nás nezažila,ono stačí to, co se v noci na ulicích děje... Bohužel nejen na ulicích.

    OdpovědětVymazat
  2. O něčem podobném slyším poprvé, ale když jsou účastníci této akce slušní proč ne

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, o podobných akcích už jsem četl, osobní účast zatím nebyla, ale v budoucnu není vyloučená.

    OdpovědětVymazat
  4. Slyším o tom poprvé, ale proti gustu, hlavně, když je to baví .

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to zní naprosto bezvadně! Já měla na táborech vždycky nejradši podobné hry a ještě takhle v noci.. to musí být super!

    OdpovědětVymazat
  6. O tomto počujem prvýkrát ale znie to veľmi dobre! Určite by účasť na takomto niečom bola zaujímavá

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě postřeh, tu hmotu kterou se maskují jsem už osobně viděl. Patlala se s ní jedna slečna, ale výsledek nic moc...

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: No teta se taky nejdřív bála.

    OdpovědětVymazat
  9. O podobných akcích jsem slyšela, ale nikdy jsem se nezúčastnila. Ale upřímně, podporuju je. Je hrozně fajn, že lidi mají různé záliby a koníčky a když se jich dá dokupy víc, můžou  stvořit podobnou akci, která zahrnuje "trochu divný lidi"

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak nějak, taky jsem se nezúčastnila nikdy, ale spíš proto, že jsem o tom nevěděla. Může to být fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Já osobně bych město vyměnil za odlehlou samotu uprostřed lesů.

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych se teda také hrozně bála O tomto slyším poprvé, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak o tom jsem nikdy neslyšela , určitě to může být zajímavé ale já bych se na to ani kouknout nemohla . Protože bych se bála a nejen trochu . Přímo hoodne.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky. Asi jdu hodně pozdě, ale stejně to sem napíšu.

    OdpovědětVymazat