Zdravím, zlatíčka.

Jistě jste si všichni všimli, jak je venku krásně, počasí se úplně změnilo oproti minulým týdnům a já jsem za to hrozně ráda, protože už jsem na sobě začínala cítit lehkou depresi. Když vylezu ven, tak všude už se pomalu probouzí jaro a já chytám správnou pozitivní náladu. Krokusy kvetou, stromy začínají pomalu pučet a moje alergická rýma se prozatím ozývá pouze svěděním nosu.

Superthumbcoffee
bird

No ale dnes nechci psát o tom, jak těžký je život astmatika-alergika. Dneska bych Vám chtěla popsat, jak jsem si na sebe ušila bič. V pondělí jsme s přítelem šli na takovou delší procházku, obešli jsme celou Kutnou Horu a docela jsme si to užili. A tak jsem v návalu endorfinů chtěla vymyslet aktivitu i na úterý. A tak jsem si včera řekla, dofoukneme kolo, vyrazíme se projet. Na kole jsem neseděla asi dva roky a můžu s klidným srdcem říct, že na ten pekelnej stroj nesednu hned tak znova.

Nejen, že mě bolel zadek a ruce, jak jsem křečovitě svírala řidítka - to já tak mám, nosím kvůli tomu i rukavice, ale ty jsem samozřejmě najít nemohla, ale navíc jsem myslela, že duši vypustím už po prvních pár metrech. Nakonec jsme ujeli stanovenou trasu, ale u nás je víceméně každá cesta do kopce, takže když jsme konečně dojeli domů, byla jsem tak hotová, že jsem myslela, že jsem ke kolu přirostla. Ne, jsem trochu moc kritická, tak zle zase nebylo a dneska to oproti včerejšku vidím už zase jinak, ale když jsem se s Lukášem bavila, nejsem si jistá, jestli dneska vyrazíme znovu.

Jak to máte s jarními aktivitami Vy? Už jste vytáhli kolo, oprášili kecky a vítáte tu krásnou jarní atmosféru nebo jste radši zatím jen pozorovatelé za okny?

Vaše bolavá Lucka

15 Komentáře

  1. Já to s kolem také vůbec neumím a vždycky to chci rozbít po pár metrech. Letos jsem teda ještě nejela, zatím jsem si jen včera užila krásnou vyjížďku na koni ale jsem hrozně ráda že už je teplo. Děsně jsem se těšila až budu moct nosit jarní bundy a tenisky!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jarnímu sportování neholduji, ale jsem ráda že můžu vyrazit na procházky

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Lucko, Zlatíčko, takhle se dobít při sportování?

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi dobrá, hned takhle napoprvé a takovou trasu, ani se nedivím že tě bolí zadek, mě by taky bolel.

    OdpovědětVymazat
  5. Jééj, na aktivity po líné zimě se musí pomaličku, jinak si to znechutíš!

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si teraz chodievam zabehať aspoň raz do týždňa. Ono som alergik ale taký špecifický. Nikto mi nevie povedať na čo mám alergiu ale mám ju... v nose... a ked vdychujem tie aleergény tak mi zalahne v ušiach niekedy na minútu, niekedy na deň ale tak, že nepočujem Jediné čo mi pomáha je vyplachovanie nosa, ale ani to už nie je to čo bývalo

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Tak vyjížďka na koni určitě neměla chybu, kdybych měla možnost a uměla na koni jezdit, určitě bych po té možnosti také sáhla.

    OdpovědětVymazat
  8. Kolo jsem neoprášila, to trucuje už několik let Byla jsem totiž na cyklo-turisťáku a bylo špatně seřízené - asi tak, že i z kopce jsem musela šlapat!... A mě to tak vyřídilo, že jsem řekla, že spolu kamarádi nebudeme. Ale třeba brusle, ty už jsem vytáhla

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně je, ale mohlo by být ještě lépe :) V okolí už pučí lístečky a u nás stále nic.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Bude v koutě, dokud se neomluví, co? Na bruslích se já vůbec necítím, balancuju a je to nebezpečný pro mě i moje okolí.

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, alergie toto krásné období pěkně ničí. Dneska mě tak svědily oči, že jsem nevěděla co mám dělat.

    OdpovědětVymazat
  12. Na kolo už jsem nesedla tak... no, osm let? Netroufám si hádat, jak bych dopadla, i když jsem ajko menší jezdívala často... mnohem radši jsem to později vyměnila za skate nebo brusle, z toho není ta prdel tak rozbolavělá...

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Tak to znám, dřív jsem to tak měla, postupem času mě pálení očí trochu přešlo a zůstaly spíš jen ty astmatické záchvaty a rýma.

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem hodně aktivní člověk, takže jsem také vytáhla kolo. Jenže jsem si den předtím dala do těla s Jillian Michaels, druhý den jela na kole a večer necítila nohy a v padání na kole jsem expert

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Párkrát jsem se dobře ostrouhala o zem, to je pravda...

    OdpovědětVymazat