Zdravím, zlatíčka.

Dnešní článek, jak už z názvu můžete poznat, bude věnovaný dávání dárků. Já mám hodně početnou rodinu a popravdě jaro až léto je hodně krizové, co se dávání dárků týče. Já už potom netuším, kam dřív skočit a co lepšího vybrat, jak mi to všechno splývá. Další v pořadí je můj přítel, který bude mít narozeniny začátkem dubna, a tak jsem začala bádat, co mu pořídit. Všechno se mi popravdě zdálo takové nijaké, až jsem narazila na zájezd do Německého Tropical Island, o kterém jsme mluvili už v době, kdy jsme spolu ještě nechodili a nějak mi to do sebe zapadlo.

Aliatour - Zahraničí - ilustrativní foto

Zájezd sám o sobě toho moc nezahrnuje, ale o tom to ani tak není, jde o to, že se tam dostaneme. Výhodou této nabídky bylo jednoznačně to, že nabízí termíny dlouze dopředu, což jsem potřebovala. Vzhledem k tomu, že přítel rekonstruuje baráček je každá koruna znát a proto s předstihem se dá hezky našetřit, já si z termínů vybrala 6.7.2018. Navíc je to něco, co by si sám od sebe v současné době nepořídil, tak doufám, že bude mít nakonec radost.

Program zájezdu:
  • 06:00 odjezd z Prahy - metro Strašnická (autobusová zastávka)
  • nástup cestujících v Ústí nad Labem a Lovosicích
  • po 10:00 příjezd do Tropical Islands (cestou přestávka 15 minut)
  • 10:30-19:50 volný program
  • 20:00 odjezd do Prahy
  • při návratu možnost zastavit na Hlavním vlakovém nádraží Praha
  • 23:30-00:00 návrat do Prahy - metro Strašnická (autobusová zastávka)

Cena zahrnuje:
  • dopravu moderními autobusy
  • technický doprovod
  • malé uvítací občerstvení na palubě autobusu zdarma
  • slevu na vstupné
  • místenku zdarma
Takže jak vidíte, cena nezahrnuje skoro nic, víceméně jen cestu. Vstupné, které tvoří 40 EUR (1080 Kč) se platí až na místě v autobusu, k tomu člověk musí připočítat něco na útratu, takže počítám s tím, že se na dva tisíce nakonec dostanu, ale zase s předstihem se na to dá našetřit. Navíc jsem to vzala tak, že jsem domluvila s našimi kamarády, aby vyrazili ve stejné datum s námi, takže to bude o to větší zábava a doufám, že si to všichni užijeme.

Byli jste někdo v Tropical Islandu? Máte nějakou zkušenost, radu nebo nápad co a jak? Budu ráda za případné rady. :)

Vaše Lucka

8 Komentáře

  1. V Tropical Islandu jsem ještě nikdy nebyla, přítele určitě takový originální dárek potěší

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě doporučuju, byla jsem tam dvakrát a je to top! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadá to krásně a věřím, že přítel bude nadšený.

    OdpovědětVymazat
  4. Ah, to vypadá dobře! Hned bych si někam takhle zajela a Tropical Island vypadá vážně skvěle.

    OdpovědětVymazat
  5. o tomto počujem po prvé a vyzerá to božsky! dúfam, že všetko vyjde tak ako má a užijete si to tam!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Byl jsem tam, je to vlastne kombinace aquaparku, skleniku Fata Morgana a skanzenu...svym zpusobem je to zajímavé.nn

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem v Tropical Islandu nikdy nebyla. Ale vím, že tam byl táta se svou přítelkyní (Pche, taky mě mohli vzít sebou, ne?!). No, určitě to může být zajímavé, když člověk najde fajn lidi, se kterými si to tam užije :)

    OdpovědětVymazat