Krásný večer, zlatíčka. :)

Píšu pozdě, já vím. Ne, nezapomněla jsem na Téma týdne... Jen prostě vůbec nestíhám. A s tím souvisí i můj dnešní článek. Jsem totiž ten typ člověka, který co si nenapíše, to neví. A s tím potom souvisí můj problém ohledně nestíhání. Asi to znáte všichni, máte jisté termíny, které musíte plnit, úkoly, srazy, povinnosti atd. a časový harmonogram se vám plní a plní...

book, diary, and flowers imagefunny, lol, and mom image
calendar, notebook, and pen image

Já osobně jsem z toho úplně šedivá, nejenže si nepamatuju nákup, než dojdu do krámu, ale mám hrozný problém s časy a vše si musím psát. Ale co jsem začala chodit na VŠ, objevila jsem kouzlo diáře. Tak teď si asi říkáte, že jsem objevila něco, co všichni běžně používají, ale dřív mě to psaní nějak nebavilo... Ale teď? Bezvadná pomůcka ten diář, vejde se i do kabelky, nezabere moc místa, funguje jako kalendář a já si tak můžu plánovat nejrůznější věci za pochodu, aniž bych se bála, že něco zapomenu.

Od začátku roku 2018 jsem se ale setkala s jiným problémem. Skončil rok a chtělo to diář nový, jenže... Tak nějak jsem si pořád nemohla vzpomenout, abych si diář koupila. :D Já jsem fakt hrozná, takže jsem absenci papírového diáře začala řešit pomocí aplikace. Stáhla jsem si nějakou aplikaci ohledně plánování věcí, ale já nějak nevím. Asi jsem staromódní, ale v tomhle mi prostě něco chybělo... Takový ten pocit, že si s radostí do diáře načmáráte, kdy jdete do práce, kdy máte odevzdat seminárku, kdy je úkol, kdy začít psát DP... No nevím, v té mobilní verzi jsem prostě spokojenost nenašla.

Prostě to vygradovala až tak, že jsem se ke koupi diáře dostala až tenhle víkend, a to ještě na popud přítele, který se mnou už nemohl vydržet, protože jsem slovo diář omílala stále dokola. Takže abych tak uvedla vše na pravou míru, od víkendu už jsem opět v obraze. Naplánovala jsem si směny na brigádu, zapsala všechny úkoly, co jsem si pozjišťovala, poznamenala jsem si předběžnou konzultaci k DP a srdíčko je opět na správném místě.

A teď by mě zajímalo, jak to máte s diáři vy? Používáte aplikaci nebo klasický papírový? Píšete si vůbec něco nebo si všechno pamatujete a sklerotik jsem jen já?

Vaše Lucka

25 Komentáře

  1. Já využívám papír a tužku. Jak v práci, tak doma. Většinou kreslím, črtám, navrhuji ... Tady žádná aplikace nepomůže. Papír a tužka. Papíry pak přesouvám neroztříděné do šuplíku. Často se k ním vracím a luštím je. U toho mně napadají další souvislosti a tvořím další papíry. Tomu říkám kreativita.

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, minulý týden jsi tu psala, jak blog má nebo nemá vypadat.

    OdpovědětVymazat
  3. Používám papír a zase jen papír, protože jsem sklerotik, který si musí skutečně všechno psát.   

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám jako diář kalendář v mobilu. Papírový diář mi byl taky sympatičtější, ale ekologiká stránka věci zvítězila:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja uz bez diare ani ránu, pouzivam ho minimalne od vysoké, uz nekolik let. a vzdy si dam zalezet abych vybrala nejaky pekdy designovy na novy rok. ikdyz vetsinou nejaky dostanu jako dárek. kazdopadne i ted ho ocenim protoze si hlidam akce nejen sobe ale i svym šéfum a zapisuju si nejaky dulezity udalosti. a je to dobry to mit. mam i elektronicky google kalendar, ale jsem i zastance toho papirového, a mam jich vlastne vic, jeden pracovni a pak soukromy, kam si pišu i lekare, akce, divadla atd. :) zkrátka bez nej ani ranu, a pak si pisu i ruzny poznamky a papirky vsude kolem, protoze co si nenapisu to za chvili zapomenu, takze papirky mam vsude v kanclu a k tomu jeste notysek kam si pisu aktualni veci kdo mi co vola a potrebuje, protoze jinak bych to do hodiny zapomnela a byl by to konec :)

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Tak to je hezké, ale víš jak, kreativitě se mezi nekladou.

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, mám podobný podotek jako v komentáři beallara. Zvaž jiné oslovení, dospělejší. Je pravda, že mě tvůj článek zaujal a to dost, a třeba zrovna to oslovení přispělo k tomu, že jsem tě nevybrala. A taky bych zvolila větší písmo - ne všichni čtenáři vidí jako rysi. Ale píšeš nápaditě, k věci - někdy se do Výběru určitě dostaneš

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky musím mít vše napsané, mám klasický diář ale spoustu věcí si zapisuji do poznámek v mobilu.. ale bez organizace času a poznámek co všechno mám udělat, stihnout, nakoupit atd.. bych v dnešním světě asi nepřežila

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám nějaký od Albi koupila jsem ho v DM, papírový diář je pro mě mnohem lepší, než ten v počítači teď chci vlastně objednávat nějaké nálepky do diáře

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a Lucko, já používám sešítek a tužku, obyčejný sešítek a obyčejnou tužku. Vlastně celý život.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to já bych bez diáře nedala ani ránu. Mám ho už od základky a využívám ho snad čím dál víc.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem na diáře nikdy moc nebyla. To se ale změnilo tak ve druhém ročníku SŠ a teď na diář nedám dopustit. Navíc uspokojuje mimo jiné i mou "kreativní" potřebu, tudíž, že si do něj mohu kreslit a čmárat, jak se mi zlíbí. Našla jsem v tom určitou zálibu, upravovat si diář.

    OdpovědětVymazat
  13. Já dřív diáře moc nepoužívala. Vždycky se mi podařilo ho někde nechat a nebo jsem si do něj zapomněla zapisovat. Teď jeden mám, ale jediné co občas připíšu je sem-tam nějaký ten test, sraz a nebo akce. Ale často tam zapisuji věci až po tom co se uskutečnili. Je to možná trochu kontraproduktivní, ale můžu svědomitě říct že používám diář. Jinak si ale lidé zvkli že chodím pozdě a zapomínám na všechno a na všechny.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem kouzlo diáře objevila minulý rok. Jinak jsem si poznámky psala na malé papírky, které jsme nosila v penálu, ale pak jsme nikdy nevěděla, který je ten správný.

    OdpovědětVymazat
  15. Diář taky potřebuji :) Jinak zapomínám co mám naplánované :)

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Vlastně jsem o tom hodně přemýšlela, co jsem si včera přečetla, že by tohle oslovení mohlo vadit... A zatím jsem dospěla k názoru, že se ho úplně nevzdám, ale jeho použití omezím v určitých případech.

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám doller. Strašně jsem se těšila, jak si do něj budu vše zapisovat, udělám si podle rozpisu na všechno čas a na nic nikdy nezapomenu. No jsem momentálně ve fázi, kdy nejsem schopná do toho diáře něco psát, takže to vypadá tak, že nestíhám nic, na všechno zapomínám a šedivím z toho. Hlavně, že mám diář stále v kabelce...je mu tam dobře

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Lucko,už dlouho používám mobilní aplikaci. Mám zapsané všechny termíny s upozorněním hodinu dopředu. Je to super, zrovna včera jsem zjistila, že zítra mám být v Praze, ale jsem v Itálii, tak jsem to alespoň včas zrušila. Papírový diář mám taky, tam jsou spíš dlouhodobé úkoly a jiné záznamy. V hlavě se mi toho moc nedrží, ta je na jiné věci

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Jo, taky mám kolikrát takové období, kdyby ho člověk aspoň neměl u sebe, co?

    OdpovědětVymazat
  20. Podle mě málokterý obyčejný smrtelník diář skutečně potřebuje. (Vysokoškolák se nepočítá mezi běžné smrtelníky ). Třeba já už bych ho taky nepotřebovala. Povinnosti si naopak zorganizovat umím, ty ostatní věci se mi ale trochu vymykají a pak v nich mám chaos. To si ovšem do diáře nepíšu... Nicméně mám ho, ani ne tak proto, že bych ho potřebovala, jako proto, že si ho zdobím, šperkuju a funguje tak částečně jako forma deníčku a motivace do nadcházejících dní než vyloženě plánovač. Ráda si třeba ke každému týdnu p4edem napíšu nějakou větu nebo citaci, která ho bude vystihovat nebo mi dodá kuráž a tak...

    OdpovědětVymazat
  21. Moje kamarádka na střední nosila vždycky TOP kousky a naučila mě v sekáči nakupovat, za což ji bezmezně miluju jen je mi líto, že u nás není třeba Megasekáč o čem jsem slyšela od youtuberky že je v Opavě a Ostravě, jsou tam super kousky. Uvidíme podle počasí, u nás momentálně je nasněženo a to bydlíme ve městě DDD budu doufat, že ty šaty obléknu jelikož jsem je na to kupovala mám i věneček a fotograf je domluveny te kamaradky pritel tak snad!!  krom bříška a prsou jsem nepřibrala tak se snad vlezu

    OdpovědětVymazat
  22. Bez diáru si už neviem predstaviť fungovať. Používam ho od začiatku strednej a odvtedy si ho rok čo rok kupujem, lebo inak by som bola stratená

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Tak to je potom super, že tě to naučila. Já jsem to nějak nestihla pochytit ani od kamarádek. Jsem ztracený případ...

    OdpovědětVymazat
  24. Já v telefonu mám aplikaci to do list, kam si píšu denní drobné úkoly a poté jsem si vytiskla měsíční kalendář, kde to všechno vidím a zapisuju přehledně v rámci měsíce :)

    OdpovědětVymazat