Zdravím, zlatíčka!

Tak jaký jste měli víkend? Já popravdě můžu říct, že až teď mám tak nějak volnou chvilku. Celý víkend utekl až příliš rychle a ač jsem si užila zábavu i práci, ještě bych ho prodloužila... O víkendech jednou za čtrnáct dní chodím totiž brigádně dělat servírku, dnes to bylo o něco kratší, protože začal sanitární den, takže se zavíralo dřív, ale i tak mám nožičky za víkend uťapané. Horší to bylo o to, že jsem se pořádně nevyspala, protože jak páteční, tak i sobotní večer jsme strávili s přítelem a našimi přáteli a končilo se po půlnoci, zatímco ráno jsem opět vstávala do práce.

job, quote, and life imagedrink, wine, and red imageRestaurace Havířská bouda

No a zítra vyrazím do školy, odkud se vrátím až někdy kolem sedmé hodiny, což mě úplně netěší, ale na druhou stranu vím, že to určitě rychle uteče. :) K psaní článku se dostávám až teď, protože jsem ještě hledala po internetu a přemýšlela, co koupit mamce k narozeninám. Letos slaví 45, a to by chtělo něco pěkného a speciálního... Přemýšlela jsem nad pobytem, ale už jsme rodičům s bráchou nadělili jeden poukaz k Vánocům, tak mi přijde hloupé ji znovu někam posílat, když vím, že předtím ještě jedou na Moravu na otvírání sklepů.

Nemáte někdo nějaký zajímavý nápad? Třeba ze zkušenosti? O masáži jsem uvažovala a tu by určitě uvítala, ale chtělo by to něco "víc", víte jak... :) Zítra se můžete těšit na nové pokračování Abecedy. Pro dnešek už Vám ale přeji dobrou noc, a pokud by si někdo vzpomněl na nějaký zajímavý dárek pro maminku, tak budu moc ráda za tipy.

Vaše Lucka

4 Komentáře

  1. A to si představ, že by servírka bylo tvoje povolání, to je teprve prča já tu práci ale milovala. ikdyž někdy to dává zabrat

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To si popravdě dost dobře představit nedokážu, ale i přes tu únavu a někdy pitomce mě ta brigáda baví.

    OdpovědětVymazat
  3. Servírka jako brigáda je fajn, protože člověk to bere tak, že je to jen dočasné :) ale jako hlavní práci bych to dělat nemohla a nechtěla a vzdávám hold všem, kteří se tím živí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To je hezké, když moje mamka nic nesbírá a přímo zálibu v něčem taky nemá... Co se šperků týče, tak to nosí jen svoje zlaté, co už má léta a kvůli práci toho stejně tolik mít nemůže, takže i narámky by sundavala... ale děkuju za tipy, budu přemýšlet dál.

    OdpovědětVymazat