Zdravíčko, zlatíčka!

Tady na blogu je spousta zajímavých blogerů se spoustou zajímavých nápadů. A jak tak prohlížím blogy, dostala jsem se na blog Cincina, odkud jsem si odnesla zajímavý nápad. Jedná se o vymyšlení nové rubriky, která by se měla zabývat různými tématy - nikoli však tématy týdne. Zajímavé na tom všem je, že ta témata by měla být taková, která zajímají Vás. Pár nápadů se mi v hlavě rojí, ale smyslem tohoto projektu je Vaše aktivní zapojení do chodu blogu, proto to sem píšu s předstihem. :)

Do komentářů mi napište, jaké téma Vás zajímá a já se ho poté pokusím nějak zpracovat a vytvořit na něj článek. Může to být naprosto cokoli - celebrita, okruh zájmů, politika (ačkoli o ní skoro nic nevím), hudba, filmy, seriál, ale klidně i zhodnocení nějakého blogu.


Výhoda pro Vás?

Jak už z textu vyplývá, jde o to, že to bude článek na téma, které Vás nějakým způsobem zajímá. Navíc v tom daném článku uvedu odkaz na Váš blog a na týden článek připíchnu jako hlavní novinku do menu, aby byl všem viditelný. Takže takový článek nakonec bude i reklamou pro Vás. Moc se těším na zajímavé nápady, kdy se možná dozvím i něco nového a zajímavého stejně jako všichni ostatní.

Vaše Lucka

7 Komentáře

  1. Ahoj, to je parádní nápad! :) A já bych toho tedy ráda využila :) Věnuji se zdravému životnímu stylu a zdravému vaření. Ráda bych slyšela tvůj názor na toto téma. Zda se o to také zajímáš, jaký máš na to názor, proč si myslíš, že to spousta lidí (ne)dodržuje a zda i ty se snažíš některé jídla dělat zdravěji :) Pokud by jsi chtěla, budu ráda, když zhodnotíš můj blog, na kterém se tomuto téma věnuji :) Zda ti články příjdou dost srozumitelné, které se věnují tomuto tému, jestli mám zjednodušit recepty a tak :) Moc děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  2. zaujima maa najnovsie, ako pevne veria ludia propagande, fake news a pod. a preco. asi im chyba skutocnost s tendencnou tlacou, vobec mediami z casu pre textilnou revoluciou, nie? to je tazka tema a odpoved vo hvezdach. skutocnost vsak na zlost!

    OdpovědětVymazat
  3. Uvítala bych kapku poezie, případně citace literárních velikánů.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: ČZU je Česká zemědělská univerzita, studuji Podnikání a administrativu. Zajímavé téma, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by zajímalo takové osobnější téma - pořád si říkám, že je "šílené", jak často vydáváš články. A ne jen proto, aby byly; takové, které mají hlavu a patu a přinášejí čtenářům poselství. Jsi v tom fakt dobrá. A chápu, že každý má asi své tempo... já jsem třeba chorobný prokrastinátor, s tím už jsem smířená, že když mě něco nadchne, musím doslova bojovat abych to dotáhla do konce... a tak to mám i s blogem, přestože mě psaní baví nadevše. Ale ty přinášíš úplně jinou laťku a mě by teda zajímalo...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Jsem s tím trošku cvok, to je pravda. Určitě by to na článek bylo. Dokonce je to i moc hezké téma, o kterém bych ráda napsala. Děkuji za úžasný tip. A s tím mě/mně to taky nesnáším, ale kolikrát se přesto upíšu.

    OdpovědětVymazat