Krásný večer, zlatíčka!

Tak jsem si říkala, že s novým začátkem by měl být nový design. Nejsem žádný profík, v designech jsem se sice kdysi malinko angažovala, ale vždy jen tak pro svou osobní potřebu. Tohle je takový pokus, sama vidím spoustu nedostatků v překrývání, ale s rozřezáním toho výtvoru mám prostě problém, aby mi to pak sedělo, což sami jistě vidíte. Na druhou stranu jsem celkem spokojená, protože ve výsledku to vyšlo tak nějak, jak jsem si představovala... Čisté, přehledné, svěží. Doufám, že tu nějakou dobu vydrží a bude dělat radost nejen mně, ale i vám. :-)


Pokud se budete nudit, můžete mi napsat, co si o něm myslíte. Já bych řekla, že po dvou letech pauzy od blogování to není úplně špatný začátek... A teď už se jdu vrátit k učení, protože mě zítra čeká zkouška a co si budeme povídat, umím velký prd, tak mi držte palce.

Vaše Lucka

0 Komentáře