Zdravím, zlatíčka.

Zatím přináším jen takový informativní článek. Jeho hned první bod je to, že jsem změnila design blogu, což jste si asi všimli, pokud jste tu už někdy byli. Tvořila jsem ho já (i když ono na něm vlastně nebylo co tvořit). Většina tvorby spočívala v tom, že jsem se zbavila horního menu, které mám sice ráda, ale nějak jsem chtěla blog oživit a přišlo mi to jako dobrý nápad, navíc je teď vyloženě naladěný na jaro.

beachbeautiful
book

Taky jsem o trošičku zvětšila písmo na stránkách, i když v menu zůstalo stejné, jako bylo dosud. Budu moc ráda, když mi napíšete, co se Vám zdá lepší a příjemnější pro oči. Stejně tak růžová a zelená barvička, mně osobně se moc líbí, ale názor dalších je pro mě také velice důležitý. Nepřijde Vám třeba moc řvavá a pro oči nepříjemná? Nejsem žádný grafik, spíš takový domácí matla, takže mě určitě potěšíte každou radou odbornou či laickou. :)

Potom bych se ráda vyjádřila k víkendu, čeká mě pracovní nasazení, kdy budeme mít na restauraci spoustu rezervací a já se nejspíš večer už nedokopu k tomu, abych cokoli sepsala, takže další článek dost možná vyjde až v neděli večer. V průběhu příštího týdne mám potom v plánu vydat následující články:
Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. Nový design se mi líbí. Barvičky pěkně ladí s celkovou jarní tématikou. Já mám už nějakou tu dobu stejné menu a design měním, až dostanu nějaký nápad, což mně trvá strašně dlouho. A těším se na pokračování projektu 30 kroků pro lepší blog.

    OdpovědětVymazat
  2. Dizajn vyzerá pekne, taký minimalistický. Veľmi sa mi pčáia ikonky v menu s kvietkami. Hoc by som pozadie nejako oživila, to je len mnou

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že ten design se mi velice líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Design se mi moc líbí! Taky nejsem žádný grafik a vždycky se se vzhledem plácám hrozně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  5. Design se Ti povedl! Líbí se mi, jak je jarní...už taky chci jaro

    OdpovědětVymazat
  6. Design krásný, miluju třešně <3 možná jen za oddělovači v menu udělat enter? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já se přiznám, že jak jsem teď byla několik týdnů mimo blog, tak jsem si na první pohled změny nevšimla.. ale na ten druhý už jo a ta rozkvetlá třešeň (je to třešeň, že jo? ) vypadá nááádherně je to milý, jarní a krásný

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Děkuji, jsem ráda, že se líbí, i mně se zdá jarní a svěží.

    OdpovědětVymazat