Nedělního večera, když jsem přišla z práce,
pustila se do mě horečka a zimnice.
K tomu bolest v krku, celková únava těla,
zdála se mi nereálná vize, že do školy bych jít měla.

Tak v pondělí brzy k ránu k lékařce jsem zašla,
aby mě dobrá nálada hned po ránu přešla.
Angína jak z učebnice, důležitě pravila,
EET recept na antibiotika v počítači lovila.

Nebyl to prý snadný boj, tiskne kódu půl,
tak jsem čekala ještě dobu jako starej vůl.
O hodinu později už byla jsem doma,
po prášcích a s horečkou popadlo mě koma.

Tak Vám chci říct, že je mi zle a nebudu moc psát,
hlavu mám jak střep a z pelechu by mě nikdo nevytáh.

Vaše Lucka

14 Komentáře

  1. Děkuji ti, jsem ráda za lidi co si umí udělat srandu i z toho když jim je fakt ouvej básnička se povedla! Brzy se uzdrav !

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné! tu angínu ti teda nezávidím, ale ta báseň je luxusní! smekám, tleskám a přeji brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
  3. Brzy se uzdrav, a básnička se ti moc povedla!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: [2]: [3]: Moc vám děkuji, jsem ráda, že pobavila. Dnes se už cítím líp, antibiotika asi zabraly.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je parádní básnička Hlavně u eet jsem se musela zasmát Ať se brzy uzdravíš! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. jéééj ale napsala jsi to moc hezky, že je ti zle! Tak ať je zase brzy lííííp!❤

    OdpovědětVymazat
  7. EET recept, dobrý:) Brzké uzdravení,Lu.!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tuhle básničku si budu číst při každé další angíně Naprosto geniální pobavení pro zlepšení nálady během nemoci! A hlavně přeji brzké uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Děkuju, taky mi to tam zapasovalo.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je skutečně zatím to nejlepší oznámení, že nebudou články, jaké jsem kdy četla. Tak ať si brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  11. To mě pobavilo. Básničku si určitě přečtu, když si mě bacil najde

    OdpovědětVymazat
  12. Luci,jak ty jsi přišla na EET recept , není to náhodou eRecept ?

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: A jakou radost by měl pan Babiš

    OdpovědětVymazat