Zdravím, zlatíčka. :)

Abych se přiznala, během pobytu v nemocnici a po návratu z ní moje aktivita na blogu výrazně poklesla, což mě mrzí, ale zatím ke mně nedorazila ta správná nálada na psaní. V úvodu bych ráda zmínila, že mám krásný nový design od holek z Designy na objednání, a tímto bych jim chtěla ještě jednou poděkovat, daly si na něm záležet a poslaly mi hned několik návrhů. Ale co tedy dělám celé dny, když nepíšu? Po dlouhé, opravdu dlouhé době, jsem se dala do sledování filmů. A můžu říct, že jsem za posledních pár dní viděla snad víc filmů jak za celý rok. A nebyla bych to já, kdybych nepřinesla nějakou tu recenzi.

justice league, movie, and superman image
Poster undefined Liga spravedlnosti

Liga spravedlnosti
Žánr: Akční/Dobrodružný/Fantasy/Sci-fi
Délka filmu: 120 minut
Režie: Zack Snyder

Poháněný jeho obnovenou vírou v lidstvo a inspirován Supermanovým nesobeckým činem, se Bruce Wayne (Ben Affleck) spojí se svým nově nalezeným spojencem Dianou Prince (Gal Gadot), aby čelili ještě většímu nepříteli. Společně Batman a Wonder Woman pracují na tom, aby rychle našli a dali dohromady tým složený z nadlidí, se kterými by se mohli postavit této nově procitnuté hrozbě. Ale navzdory vytvoření této neslýchané ligy hrdinů - kterou tvoří Batman, Wonder Woman, Aquaman (Jason Momoa), Cyborg (Ray Fisher) a Flash (Ezra Miller) - už je možná příliš pozdě na záchranu planety před útokem katastrofických rozměrů. (JustMeeKatie - CSFD uživatel)

Recenze:
Abych se přiznala, na Ligu spravedlnosti jsem se těšila dlouhou dobu, ale sama netuším, proč jsem se potom na ni nepodívala nebo nezašla do kina, když je to film z roku 2017, zdá se, že mi prostě utekl. Je to klasický celovečerní film studia Warner Bros. Pictures, kde se hrstka hrdinů postaví za záchranu světa, dá dohromady tým, který sice není ideální, ale společně vyniká a jdou do boje. Líbilo se mi, že i jako v ostatních filmech nechyběl humor, byla tu spousta scének, kdy Aquaman nějak rýpal do ostatních a rozvířil tím trošku atmosféru, stejně tak jako když se klučina Flash přiznal před začátkem boje, že vlastně nikdy nebojoval a většinou tak nějak do všech jen strčil...

Já jsem se těšila hlavně na Aquamana, protože ho hraje můj oblíbený herec z první série hry o trůny, ale musím říct, že celkový koncept filmu nebyl špatný. Měla jsem celkem kliku, že před Ligou spravedlnosti jsem shlédla ještě Wonder Woman, na kterou přinesu recenzi také, takže jsem byla celkem v obraze, co se děje v zemi Amazonek, ale i přes to všechno mi něco chybělo. Je to hezká oddechovka, u které člověk nemusí moc přemýšlet a pokud to není moc velký spoiler, tak vám i prozradím, že dobro opět vyhraje nad zlem, a já si už asi od poloviny filmu byla celkem jistá, jak se jim to povede. Jenže ono to tak nějak u filmů jako je Liga spravedlnosti asi vyplývá samo. Dobro vítězí nad zlem.

Co bych filmu vytkla, tak je asi hlavní záporák. Stejně jako jeho hmyzí kumpáni, neměli jsme pořádně vysvětleno, kde se vzali a proč. I když Wonder Woman o tom v jedné scéně mluví, ale stejně mi to přišlo nedostačující ke zjištění, proč zrovna chce zemi, odkud zná Supermana, když přišel až po jeho smrti atd. Zkrátka jsou věci, které by se daly ještě doladit.

Hodnocení:
Na CSFD je hodnocení filmu nějakých 62 %. Není to zlé, ale asi to vcelku odpovídá konceptu. Ono na jednu stranu je skutečně těžké přijít s něčím originálním, když o podobných hrdinech, kteří v každém dílu zachrání svět před různými hrůzami z Vesmíru, vychází tři filmy ročně. Liga spravedlnosti je průměr, neurazí, ale ani přímo nenadchne. S hodnocením souhlasím, je zasloužené. Nicméně pokud máte fantasy rádi, určitě to doporučuji, protože oddechovka pro dlouhé večery nebo dny po operaci jako mám já, je to fajn.

Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. Snad už je ti lépe Tento film jsem neviděla, protože tento žánr moc nevyhledávám, ale pěkná recenze

    OdpovědětVymazat
  2. Už dlho sa chystám pozrieť Justice League, ale nakoniec vždy začnem robiť niečo iné hlavne sa dosť bojím, ako dopadol Flash, keď ho hrá Ezra

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tenhle film hrozně ráda. Super recenze!

    OdpovědětVymazat
  4. Film jsem neviděla, popravdě na ty superhrdinské moc nejsem, nic mi to neříká, ale třeba se k němu jednou dostanu :) hezká recenze!

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme na tenhle film nakonec nešli, protože pro zaryté Marveláky a DC comiksáky to byla sra...ka... já osobně bych to chtěla vidět jen kvůli Supermanovi, protože toho jediného mám z téhle party fakt ráda, naopak Batmana nesnáším.

    OdpovědětVymazat
  6. Och ešte som to nevidela, ale keď som zsitila, že Aquamana hrá Khal Drogo skoro som si crkla

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle film jsem taky viděla a líbil se .

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímně, nikdy jsem nebyla fandou DC Takže jsem nic od DC neviděla. Až na Wonder Woman a právě Ligu Spravedlnosti. Na tom jsem byla v kině s kamarádem, protože manžel prostě neeeee.

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Už je mi dokonce moc dobře. Děkuji.

    OdpovědětVymazat