Zdravím, zlatíčka. :)

Tak jak se při pondělku máte? Já osobně studijně, protože pondělí v sudém školním týdnu mám školu. Není to tak zlé, protože není nikterak dlouhá, jen jedna výuková hodina a dvě přednášky, ale i tak je to pondělí a ty obecně nejsou nic moc. Dneska jsem ale celkem spokojená, protože tady v Praze krásně svítí sluníčko a hned je ta nálada o něco lepší, když počasí připomíná jaro...

book, butterfly, and nature imagebook, Lauren Graham, and parenthood image
flowers, magazine, and white image

Takže když si vezmete, jak je venku krásně, je o to pozitivnější, když se učitel rozhodne odpískat přednášku či cvičení dřív. Jenže to má své háčky... Pokud je to poslední hodina, je to super a hurá domů, jenže mně se to stalo hned dvakrát a poslední nebyla ani jedna. První přednáška skončila o dvacet minut dřív, což není ani o tolik a člověk to využije k tomu, aby si koupil kafe, na kterém já teda trochu ujíždím, nebo aby našel učebnu. Poté následovalo cvičení, kam učitel přišel o čtvrt hodinu déle a pustil nás o hodinu dřív. Z toho už tak nadšená nejsem, protože tu musím tvrdnout tu hodinu a čekat na další a poslední přednášku - mám nepříjemný pocit, že vzhledem k tomu, že je úvodní, moc dlouhé trvání mít taky nebude. :-D

Pro mě je to schůdnější v tom, že mám s sebou notebook a můžu tak alespoň být na školním internetu, který teda jede jak šnek, a využít volný čas k napsání článku nebo brouzdání po netu. Našla jsem si pohodlný koutek kousek od posluchárny, kam se vydám asi za půl hodiny na poslední přednášku, takže tu sedím, svačím a píšu. No nezní to úplně zle... :) Mimo jiné jsem si s sebou dnes vzala do školy knihu (že bych to všechno tušila?) a tak si čtu Rychleji mluvit nedokážu od legendární herečky z Gilmorových děvčat Lauren Graham. Když to takhle s volným časem půjde dál, přinesu Vám recenzi dřív, než jsem si myslela.

A potom mě potěšil přítel, který mi poslal nejnovější návrh koupelny do domečku, který staví. Paní, co ji navrhovala, si sice vyhrála, ale něco se mi na tom úplně nezdá, tak bych Vás potom v některém dalším článku poprosila o spolupráci a radu ohledně toho, jak se Vám zdá. :) A teď už fakt musím letět, tak se mějte krásně.

Vaše Lucka

9 Komentáře

  1. To já jsem taky dost náročná no holt ikdyž je to sekáč, musíš se pořádně podívat :) mě už přetéká moc dlouho. jinak mám už i nový blog :P

    OdpovědětVymazat
  2. Když se podívám na svůj rozvrh na letní semestr, v pondělí jsem ve škole od 7:15, jedna přednáška a dva semináře, poslední seminář končí v 12:15 a pak mám 6 hodin pauzu a další přednáška začíná v 18:05 Mám pocit, že nás někdo zkouší, co vydržíme navíc dojíždím, takže se mi nevyplatí jen domu, protože bych se stejně jenom otočila na podpatku Nakonec tam asi chodit nebudu, na tu poslední přednášku, i když bych ráda, ale 12 hodin ve škole prostě nebudu Proto si vždycky beru sebou knihu, protože stoprocentně budu někde čekat Když ne běžnou, tak alespoň v mobilu

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Koukala jsem, přeju hodně štěstí, ať se mu vede.

    OdpovědětVymazat
  4. Rychleji mluvit nedokážu jsem dočetla už před nějakým časem a recenzi jsem napsala včera. Ještě ji musím vyvěsit na blog jinak já mám přednášky jednou za tři týdny v pátek od 9:00-17:00...je to dlooooouho takže když nám nějaká hodinka odpadne tak si aspoň trošku dáchnu. Taky s kafíčkem v ruce jinak mě vždycky bolí mozek po celém dni.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No to se u takhle dlouhého dne vůbec nedivím, zase je fajn, že to je jen jednou za tři týdny.

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého psaní to vypadá, že studování je hračka a děsná pohoda :) ale já jsem fakt ráda, že už do školy chodit nemusím protože studentský život mimo školu je super, ale pak ty povinnosti.. to mě už ubíjelo nejsem holt studijní typ :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Je to vcelku hračka, dokud nenastane zkouškové období, to je potom úplně jiný level...  

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se zasivam do koutu s knihou nebo blogem pravda, lepsi je kdyz odpadne prvni hodina :)

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jsem ráda, že v tom nejsem sama.

    OdpovědětVymazat