Zdravím, zlatíčka.

Po dvou letech přicházím s pokračováním Abecedy. Vlastně ani nevím, proč jsem tehdy přestala psát, bylo to spojené s koncem blogu... Ale po návratu bych ráda tenhle projekt dokončila. Udělala jsem na blogu čistku a chtěla bych tu mít uklizeno i v tomhle ohledu, takže hurá na dokončení, blížíme se do finiše. Máme tu písmenko X a s ním jsem si vzpomněla na svá dětská léta a sledování seriálu Xena: Princezna bojovnice.

xena imagexena and serie tv image
xena image

Pro mladší nebo neznalé musím zmínit, že Xena je legendární princezna bojovnice ze stejnojmenného seriálu, který frčel na přelomu tisíciletí, a já osobně jsem do něj byla blázen. Jako dítě jsem chodila s mečem za tričkem a hrála jsem si na bojovnici, kterou bych chtěla být. Tyhle příběhy měly celkem šest sérií, z nichž si v dnešní době většinu děje dávno nepamatuju, ale důležitější je, jakou nostalgickou vzpomínku to ve mně vyvolává. :)

Za časů dávných bohů, hrdinných náčelníků a králů, neklidem zmítaná země zrodila hrdinku. Byla jí Xena, mocná princezna, zocelená žárem bitev. Síla... vášeň... nebezpečí. Její odvaha změní svět.(oficiální text distributora)

Při přečtení těch slov mi ještě dnes naskakuje husí kůže, tak moc jsem to tenkrát žrala. A vlastně mi to udělalo radost, že jsem si vzpomněla zrovna na Xenu, protože už je to doba dávno minulá a někdy je hezké si zavzpomínat. A to je smysl vlastně celé Abecedy, ukázat na témata nová a jiná nebo to propojit s kapkou nostalgie.

Tak co, vzpomínáte si na Xenu? Byla taky Vaší hrdinkou nebo Vás tahle historie úplně minula? :)

Vaše Lucka

13 Komentáře

  1. Ach můj Bože návrat do mladických let! Xenu jsem milovala. Doteď mám někde v PC uložené jednotlivé série

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já jsem si nedávno myslela, že budu koukat, protože jsem na seriál narazila online, ale nedokázala jsem se do toho zabrat jako kdysi...

    OdpovědětVymazat
  3. No na Xenu si teda pamätám Ja som to ako malá pozerala a tiež som to žrala.

    OdpovědětVymazat
  4. Xenu jsem kdysi taky žrala je paráda si na to zavzpomínat. Kdo by nechtěl být princeznou bojovnicí?

    OdpovědětVymazat
  5. Viem o existencii tohto seriálu, ale keď to vysielali, tak ma to nejak minulo Možno som zahliadla nejakú jednu-dve časti, ale bohužiaľ to vo mne nevyvoláva žiadne emócie ani spomienky

    OdpovědětVymazat
  6. No jéje! Vzpomínám si na díl, kdy se propojily dva seroše - Herkules a Xena. Byli milenci a myslím, že Herkules v tom díle zemřel. Ale pak už jsem ten díl nikdy neviděla, tak nevím. Ale bylo to něco! Boží!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Je videt, že to byl opravdu legendární seriál, protože i po letech v nás vzbuzuje takové emoce. Máš pravdu s tím Herkulesem, na to jsem si už ani nevzpomněla... A Sheena mě asi minula nebo nezaujala, protože to si vůbec nevybavuju. jediné s tím názvem co si pamatuju, tak kdysi film/pohádka Sheena: Královna džungle a na tom jsem teda taky ujížděla.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to je super, že nejsem jediná, kdo je totálně do Xeny zblázněný. Mně to tedy vydrželo do teď, i když už na ní nekoukám nijak pravidelně, mívám třeba týden, kdy skoro v kuse sjíždím všechny díly...

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Byl to prostě seriál, který na nás nechal své stopy.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak při čtění oficiálního textu distributora mi taky naskočila husí kůže .

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Taky nad tím uvažuji, co jsem ten článek napsala.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já myslím, že by to chtělo

    OdpovědětVymazat